piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Jeszcze jedna rzecz ktora robie w luku to przyspieszam i jednoczesnie hamuje tylnym "ciagnac flaka" jak to ladnie napisalas, daje mi to wrazenie stabilizacji w luku, chociaz moze nie jest zgodne z teoria :) No to ja w łuku tylko przyspieszam, a tylnego hamulca w ogóle nie używam, bo...nie umiem :icon_mrgreen:. Rozdział siódmy. No, kurde...jestem pod wrażeniem :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Jeszcze jedna rzecz ktora robie w luku to przyspieszam i jednoczesnie hamuje tylnym "ciagnac flaka" jak to ladnie napisalas, daje mi to wrazenie stabilizacji w luku, chociaz moze nie jest zgodne z teoria :)W obecnym ŚM Dziawer testując Hadeka pisze coś o użyciu tylnego hamulca by ustabilizować moto w winklu. Nie wiem co się to ma do sportów, ale myślę, że Dziawer trochę umie jeździć i wie co mówi :buttrock: . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 nie wszystkie teorie lansowane w PM są słuszne i jak wszystkie, należy je sprawdzać i filtrować. W tym sezonie przejechałem na placu pińcet zakrętów i ani razu nie słyszałem niczego o hamowaniu silnikiem - a tam się wchodzi szybko na dwójce, więc silnik ma jakiś tam moment hamujący - więc nie wiem skąd te legendy. Za to nauczyłem się używać hamulca nie tylko do hamowania i odkręcać na zakładkę. PM to Pro-Motor, dla niewtajemniczonych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 W obecnym ŚM Dziawer testując Hadeka pisze coś o użyciu tylnego hamulca by ustabilizować moto w winklu. Nie wiem co się to ma do sportów, ale myślę, że Dziawer trochę umie jeździć i wie co mówi :buttrock: . Coś jest na rzeczy z tym tylnym hamulcem, ale Dziawer to raczej nie jest wyrocznią. W Motormanii napisali, że został w dwóch ostatnich wyścigach MP zdublowany... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 W obecnym ŚM Dziawer testując Hadeka pisze coś o użyciu tylnego hamulca by ustabilizować moto w winklu. Nie wiem co się to ma do sportów, ale myślę, że Dziawer trochę umie jeździć i wie co mówi :buttrock: .ale nie dodaje w tym samym czasie gazu bo to się trochę wyklucza Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 podczas dodawania gazu przyhamowując przód bardzo łatwo przerzuca się moto w zakrętach Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 W tym sezonie przejechałem na placu pińcet zakrętów i ani razu nie słyszałem niczego o hamowaniu silnikiem - a tam się wchodzi szybko na dwójce, więc silnik ma jakiś tam moment hamujący - więc nie wiem skąd te legendy. Za to nauczyłem się używać hamulca nie tylko do hamowania i odkręcać na zakładkę. PM to Pro-Motor, dla niewtajemniczonych. Tak hamulec nie tylko do hamowania, o tym już pisaliśmy, zakładka - jak najbardziej. Ale już w tym sezonie na ostatnim Lublinie usłyszałam od U., że także bez hamowania heblem, a jedynie odpuszczając gaz da się dynamicznie wejść w zakręt. Dostałam od niego na tę okoliczność klka ćwiczeń - i powiem Ci, że coś jest na rzeczy :biggrin: podczas dodawania gazu przyhamowując przód bardzo łatwo przerzuca się moto w zakrętach Ale o so chodzi?Rozumiem, że miałeś na myśli sekwencję: hebel, złożenie, stopniowe odpuszczanie hebla+dodawanie gazu. Czy tak? Ale puchar R1 wygrał. Brzydko siedzi, ale jeździć potrafi. To widać Pejser go nie lubi :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 (edytowane) techniki jazdy są bardzo indywidualne, niektórzy zawodnicy mają tak ustawione sprzęgło, że nie ma mowy o hamowaniu silnikiem no nie, mając sekwencję prawo, lewo,wychodząc z łuku na gazie przyhamowując przód pomagasz sobie przerzucić moto w drugi łuk Edytowane 13 Listopada 2011 przez mod-ek Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Skoro niektórzy nie hamują silnikiem, to znaczy że wciskają sprzęgło w momencie odjęcia gazu?Bo czegoś tu nie rozumiem... Co do martwego ciągu, to chodzi o użycie tylnego hamulca z jednoczesnym dodawaniem gazu.Pomaga w wielu sytuacjach. Kto to jest U? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Myślę, że przez hamowanie silnikiem można rozumieć celowe zbicie biegu lub kilku biegów, żeby zwiększyć siłę oporu. użycie tylnego hamulca z jednoczesnym dodawaniem gazu. Jest to może już gdzieś na forum opisane? Bo chętnie bym o tym poczytał. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Skoro niektórzy nie hamują silnikiem, to znaczy że wciskają sprzęgło w momencie odjęcia gazu? Kto to jest U? Nie no, to raczej skrót myślowy. U to Jacek z PM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Ufi? Proszę pozdrowić ode mnie :-) Na naukę martwego ciągu zapraszam do siebie na Bemowo - wiadomość na PW. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blood Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Okej, dzięki. Spróbuję przy najbliższej okazji. Cytuj http://bikepics.com/members/vixon/09cbr600rr/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 Skoro niektórzy nie hamują silnikiem, to znaczy że wciskają sprzęgło w momencie odjęcia gazu?Bo czegoś tu nie rozumiem... chodziło mi o ustawienie antychoppingu Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
modek Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 a ' martwego ' to będę musiał spróbować Cytuj http://www.bikepics.com/members/modek/w sprawie pochówku, to zaczynam mieć zdanie zbliżone do koncepcji qurim`aa być może nawet zacznę chodzić z gołą dupą, żeby mogli całować za życiahttp://rpmauto.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.