rinas Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja na prostej w Radomiu na 3 biegu też chyba 126 czy 128 komp zapisał. Ale to już przeginanie pały :) Wiczyński stwierdził że prosta to za mało przy podobno 150 - ale pewnie ze 120 wychodził z ostatniego winkla. Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Ja na prostej w Radomiu na 3 biegu też chyba 126 czy 128 komp zapisałMoże spróbuj na 2 albo 1, powinieneś mieć ze 2 razy tyle :icon_razz: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 Niby tak ale nie wiem czemu ten bieg sam sie zapina jakoś wyżej :) Poza tym Tuono ma ciasną skrzynię - jak komuś mówię na kole na 4ce jadę... no właśnie - 160 / 180 max to mi nie wierzą - na plastiku 1000 ciśnie 180-200 na 2i, sporo ponad 200 na 3i... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A co w nim wyjątkowego, oprócz tego że mega doinwestowany jest.Czyli idąc takim tokiem postrzegania, to nie ma wyjatkowych motocykli w ogóle. :D A w temacie to raczej czas okrążenia ma większe znaczenie niż prędkość w jednym konkretnym miejscu. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A w temacie to raczej czas okrążenia ma większe znaczenie niż prędkość w jednym konkretnym miejscu. No dokładnie. Mierzyliście sobie czasy w Radomiu albo w Lublinie? Fajnie jak by był treningi z konkretnym pomiarem czasu - ale to kostki potrzene... Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Ra_ Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 No właśnie. Jestem e temacie pomiaru czasu zielony. Ktoś mógłby podrzucić link, jak się to robi? Cytuj Wysyłane z mojego PCta za pomocą klawiatury Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Krótki kurs pomiaru czasów: jedna osoba jeździ w kółko po torze, druga stoi ze stoperem i mierzy czas. Na potrzeby zabawowo-szkoleniowe powinno wystarczyć :flesje: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 Ewentualnie są jakieś programiki na komórce. Wgrywa się tor i jak się ma gps to liczy czas. Jak znajdę to wrzucę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 http://www.racechrono.com/ Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 O! Ciekawa teoria. Jestem z centrum i naprawdę, nie jeżdżę tylko co sobota pod Kolumnę dla stajlu. Liczy się technika i szybkość. Ale może jestem w mniejszości motocyklistów (tek) z centrum :biggrin: Rzeklbym, technika, szybkosc przychodzi sama :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Rzeklbym, technika, szybkosc przychodzi sama :icon_mrgreen: :crossy: Hmm. Czy sugerujesz, że szybkość i technika przychodzą wraz z ilością lansu pod Kolumną Zygmunta? Możemy o tym porozmawiać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koroviov Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Rzeklbym, technika, szybkosc przychodzi sama :icon_mrgreen: :crossy: A może odwrotnie. Technika wynika z potrzeby osiągania lepszych czasów. Dwie torowe teorie.1. Czym lepiej jeździsz tym jeździsz szybciej.2. Czym szybciej leździsz tym jeździsz lepiej. Cytuj "Leję na fałki i śmierdzące cwajtakty" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Hmm. Czy sugerujesz, że szybkość i technika przychodzą wraz z ilością lansu pod Kolumną Zygmunta? Możemy o tym porozmawiać? Proponuje przeczytac ze zrozmieniem to co wyzej napisalem. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Proponuje przeczytac ze zrozmieniem to co wyzej napisalem. :crossy: Tobie polecam to samo w odniesieniu do mojego posta :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Można jeździć poprawnie technicznie, ale nie specjalnie szybko. Można też jeździć szybciej kalecząc technikę jazdy.Prawidłowa technicznie jazda jest gwarancją bezpieczniejszej jazdy przy określonej dynamice.Dopiero przy osiagnięciu jakiegoś poziomu jest koniecznością. Ja bym powiedział tak: Prawidłowa technika jazdy jest uzasadnieniem dla określonej prędkości. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.