theodor. Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 W twoim moto masz dodatkowy punkt podparcia, nie w każdym tak jest.No własnie nie bardzo jest. Dlatego planuję tam przykleić jakiś klocek z neoprenu by mieć to oparcie. W chwili obecnej trzymanie pozycji bez dobrego oparcia dla tyłka okupione jest relatywnie dużą pracą zewnętrznej nogi. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwent Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 W twoim moto masz dodatkowy punkt podparcia, nie w każdym tak jest.heh w żadnym tak nie ma. Ten punkt podparcia kości kulszowej na siedzisku jest "wirtualny". W żadnym motocyklu nie ma w tym miejscu jakiegoś szczególnego wyprofilowania czy cuś. No własnie nie bardzo jest. Dlatego planuję tam przykleić jakiś klocek z neoprenu by mieć to oparcie. W chwili obecnej trzymanie pozycji bez dobrego oparcia dla tyłka okupione jest relatywnie dużą pracą zewnętrznej nogi.i chyba tak to powinno być- praca zewnętrznej nogi. Skręt bioder i pochylenie tułowia do przodu powinny załatwiać sprawę. Ten skręt bioder powoduje, że kość kulszowa znajduje się w "odpowiednim" miejscu - jest ona "wirtualnym" punktem podparcia - nie fizycznym, jak zewnętrzny podnóżek czy bak. Ten "wirtualny" punkt podparcia kości kulszowej ma raczej służyć do znalezienia odpowiedniej pozycji ciała, nie do podpierania się kością kulszową- bo ona nie ma o co się tam podpierać. A praca zewnętrznej nogi- no cóż to jest sport :icon_biggrin: a nie spacer w parku. Jazda na moto to w 70-80% praca nóg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) W takim razie co ja zaznaczyłem strzałką? Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez theodor. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwent Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) W takim razie co ja zaznaczyłem strzałką?jeśli chodzi Ci o to coś białawego naklejonego na zadupku, to chyba ma służyć temu, by motocyklista tyłkiem nie walił w plastik zadupka, gdy "kładzie się na bak" przy przyspieszaniu po wyjściu z zakrętu. Nie wiem, ale na pewno nie opiera na tym kości kulszowej w zakręcie. edit: kość kulszowa to kość od wewnętrznej strony uda, przy samym tyłku - jak ona miałaby się zaprzeć o to pionowo naklejone coś? Edytowane 8 Sierpnia 2011 przez adwent Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 jeśli chodzi Ci o to coś białawego naklejonego na zadupku, to chyba ma służyć temu, by motocyklista tyłkiem nie walił w plastik zadupka, gdy "kładzie się na bak" przy przyspieszaniu po wyjściu z zakrętu. Nie wiem, ale na pewno nie opiera na tym kości kulszowej w zakręcie. ? :huh: Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 jeśli chodzi Ci o to coś białawego naklejonego na zadupku, to chyba ma służyć temu, by motocyklista tyłkiem nie walił w plastik zadupka, gdy "kładzie się na bak" przy przyspieszaniu po wyjściu z zakrętu. Nie wiem, ale na pewno nie opiera na tym kości kulszowej w zakręcie. edit: kość kulszowa to kość od wewnętrznej strony uda, przy samym tyłku - jak ona miałaby się zaprzeć o to pionowo naklejone coś? Miał chyba na myśli kość ogonową Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nie wiem jak to wyjaśnić prosciej. Wyobraź sobie że przesówasz tyłek lekko w bok, tak by udo całą wewnetrzną powierzchnią przylgneło do zibornika. Jednoczesnie wywierająs siłę nogę w podnóżek, wpychasz niejako ten pozostały na siedzeniu półdupek w siedzenie. czy to jest zakończone taką "ścianką" czy tylko jest wyprofilowane. Generalnie chodzi o to by nie było potrzeby trzymania ciężaru zwieszonego tułowia wyłacznie na tym udzie opartym o zbiornik. Takie wyparcie pomiedzy nogą na podnózku , a półdupkiem o koniec siedzenia z oparciem uda o zbiornik stanowi bardzo mocny stabilny układ. Niczym sie tam człowiek nie zaczepia. Ma się wyprzeć nogą pomiedzy podnóżkiem a tym czymś co stanowi opór dla tyłka. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Nie wiem jak to wyjaśnić prosciej. a ja nie wiem po co próbujeszjak ktoś będzie chciał poprawić pozycję to na podstawie powyższych wskazówek ogarnie pozycję dla siebie skuteczną i tylea jak chce poklikać dla poklikania to jego problem i dla każdego też nie da się jednoznacznie opisać jednej efektywnej pozycji - niemniej warto popróbować wykorzystać pewne wskazówki kogoś, kto jest bardziej ogarnięty w temaciei nie trzeba w tym celu studiować anatomii Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adwent Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Miał chyba na myśli kość ogonowąmiałem na myśli kość kulszową nie ogonową. Są 3 punkty podparcia, z czego jeden nieco "wirtualny". Pierwszy to zewnętrzny podnóżek, drugi to bak na którym uwieszasz się zewnętrznym udem i kolanem, trzeci nieco wirtualny to właśnie kość kulszowa (nie ogonowa) na siedzisku. Mnie tak uczono w ProMotorze. I jeżdżę wg tych wskazówek, nie mam potrzeby zapierać jeszcze tyłka na czymś. Aby on nie zjeżdżał odchyla się kolano. Wówczas jak to pisał chyba teodor- motocyklista praktycznie wisi na baku, tułów i ręce luźne i swobodne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skystep Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Przykładowo na moim ER nie ma możliwości usiąść tyle by mieć miejsce na pięść między bakiem, a jajcami, jestem za wysoki na ten motocykl, który jest dobry dla niskich osób, ale taki mam i muszę z tym żyć. Tak więc jak ktoś dobrze powiedział to także (pozycja) zależy też od motocykla i preferencji danej osoby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Skończcie już pie**olić. Jak się ktoś chce ,naprawdę nauczyć jeździć po torze, to idzie na szkolenie. Szkółek różnych co niemiara. Wystarczy poszukać, popytać i wybrać tę, która gwarantuje cokolwiek więcej niż tylko suchy trening. Oczywiście, ma ona odpowiednich ludzi, którzy znają jazdę z autopsji, a nie z książki czy forum, e-motocyklisci.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Skończcie już pie**olić. Jak się ktoś chce ,naprawdę nauczyć jeździć po torze, to idzie na szkolenie. Szkółek różnych co niemiara. Wystarczy poszukać, popytać i wybrać tę, która gwarantuje cokolwiek więcej niż tylko suchy trening. Oczywiście, ma ona odpowiednich ludzi, którzy znają jazdę z autopsji, a nie z książki czy forum, e-motocyklisci.plNie tam, trza kupic litra i łoić.Nie czas na wygibasy na gs500 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fantom Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 jak ktoś będzie chciał poprawić pozycję to na podstawie powyższych wskazówek ogarnie pozycję dla siebie skuteczną i tyle Na podstawie wskazówek z internetu to można lansować się na mieście. Bez instruktora patrzącego z boku i poprawiającego pozycję na bieżąco to se można uprawiać inne pozycje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 po części podzielam Twoją opinięniemniej nie rozumiem po co w takim razie w ogóle wypowiadasz się w temacie? myślę, że podstawowe błędy można wyeliminować choćby czytając o podstawach (aby nie wywarzać otwartych drzwi) i próbując wykorzystać wiadomości teoretyczne wystartować już z innego poziomu Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skystep Opublikowano 8 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2011 (edytowane) Na tym Er-5 to ty możesz pizze rozwozić i ulotki. Bardzo śmieszne edit: dobra minus za off-top, ale najpierw powinien go dostać YUBY, ale jest adminem i raczej nie dostanie :bigrazz: To, że ER jest kiepskim motocyklem pod wieloma względami, nie znaczy, że nie można uczyć się prawidłowych nawyków przed większym (pojemnością) i lepszym motocyklem. Jednak chyba niektórzy tak sądzą. Edytowane 9 Sierpnia 2011 przez skystep Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.