Skocz do zawartości

No i w koncu stoi w garazu


vpower
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Po paru miechach czekania w koncu odebralem moja "nowa" zabawke. Padlo na Road Kinga wersja Custom na TC96 z 2007r.

Kolor - Suede Blue Pearl - czyli ala Elvis = jasno niebieski.:) Na zywo wyglada ok - na fotach roznie.:)

Na razie nie bylo zbytnio jak jezdzic bo teraz czeka mnie walka z rejestrowaniem i calym tym cyrkiem ale pierwsze spostrzezenia po przejechaniu paru metrow juz sa.

Faktycznie HD nie rzucal slow na wiatr - jest to najnizszy model z rodziny Touring. Siedzi sie zaebiscie. Inne Road Kingi o wiele wyzsze a nowe modele na kolach 18 to porazka.

Kiera (beach bar) wymaga przyzwyczajenia (nie ze wzgledu na szerokosc bo do tej co mialem poprzednio jej daleko) ale ze wzgledu na rame w RK i skret - bardzo daleko zachodzi na bak co pewnie pomaga w nawracaniu, ale za to o wiele gorzej tego ciezkiego klocka utrzymac.

Klang - trzesienie ziemi - wydech Rinehert True Duals - przeszedl moje jakiekolwiek oczekiwania - filmiki na yt to pic na wode.

Generalnie moge powiedziec, ze w porownaniu do Road Stara to jest to maly motorek.:)

Maly ale za to ciezki klocek.:) Mi to nawet pasi bo 2m nie mam wiec tak w sam raz dla mnie.:)

 

Generalnie - jak na razie jestem happy. Obym tak pozostalo rowniez na koniec sezonu jak go faktycznie sprawdze. .:)

post-796-0-94318500-1304948949_thumb.jpg

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrajca :icon_evil: :icon_mrgreen:

Tak wyszlo.:) Aczkolwiek jak RS wyjezdzal z podworka to dlugo sluchalem jego glosu w oddali...

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdrajca :icon_evil: :icon_mrgreen:

 

 

Faktycznie, nie dość że TC to jeszcze na wtrysku.... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

 

Gratulencje. Ładniutki jest. Rejestruj szybko i ogień na drogi. :buttrock: Oby służył.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Grzesiu już czekam na Ciebie żeby razem pośmigać. :clap:

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tyle pracy i serca w niego wlozyles ....

Poszedl chociaz w dobre rece ? :notworthy:

Moj RS poszedl do kumpla wiec poszedl na pewno w dobre rece - niejeden raz go bede ogladal i jak nie bedzie dbal to mu osobiscie do d... nakopie.:) Jedno jest pewne - mowiac nieskromnie bedzie mial najladniejszego Road Stara w obrebie wielu km. :)

 

Faktycznie, nie dość że TC to jeszcze na wtrysku.... :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

 

 

Gratulencje. Ładniutki jest. Rejestruj szybko i ogień na drogi. :buttrock: Oby służył.

 

No o ile nie mam obiekcji do TC96 bo dokladnie takiego szukalem o tyle co do wtrysku jak na razie mam mieszane uczucia. Ale wszystko jest do ogarniecia a jak znam siebie to niedlugo pozostanie nietkniety.;)

 

Grzesiu już czekam na Ciebie żeby razem pośmigać. :clap:

Damy rade Piter - jak zalatwie papierologie to na pewno polatamy razem.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moglbys napisac coś więcej o subiektywnym porównaniu Road Stara do Road Kinga ? ? ?

Z mila checia ale najpierw musze nakulac pare km bo jak na razie walcze z przegladem i inna biurokracja by go zarejestrowac i stwierdzam, ze idiotow u nas na peczki.

Jak na razie stwierdzam ze:

Road King jest duzo mniejszy od Road Stara, krotszy, wezszy ale za to chyba ciezszy - przynajmniej takie sa odczucia trzymajac go w lapach

Wibracje w RK sa masakralne - w RS tez sa ale nie lata caly silnik tylko raczej kiera, blotniki itp. W RK trzesie sie wszystko

Klang - tu ciezko stwierdzic - wiele zalezy od wydechow. Na pewno RK kreci sie szybciej niestety bo ma wtrysk.

Wykonanie - RS jest moim zdaniem jednym z najlepiej wykonanych japonczykow jesli chodzi o smaczki i jakosc. W HD to jest tak ze albo masz cos niesamowicie ladnego i jakosciowo super jak chromy albo totalnie topornego jak pewne inne rzeczy.:)

Reszta jak naprawde pojezdze.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...