Skocz do zawartości

BMW R1100R rok 2000 dymi przy odpalaniu !!!


Rekomendowane odpowiedzi

Co może być przyczyną dymienia przy odpalaniu BMW R1100R ?

Dodam ,że dymi tylko przy odpalaniu i 20 sek a potem już ładnie i czasem się zadławi i chce zgasnąć?

teraz dopiszę coś oryginalnego "POMOCY" :excl:

i dzięki :notworthy:

a nie wiem jaki przebieg bo kupiłem a na zegarach ma 580 000 :eek:

:crossy:

Edytowane przez kopaczow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelnacze prowadnic zaworowych do wymiany + ustawienie gaznikow / wtryskow ( nie wiem co masz )

Dunski serwis napewno ci pomoze.

 

Adam sorry ale jezdziłem boxerem przez ostatnie 3 sezony do wczoraj a jutro kupuje następnego :)

 

stan techniczny był idealny i od wymiany do wymiany nie dolewałem ani grama oleju (no moze ze 100 g schodziło)

 

a jak postał noc na bocznej podstawce to dymił jak parowóz :) taka uroda boxera - przy wysokim stanie oleju na postoju na bocznej do cylindra (lewego) dostaje się olej który potem jest wypalany. Mnie to wkurzało wiec zacząłem stawiać na centralce i problem znikł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy: dzięki za pomoc

ja parkuję na bocznej ---- i to zmienię i zobaczymy

co do oleju to znika go trochę 100 na 1000 ale ja miałem wyciek z uszczelniacza wału z przody :icon_mrgreen:

a co mnie wq... to to, że pali 10litrów na 100 km KATASTROFA !!!! DLACZEGO ???? :banghead:

jak zdejmę kufry to 9 !!!!a ja jade do pracy 14 km z prędkością 80 km/h

co do serwisu w Danii to muszę poszukać bo tam gdzie robią auta to nic nie wiedzą no tylko wiedzą ile kosztuje godzina pracy 400Kr.

czy regulacja wtrysków w serwisie pomoże w spalaniu ??????

pomocy bo zaczynam tęsknić za suzuki i ta skrzynia biegów w bmw :banghead: katastrofa

pozdrawiam :crossy: :crossy: :crossy: :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

a co mnie wq... to to, że pali 10litrów na 100 km KATASTROFA !!!! DLACZEGO ???? :banghead:

jak zdejmę kufry to 9 !!!!a ja jade do pracy 14 km z prędkością 80 km/h

 

 

to raczej tutaj szukaj przyczyny.

Miałem ten sam silnik w motocyklu cięższym o jakies 40 kg. Przy jezdzie na maxa czyli pod 200 i wykorzystywanie każdej okazji do przyspieszenia na maxa schodziło 7-7,5/100

przy turystycznej jezdzie we dwójkę z 3 kuframi i prędkoscią do 150 max 6/100

 

Tobie przy 80 powinno brac 4-5

kłania sie serwis z dostępem do kompa chyba że zaniedbałes podstawy typu swiece (w 1100 masz jedną na cylinder) i filtr powietrza. Osiągi ma OK? 100 na II minie? kręci sie do odcięcia bez problemu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze pali ci masakrycznie dużo.Ta Bawarka powinna palić od 5-6l/100km.Może trzeba sprawdzić sprawność sondy lambda.Po drugie- kopcenie po uruchomieniu na zimnym to normalny objaw jeśli masz zalany g..ny olej który mocno rozrzedza się pod wpływem wysokiej temp. który przesącza się w lewym cylindrze pod tłokiem przez pierścienie i spływa do komory spalania ale tylko przy postawieniu na boczną.Ja mam R850R z przebiegiem 74tysie,latam na syntetyku NESTE 1 5W50 ,15tysi między wymianami i ani grama a wcześniej na jakimś Castrolu co odpalenie to kopciuch jak stary dizel i przez 5tysi km 0,5l ubyło ,na Neste ten objaw nie występuje-polecam ten olej.A moja pali mi około 4,5l/100km 2/3trasa, 1/3 miasto.

EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to raczej tutaj szukaj przyczyny.

Miałem ten sam silnik w motocyklu cięższym o jakies 40 kg. Przy jezdzie na maxa czyli pod 200 i wykorzystywanie każdej okazji do przyspieszenia na maxa schodziło 7-7,5/100

przy turystycznej jezdzie we dwójkę z 3 kuframi i prędkoscią do 150 max 6/100

 

Tobie przy 80 powinno brac 4-5

kłania sie serwis z dostępem do kompa chyba że zaniedbałes podstawy typu swiece (w 1100 masz jedną na cylinder) i filtr powietrza. Osiągi ma OK? 100 na II minie? kręci sie do odcięcia bez problemu?

 

nie wiem czy kręci do odcięcia bo nie traktuje tak bumy ale zobaczę, co do osiągów to gicio bo zmieniłem sprzęgło i już się nie ślizga hahaha :clap: świecę zmieniałem na koniec tamtego sezonu z katalogu w sklepie a jakie powinny być? :wub:

poszukam serwisu ale ja im nie ufam gamoniom :icon_razz:

 

Po pierwsze pali ci masakrycznie dużo.Ta Bawarka powinna palić od 5-6l/100km.Może trzeba sprawdzić sprawność sondy lambda.Po drugie- kopcenie po uruchomieniu na zimnym to normalny objaw jeśli masz zalany g..ny olej który mocno rozrzedza się pod wpływem wysokiej temp. który przesącza się w lewym cylindrze pod tłokiem przez pierścienie i spływa do komory spalania ale tylko przy postawieniu na boczną.Ja mam R850R z przebiegiem 74tysie,latam na syntetyku NESTE 1 5W50 ,15tysi między wymianami i ani grama a wcześniej na jakimś Castrolu co odpalenie to kopciuch jak stary dizel i przez 5tysi km 0,5l ubyło ,na Neste ten objaw nie występuje-polecam ten olej.A moja pali mi około 4,5l/100km 2/3trasa, 1/3 miasto.

 

no normalnie mnie wq...łeś :icon_razz: hehehehe

dzięki za olej ja zrobiłem dolewkę ok 0,5 l Castrola 10w40 powre1 !!!! pewnie to był błąd ale innego nie mogłem dostać !!! ale to na spalanie nie może aż tak rzutować !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem czy kręci do odcięcia bo nie traktuje tak bumy ale zobaczę, co do osiągów to gicio bo zmieniłem sprzęgło i już się nie ślizga hahaha :clap: świecę zmieniałem na koniec tamtego sezonu z katalogu w sklepie a jakie powinny być? :wub:

poszukam serwisu ale ja im nie ufam gamoniom :icon_razz:

 

http://www.boxer-parts.eu/swieca_zaplonowa_do_serii_r1100_%28oprocz_r1100s%29,0,125.html

ja mam na szczęscie kogoś komu ufam ale do Nadarzyna masz daleko :D

 

temu silnikowi naprawde nie przeszkadza jazda przy tych 7-7,5 tys obrotów :D

nie masz sie co bać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy:

dzięki za wszystkie rady

wniosek - szukać serwisu z komputerem bo sam nic nie poradzę !!!!

szkoda bo lubię grzebać

a i jeszcze jedno bo kupiłem kufry bmw i gość dał mi zamki. po dopasowaniu wkładek do kluczyka nie wiem jak je zamontować ????

wkładam wkładkę z kluczykiem i jak zamknę i wyjmę kluczyk to wkładka zostaje ale po otwarciu kluczykiem wkładka wylata!!!

od dołu nie ma gdzie jakiego bolca zadzidować , jak to ma się trzymać???? o co kaman ???

kufry takie jak te http://allegro.onet.pl/oryginalne-kufry-bmw-r1100s-r-1100-s-rs-rt-i1590671763.html

Edytowane przez kopaczow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:notworthy:

a i jeszcze jedno bo kupiłem kufry bmw i gość dał mi zamki. po dopasowaniu wkładek do kluczyka nie wiem jak je zamontować ????

wkładam wkładkę z kluczykiem i jak zamknę i wyjmę kluczyk to wkładka zostaje ale po otwarciu kluczykiem wkładka wylata!!!

 

Przeczytaj ten tekst a zapewne sobie poradzisz: http://www.boxer-motor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=57

Co prawda traktuje on dopasowania różnych wkładek do jednego klucza, ale dowiesz się jak są unieruchamiane wkładki. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...