kopaczow Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) Co może być przyczyną dymienia przy odpalaniu BMW R1100R ?Dodam ,że dymi tylko przy odpalaniu i 20 sek a potem już ładnie i czasem się zadławi i chce zgasnąć?teraz dopiszę coś oryginalnego "POMOCY" :excl: i dzięki :notworthy: a nie wiem jaki przebieg bo kupiłem a na zegarach ma 580 000 :eek: :crossy: Edytowane 9 Maja 2011 przez kopaczow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 parkujesz na bocznej czy na centralce? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Uszczelnacze prowadnic zaworowych do wymiany + ustawienie gaznikow / wtryskow ( nie wiem co masz )Dunski serwis napewno ci pomoze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 To zależy czym dymi?Paliwem na czarno, olejem na niebiesko czy płynem chłodniczym na biało.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) nie dotykac i jezdzic. zerknac od czasu do czasu na stan oleju. r1100r ma wtryski i nie ma wody ;) Edytowane 9 Maja 2011 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 słowo dymienie przy odpaleniu jest bardzo szerokie :) tak ze musisz to trochę sprecyzować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Uszczelnacze prowadnic zaworowych do wymiany + ustawienie gaznikow / wtryskow ( nie wiem co masz )Dunski serwis napewno ci pomoze. Adam sorry ale jezdziłem boxerem przez ostatnie 3 sezony do wczoraj a jutro kupuje następnego :) stan techniczny był idealny i od wymiany do wymiany nie dolewałem ani grama oleju (no moze ze 100 g schodziło) a jak postał noc na bocznej podstawce to dymił jak parowóz :) taka uroda boxera - przy wysokim stanie oleju na postoju na bocznej do cylindra (lewego) dostaje się olej który potem jest wypalany. Mnie to wkurzało wiec zacząłem stawiać na centralce i problem znikł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopaczow Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 :notworthy: dzięki za pomoc ja parkuję na bocznej ---- i to zmienię i zobaczymy co do oleju to znika go trochę 100 na 1000 ale ja miałem wyciek z uszczelniacza wału z przody :icon_mrgreen: a co mnie wq... to to, że pali 10litrów na 100 km KATASTROFA !!!! DLACZEGO ???? :banghead: jak zdejmę kufry to 9 !!!!a ja jade do pracy 14 km z prędkością 80 km/h co do serwisu w Danii to muszę poszukać bo tam gdzie robią auta to nic nie wiedzą no tylko wiedzą ile kosztuje godzina pracy 400Kr. czy regulacja wtrysków w serwisie pomoże w spalaniu ?????? pomocy bo zaczynam tęsknić za suzuki i ta skrzynia biegów w bmw :banghead: katastrofa pozdrawiam :crossy: :crossy: :crossy: :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 a co mnie wq... to to, że pali 10litrów na 100 km KATASTROFA !!!! DLACZEGO ???? :banghead: jak zdejmę kufry to 9 !!!!a ja jade do pracy 14 km z prędkością 80 km/h to raczej tutaj szukaj przyczyny.Miałem ten sam silnik w motocyklu cięższym o jakies 40 kg. Przy jezdzie na maxa czyli pod 200 i wykorzystywanie każdej okazji do przyspieszenia na maxa schodziło 7-7,5/100przy turystycznej jezdzie we dwójkę z 3 kuframi i prędkoscią do 150 max 6/100 Tobie przy 80 powinno brac 4-5kłania sie serwis z dostępem do kompa chyba że zaniedbałes podstawy typu swiece (w 1100 masz jedną na cylinder) i filtr powietrza. Osiągi ma OK? 100 na II minie? kręci sie do odcięcia bez problemu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
edzio Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 Po pierwsze pali ci masakrycznie dużo.Ta Bawarka powinna palić od 5-6l/100km.Może trzeba sprawdzić sprawność sondy lambda.Po drugie- kopcenie po uruchomieniu na zimnym to normalny objaw jeśli masz zalany g..ny olej który mocno rozrzedza się pod wpływem wysokiej temp. który przesącza się w lewym cylindrze pod tłokiem przez pierścienie i spływa do komory spalania ale tylko przy postawieniu na boczną.Ja mam R850R z przebiegiem 74tysie,latam na syntetyku NESTE 1 5W50 ,15tysi między wymianami i ani grama a wcześniej na jakimś Castrolu co odpalenie to kopciuch jak stary dizel i przez 5tysi km 0,5l ubyło ,na Neste ten objaw nie występuje-polecam ten olej.A moja pali mi około 4,5l/100km 2/3trasa, 1/3 miasto. Cytuj EdHaust-bo nie liczy się ilość a jakość decybeli-506436737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopaczow Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 to raczej tutaj szukaj przyczyny.Miałem ten sam silnik w motocyklu cięższym o jakies 40 kg. Przy jezdzie na maxa czyli pod 200 i wykorzystywanie każdej okazji do przyspieszenia na maxa schodziło 7-7,5/100przy turystycznej jezdzie we dwójkę z 3 kuframi i prędkoscią do 150 max 6/100 Tobie przy 80 powinno brac 4-5kłania sie serwis z dostępem do kompa chyba że zaniedbałes podstawy typu swiece (w 1100 masz jedną na cylinder) i filtr powietrza. Osiągi ma OK? 100 na II minie? kręci sie do odcięcia bez problemu? nie wiem czy kręci do odcięcia bo nie traktuje tak bumy ale zobaczę, co do osiągów to gicio bo zmieniłem sprzęgło i już się nie ślizga hahaha :clap: świecę zmieniałem na koniec tamtego sezonu z katalogu w sklepie a jakie powinny być? :wub: poszukam serwisu ale ja im nie ufam gamoniom :icon_razz: Po pierwsze pali ci masakrycznie dużo.Ta Bawarka powinna palić od 5-6l/100km.Może trzeba sprawdzić sprawność sondy lambda.Po drugie- kopcenie po uruchomieniu na zimnym to normalny objaw jeśli masz zalany g..ny olej który mocno rozrzedza się pod wpływem wysokiej temp. który przesącza się w lewym cylindrze pod tłokiem przez pierścienie i spływa do komory spalania ale tylko przy postawieniu na boczną.Ja mam R850R z przebiegiem 74tysie,latam na syntetyku NESTE 1 5W50 ,15tysi między wymianami i ani grama a wcześniej na jakimś Castrolu co odpalenie to kopciuch jak stary dizel i przez 5tysi km 0,5l ubyło ,na Neste ten objaw nie występuje-polecam ten olej.A moja pali mi około 4,5l/100km 2/3trasa, 1/3 miasto. no normalnie mnie wq...łeś :icon_razz: hehehehe dzięki za olej ja zrobiłem dolewkę ok 0,5 l Castrola 10w40 powre1 !!!! pewnie to był błąd ale innego nie mogłem dostać !!! ale to na spalanie nie może aż tak rzutować !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marlew Opublikowano 9 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 nie wiem czy kręci do odcięcia bo nie traktuje tak bumy ale zobaczę, co do osiągów to gicio bo zmieniłem sprzęgło i już się nie ślizga hahaha :clap: świecę zmieniałem na koniec tamtego sezonu z katalogu w sklepie a jakie powinny być? :wub: poszukam serwisu ale ja im nie ufam gamoniom :icon_razz: http://www.boxer-parts.eu/swieca_zaplonowa_do_serii_r1100_%28oprocz_r1100s%29,0,125.htmlja mam na szczęscie kogoś komu ufam ale do Nadarzyna masz daleko :D temu silnikowi naprawde nie przeszkadza jazda przy tych 7-7,5 tys obrotów :Dnie masz sie co bać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kopaczow Opublikowano 9 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2011 (edytowane) :notworthy: dzięki za wszystkie rady wniosek - szukać serwisu z komputerem bo sam nic nie poradzę !!!!szkoda bo lubię grzebać a i jeszcze jedno bo kupiłem kufry bmw i gość dał mi zamki. po dopasowaniu wkładek do kluczyka nie wiem jak je zamontować ????wkładam wkładkę z kluczykiem i jak zamknę i wyjmę kluczyk to wkładka zostaje ale po otwarciu kluczykiem wkładka wylata!!!od dołu nie ma gdzie jakiego bolca zadzidować , jak to ma się trzymać???? o co kaman ???kufry takie jak te http://allegro.onet.pl/oryginalne-kufry-bmw-r1100s-r-1100-s-rs-rt-i1590671763.html Edytowane 9 Maja 2011 przez kopaczow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 Musisz znalezc motocyklowy serwis BMW, gdzie boje sie ze godzinka kosztuje wiecej niz 400 koron.No ale maja kompa i software, wiec powinni znalezc blad. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 10 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2011 :notworthy: a i jeszcze jedno bo kupiłem kufry bmw i gość dał mi zamki. po dopasowaniu wkładek do kluczyka nie wiem jak je zamontować ????wkładam wkładkę z kluczykiem i jak zamknę i wyjmę kluczyk to wkładka zostaje ale po otwarciu kluczykiem wkładka wylata!!! Przeczytaj ten tekst a zapewne sobie poradzisz: http://www.boxer-motor.com/index.php?option=com_content&task=view&id=29&Itemid=57Co prawda traktuje on dopasowania różnych wkładek do jednego klucza, ale dowiesz się jak są unieruchamiane wkładki. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.