brutus333 Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 i kompresji nie ma tez z pwodu linki? Nie z powodu linki, tylko zatartej linki. Ale skoro jest nowa, tę opcję trzeba odrzucić. W Junaku też było takie ustrojstwo jak dekompresator, jak mi linka zardzewiała to się otworzyło i ni hu,hu nie zapalił. Nie zamykał się i kompresja szła w atmosferę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 16 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 jjank - muszę... Już próbowałem ściągnąć samą pokrywę głowicy no i nie ma szans.http://www.crustyquinns.com/tech/rering.html w XL nie ma szans, w XR jak najbardziej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 16 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2011 Aaaa... Bo ja gaźnika nie wywaliłem :icon_razz: Próbowałem zrzucić ją do przodu, na boki ale do tyłu nie :blush: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 17 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2011 Tak to wyglądało u mnie zawór opierał sie o gniazdo dlatego był tak duży luz: http://imageshack.us/photo/my-images/854/gniazdo.jpg/ http://imageshack.us/photo/my-images/84/gniazdo2.jpg/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 19 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2011 no i co tam? Jakby co to odkupię ten motocykl chętnieW XL zdejmowaliśmy głowicę z silnikiem w razie- trudne ale wykonalne:) Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 a w jakis sposób wykręciliscie tę długą śrubę na klucz 12 na srodku pokrywy zaworów skoro jest ona centralnie pod ramą:icon_question: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 20 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2011 odkręciłem ją zwyczajnie, tylko że nie da jej sie wyjąć, trzeba górę głowicy wyjmować razem z tą śrubką. a przy montażu przed wciskaniem góry głowicy pod ramę najpierw wkładam tą śrubę w jej otwór. :cool: Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 Samej sruby nie idzie wyjąc, a Ty chcesz powiedziec, ze wyjmujesz razem z pokrywą zaworów? Chciałbym to zobaczyc :icon_razz: Co tam zdziałełeś Motoholik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniekp Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 silniki podobne jak w nx i też mam śrubę na środku i też jej nie wyciągam , ściągam ją razem z pokrywą. Wystarczy podnieś na wysokość tulejek ustawczych przekręcić i po kłopocie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 21 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2011 w nx i xr nie ma problemu w xl600pd03 nie da rady,http://www.xl600.yoyo.pl/remont/silnik/silnik.htmgosc zgłębił temat dosc mocno i sam pisze, zeby zrobic cokolwiek trzeba silnik wyjąć...mniejsza o to, temat dotyczy xr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 (edytowane) Dobra Panowie. Z góry przepraszam za nieobecność ale wiecie jak to jest... Naród pracujący :wacko: W dodatku ostatnio mi wesele wyskoczyło iii... Masakra. Do rzeczy, ściągnąłem w końcu głowicę. Co nerwów na to straciłem to nie jestem w stanie opowiedzieć nawet... Żeby ściągnąć pokrywę głowicy trzeba akrobatycznych zdolności. Swoją drogą jestem ciekaw jak ją teraz założę bo nie mam pojęcia jakim cudem zeszła i jaką drogą ją ściągałem :tongue: Byłem tak szczęśliwy, że tego dokonałem, że nawet nie pomyślałem o sposobie na jej założenie.W każdym razie po ściągnięciu głowicy napotkałem na hit stulecia (przynajmniej jak dla mnie :wink: (chwila napięcia, fanfary proszę...)Ściągnąłem głowicę, patrzę od razu na zawory - siedzą w gniazdach idealnie, patrzę na tłok (akurat ustawił się w GMP) a na nim leży sobie kawałek jakiegoś metalu zmasakrowanego :blink: Wyglądał jak 2 grosze złożone na trzy części i przejechane przez pociąg, w dodatku podczas ściągania głowicy naleciało mi pełno piasku na tłok :icon_eek: Nie mam pojęcia skąd... Od razu poleciałem po odkurzacz i wciągnąłem tą piaskownicę. Wyczyściłem cylinder.Głowica od spodu trochę obita od tego badziewia ale nie ma tragedii, będzie żyła.Tłok ma też delikatne ślady ale to w ogóle pikuś.Gładź cylindra też wygląda przyzwoicie, nie ma żadnych rys wyczuwalnych palcem, tylko minimalne otarcia od normalnego używania. Skąd ten kawałek metalu mógł się wziąć w cylindrze? Ja nie mam pomysłów. Mogło być tak, że wpadł pod zawór i go blokował? Wygląda tak, jakby był w cylindrze jak jeszcze motocykl normalnie jeździł, dlaczego? Jest obity sto tysięcy razy i spieczony. Świeca do wymiany. Widocznie ta blacha musiała w nią przyorać i się pokrzywiła. Linki do zdjęć(wybaczcie jakość, aparat się rozładował. W razie potrzeby porobię nowe cyfrówką): Głowica: http://imageshack.us/m/32/4751/imag0043qm.jpgGłowica 2 : http://imageshack.us/m/859/8749/imag0044qa.jpgCylinder + tłok: http://imageshack.us/m/809/5414/imag0046e.jpgCylinder + tłok druga strona : http://imageshack.us/m/607/2720/imag0047b.jpgTajemniczy kawałek metalu : http://imageshack.us/m/864/7076/imag0048zi.jpgTajemniczy kawałek metalu druga strona : http://imageshack.us/m/809/3573/imag0049p.jpg Nie wiem czy jest sens to teraz składać. Co mogło się stać? Skąd ten metal? Wymiary tajemniczego metalu - 2,5cm x 1,3cm baba_zanetti - Nie chcę się jej pozbywać teraz za tysiaka czy tam ile... Chcę go doprowadzić do stanu używalności. Edytowane 22 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 no to ładnie szukaj z kąd mogl byc ten kawałek jakiś element głowicy albo gaźnika ładnie ci tam podziobał ciekawi mnie stan łozyska korbowodu a co do zamego kawałka to niem mam pojecie jak sie tam znalazł i co to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 zobacz, czy masz w gaźniku przesłonkę od ssania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 22 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 jjank - sprawdzałem właśnie i jest na miejscu. Jedyne ubytki, które zaobserwowałem to świeca "pusta w środku" ale przecież tam nie ma takiego kawałka blachy...Jedyny pomysł jaki przychodzi mi do głowy - kawałek blaszki był sobie w cylindrze od "ho ho", motocykl jeździł ok aż nagle owa blaszka wleciała pod zawór... Jakie są inne możliwe historie na ten temat? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 22 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2011 chyba bedziesz musiał iść do wróżki A tak na powaznie jak by to wypadła ci część swiecy to moto pewnie by zgsało Patrząc realnie jesli ktos by to tam zapomnial podczas jakiegoś remontu to to musiał chyba być ktoś niewidomy albo ostro zakręcony Jakoś to jednak sie tam znalało zeby wciągneło przez zawory ssace cos?? no jakoś sobie tego nie wyobrazam Dziwne że motor z tym jeździł i nie wykazywał żadnych obiawów A tak swoją drogą masz teraz kawałek slali damasceńskiej wielokrotnie przekuta :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.