Motoholik Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 (edytowane) Witajcie, Dzisiaj z rana zaopatrzyłem się w szczelinomierz (od 0.05 do 1mm, kosztował "aż" 7zł), więc jak tylko wrócę z pracy dokonam pomiarów. Też nie wydaje mi się, żeby nagle luzy same z siebie się "tak O" zrobiły... No ale nic, trzeba wykluczyć wszystkie możliwości zanim przystąpi się do rozbiórki. qpa - co masz na myśli przez określenie "coś głębszego w głowicy"? Jakieś konkretne podejrzenia? Jeszcze jedno pytanie - nie orientujecie się jakim kluczem można dostać się tam do świecy? Próbowałem pięcioma różnymi, jednak żaden nie pasował :icon_rolleyes: Edytowane 11 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 klucz do swiecy to 18 ale musi mieć cienkie scianki bo inaczej nie dojdziesz po prostu za mało miejsca jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 11 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Jak będziesz robił przy moto, to zwróć szczególną uwagę na mechanizm dekomprestora i zaworu przy nim, obstawiam jakiś defekt w tych okolicach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 11 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2011 Dobra... Jako, że dziś dosyć późno wróciłem do domu zająłem się jedynie zaworami wydechowymi. Luzy ustawione (tak mi się wydaje) na 0,10mm. Listek szczelinomierza wchodzi, jednak nie jestem wstanie sadzić go "do końca". 0,05 tak samo, jednak można go wpasować bardzo lekko a 0,15 wchodzi ale na wcisk. Nie ważne czy kopię na dekompresatorze czy bez niego... Kompresja taka sama. bananek - zwróciłem szczególną uwagę na pracę dekompresatora. Ma spory luz, zanim zacznie otwierać zawór. Dziwne to, tym bardziej, że wymieniałem linkę od dekompresatora i ustawiłem ją tak, że zawór uchylał się już przy małym ruchu klamką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michalklb Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 zawór uchylał się już przy małym ruchu klamką. A czy masz pewność że przed wymianą linki deko było tak samo czyli zawór otwierał sie juz przy małym ruchu klamką bo jesli bbyło inaczej to mogło nastąpić spotkanie tloka z zaworem ale musiało byc bardzo minimalne skoro masz takie obiawy.Zlokalizowaleś gdzie syczy to powietrze które ucieka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 12 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2011 co z zaworami ssącymi, jaki zastałeś tam luz? Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 13 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 (edytowane) Dobra... Jako, że dziś dosyć późno wróciłem do domu zająłem się jedynie zaworami wydechowymi. Luzy ustawione (tak mi się wydaje) na 0,10mm. Listek szczelinomierza wchodzi, jednak nie jestem wstanie sadzić go "do końca". 0,05 tak samo, jednak można go wpasować bardzo lekko a 0,15 wchodzi ale na wcisk. listek ma wejsc na całą powierzchnie styku dzwigienka-zawór upewnij się, że mierzysz luz w odpowiednim GMP, na tej stronie yoyo-coś tam, masz opisane jak znaleźć właściwy górny martwy punkt na ustawianie zaworów Nie ważne czy kopię na dekompresatorze czy bez niego... Kompresja taka sama. a obserwujesz przez prawy przedni dekielek co dzieje się z wałeczkiem odprężnika gdy go naciskach? czy przy puszczonym odprężniku nie napiera na zawór? Ma spory luz, zanim zacznie otwierać zawórzobacz czy nie ma za dużego luzu, jeśli ma za duży luz to też może uchylać zawór, daj fotkę najlepiej tego wałeczka Edytowane 13 Maja 2011 przez jjank Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 13 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2011 Jutro mam zamiar poważnie działać. Ostatnio nie miałem zbyt czasu ale jutro biorę się poważnie za robotę. Uszczelki całego silnika mam, więc można działać. Ciężko zrobić dokładne zdjęcie wałeczka (dawałem już wcześniej).Patrzyłem przez dekielek co się dzieje jak wciskam deko. Wałek obraca się i naciska minimalnie zawór. Wygląda to normalnie, jednak niepokojący jest luz, zanim deko otworzy zawór. Wydaje mi się też, że trzeba użyć większej siły aby otworzyć zawór dźwignią. GMP znalazłem :) Jutro porobię jeszcze zdjęcia, może coś wam powiedzą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 No więc... Na wydechowym tym od deko luzu było chyba z 2mm... :blink: Ustawiłem taki jak powinien być i dekompresator znowu "chwyta" od minimalnego ruchu klamką, jednak inaczej niż poprzednio. Oczywiście komprechy nie ma... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Jeżeli wyszedł ci tak duży luz o czym pisałem wcześniej to najbardziej prawdopodobne to gniazdo zaworowe, musisz zrzucić głowice i wszystko będzie jasne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 Może jeszcze dzisiaj wyjmę silnik z ramy i ściągnę głowicę... Bez wyciągania z ramy nie ma szans. Damiano - rozumiem też tak miałeś, gdy Ci wypadło gniazdo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 nie musisz wyciągać silnika z ramy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
brutus333 Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 A może zwyczajnie Ci się linka zatarła skoro dźwignia chodzi opornie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 15 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 A może zwyczajnie Ci się linka zatarła skoro dźwignia chodzi opornie. i kompresji nie ma tez z pwodu linki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motoholik Opublikowano 15 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2011 (edytowane) jjank - muszę... Już próbowałem ściągnąć samą pokrywę głowicy no i nie ma szans. Linka jest nowa, wymieniona z 3 tygodnie temu i w pancerzu przesuwa się bez najmniejszego problemu. Edytowane 15 Maja 2011 przez Motoholik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.