Pigram Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Witam wszystkich .Proszę o pomoc kiedy wymieniłem filtr powietrza w moim motorze nagle przestał przyśpieszać tak jak to robił na starym i bardzo brudnym filtrze jestem amatorem i to mój pierwszy sezon na motorze dlatego potrzebuje pomocy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 na moją ubogą wiedzę gaźnik do regulacji..? stary filtr był zapchany, na nowym jest znacznie większy przepływ powietrza, co skutkuje zbyt ubogą mieszanką i utratą mocya może zamiast kombinować - poszukaj dobrego mechanika w swojej okolicy?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pigram Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 jestem typem człowieka który woli sam robić zamiast oddawać w nieznane rece mojej maszynki bo wiem jak to wszystko dziala jedno się zrobi tak żeby drugie wyszło po czasie jako blacharz tez tak robiłem:) pieniądz robi pieniądz. czy do regulacji gażników jest potrzebny jakis specjalistyczny sprzęt czy da sie to rade zrobic w domowym garażu?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 jestem typem człowieka który woli sam robićA potem zmuszony sytuacja w koncu oddac i zaplacic wiecej nizby sie nie kombinowalo :D jedno się zrobi tak żeby drugie wyszło po czasie jako blacharz tez tak robiłem To ze Ty jestes nieuczciwy, nie znaczy ze wszyscy tacy sa. czy do regulacji gażników jest potrzebny jakis specjalistyczny sprzęt czy da sie to rade zrobic w domowym garażu?? Potrzebna jest wiedza. I doswiadczenie. Ps. nie znosze oszustów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pigram Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 A potem zmuszony sytuacja w koncu oddac i zaplacic wiecej nizby sie nie kombinowalo :D To ze Ty jestes nieuczciwy, nie znaczy ze wszyscy tacy sa. Potrzebna jest wiedza. I doswiadczenie. Ps. nie znosze oszustówtemat dotyczył speców w mojej okolicy a tych akurat znam bardzo dobrze. podkresliłeś to że jestem nie uczciwy w ogóle mnie nie znając i nawet nie spytałeś czy to było spowodowane moją chęcią czy przymusem narzuconym przez szefa. co do wiedzy posiadam spora ale zakres regulacji silnika w motorze jest mi obcy dlatego jestem tu z polecenia osób które uzyskały tu fachowa pomoc pozatym jak na kogos kto złożył ten motor od zera bo stan tego co kupiłem można określić mianem marnego regulacja gażnika to jak na mnie dość dobry wynik ale jak bede w warszawie nie omieszkam zawitać;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Kolejna Zosia samosiaTak jak Jimi napisał - do czyszczenia i regulacji jest potrzebna wiedza i doświadczenie a tego Ci brakuje.Dobrymi chęciami tego sam nie zrobisz.Podstawą jest dobre i kompletne czyszczenie gaźników a dopiero potem regulacja. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pigram Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Kolejna Zosia samosiaTak jak Jimi napisał - do czyszczenia i regulacji jest potrzebna wiedza i doświadczenie a tego Ci brakuje.Dobrymi chęciami tego sam nie zrobisz.Podstawą jest dobre i kompletne czyszczenie gaźników a dopiero potem regulacja.w jakich kosztach taka usługa się mniej więcej plasuje?? bo widzę że nie ma co się za to samemu brać przynajmniej narazie. jeżeli możecie mi kogoś polecić ze Śląska a dokładniej z Gliwic lub okolic bardzo chętnie skorzystam.Dziękuje za rady:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sitars Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jeżeli możecie mi kogoś polecić ze Śląska a dokładniej z Gliwic lub okolic bardzo chętnie skorzystam. Ten, co Cię nazwał Zosią Samosią ;) Tylko, Panie Piotrze coś nie widzę namiarów na warsztat w profilu, czyżby koniec?Pozdrawiam Cytuj SQ7NSQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Nie wiem jak to jest w NTV ale takie reakcje w niektórych motocyklach powoduje nieprzypięty/źle podpięty/uszkodzony jeden lub kila z przewodów gumowych idących z obudowy filtra powietrza. Podobnie zresztą jak odpięcie odmy - czasem też jest połączona z obudową filtra. Powtarzam, że nie wiem jednak jak to jest realizowane w NTV, sugeruję tylko przyjrzenie się tym przewodom przed poddaniem motocykla czynnościom serwisowym. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jurbassteck Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Radziłbym sprawdzić jeszcze pompę paliwa, NTVki lubią czasami ją popsuć :)Zajrzyj TUTAJ wiele wyczytasz. Cytuj www.jerzysowajr.weebly.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Ten, co Cię nazwał Zosią Samosią ;) Tylko, Panie Piotrze coś nie widzę namiarów na warsztat w profilu, czyżby koniec?Pozdrawiam Nie widzisz bo od kilku dni jestem na zasłużonej emeryturze :icon_biggrin:Teraz zajmuję się tylko wybranymi zabytkowymi Hondami.ale mogę polecić serwis mojego syna na giełdzie Mysłowickiej - MOTO-GARAGE Grzegorz D. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pigram Opublikowano 8 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2011 Nie wiem jak to jest w NTV ale takie reakcje w niektórych motocyklach powoduje nieprzypięty/źle podpięty/uszkodzony jeden lub kila z przewodów gumowych idących z obudowy filtra powietrza. Podobnie zresztą jak odpięcie odmy - czasem też jest połączona z obudową filtra. Powtarzam, że nie wiem jednak jak to jest realizowane w NTV, sugeruję tylko przyjrzenie się tym przewodom przed poddaniem motocykla czynnościom serwisowym.dokładnie jeden z przewodów był pęknięty oraz obejma nie trzymała do tego lekko poprawiłem obroty silnika i działa bez zarzutów:) Radziłbym sprawdzić jeszcze pompę paliwa, NTVki lubią czasami ją popsuć :)Zajrzyj TUTAJ wiele wyczytasz.Dzięki za adres :) jest tu naprawdę wiele informacji:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.