Limo Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Dzisiaj rozebrałem wszystko i co się okazało, jakiś sk***ysyn przy przeglądzie zimowym chciał wyczyścić wokół małej zębatki i ją zdjoł, założył odwrotnie... Teraz leciutko tylko "pyrka". Ale i tak napęd do wymiany :/Wymien sama zebatke. Do konca sezonu przelatasz. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Wałek zdawczy nie może mieć luzów. Nie pykają wam tak łańcuchy? We wszystkich endurakach tak jest i to nie jest żaden problem. Zapomniałeś dopisać - w nowym motocyklu.We wszystkich endurakach nie powinno tak być bo wystarczy zadbać o łańcuch myjąc go i konserwując po każdym taplaniu w błocie. Dla niedbaluchów i leni jest jeszcze inna opcja - wystarczy podpisać umowę o opiece nad motocyklem z zaprzyjaźnionym serwisem :icon_biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) Może tak bez przesadnych uniesień słownych... każdemu się zdarzają błędy, warto może było od razu pojechać do serwisu jak tylko zauważyłeś, że coś jest nie tak po ich działaniach. O tym, czy da się jeszcze jeździć na takim łańcuchu (bo na zębatce pewnie nie) na pewno się ktoś zaraz wypowie. Nie jeździłem nią od przeglądu, tam może ze 3-4 km nic więcej. Dopiero jak poruszyłem kołem to to zobaczyłem. Do serwisu się udam, ale uświadomić ich, żeby ten dekiel co to składał więcej się mojego moto nie dotykał. A zębatkę już zamówiłem. Edytowane 3 Maja 2011 przez murgal Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 Murgal a gdzie tacy fachmajstrzy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damo Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) Po zakupie motocykla ta sama sytuacja łańcuch nie był wyciągnięty a zakres był spory do naciągu . Tak Forumowi Doradzacze nie zapłacą , tylko ty i to ty zadecydujesz czy będziesz posiadał w pełni sprawny motocykl czy brzęczący z podwiązanym drutem błotnikiem . Tak również można jeździć . A co do zębatki przedniej zorientuj się w temacie , ponieważ oryginalne zębatki mają zazwyczaj gumowy odlew co znacznie zmniejsza hałas pracującego łańcuch , zamienniki ( Akcesoryjne ) nie posiadają Edytowane 5 Maja 2011 przez Damo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 mam podobny problem w Kawie zr7sjadąc na biegu po puszczeniu gazu słychać terkotanie napędu, natomiast jeśli delikatnie przyspieszam nie słychać zupełnie nic, napęd nie wyciągnięty, zębatki nie wytarte, wszystko odpowiednio nasmarowaneCzy macie jakieś dobre sposoby na równomierne naciągnięcie napędu prawa/lewa strona wahacza nie sugerując się znacznikami?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 Czy macie jakieś dobre sposoby na równomierne naciągnięcie napędu prawa/lewa strona wahacza nie sugerując się znacznikami??Trzeba wkręcić nakrętki na śrubach regulacyjnych po obu stronach wahacza do oporu, potem wykręcić je o taką samą ilość obrotów na tyle żeby po założeniu koła łańcuch był luźny, i wkręcić je z powrotem o taką samą ilość obrotów aż łańcuch osiągnie pożądany naciąg. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thefex Opublikowano 5 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2011 (edytowane) cos napisalem ale to juz nieaktualnew zamian daje wszystkim po bronku :flesje: Edytowane 5 Maja 2011 przez thefex Cytuj KTM LC4 400 SC '95Honda CB 1100 Bol D'or '83DKW KM 200 '35www.bikepics,com/members/thefex/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sorier Opublikowano 7 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2011 U mnie pykanie łańcucha na przedniej zębatce było zwiastunem śmierci napędu. Najpierw pykało, potem ogniwa zaczęły sztywnieć (na prostym odcinku między zębatkami łańcuch był pozałamywany), potem wewnętrzne płytki zaczęły się zsuwać z tulejek niszcząc oringi, a na koniec wymieniłem napęd na nowy po przebiegu "tylko" 40tys.km. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.