waldi423 Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 No i wszystko OK. - Czyszczenie i synchro gaźników - (nie pomogło) - 250zł.- Wymiana świec - (nie pomogło) - 25zł.- Ustawienie zaworów - (pomogło) -150zł. I wszystko ładnie grało. Do czasu. Zrobiłem jakieś 100-200km (kilka krótkich odcinków) i problem powrócił. Zimny nie odpala a ciepły tak. Na pych pali nadal. Czy możliwe aby zawory się znów same i po tak krótkim dystansie rozregulowały?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 Odprowadz do mechanika na diagnoze. Nie ma mozliwosci zeby po 100km luzy az tak sie skrocily. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 Odprowadz do mechanika na diagnoze. Nie ma mozliwosci zeby po 100km luzy az tak sie skrocily.I tak zrobiłem ale powiedział, że to luzy bo objawy są takie jak przedtem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 A powiedzial jakie luzy byly przed poprzednia regulacja? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 1 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2011 A akumulator masz sprawny ? Zazwyczaj walnięty objawia się tym, że na ciepło słabo pali ale czuje w kościach, że na pych sprzęt zapala i go doładowuje a gdy zgasisz to zaczyna tracić napięcie. Podstaw inny sprawny albo podepnij kable najlepiej od innego moto (mniejsze obciążenie dla elektryki).Warto też sprawdzić kompresje, jeśli masz zużyte pierścienie to na zimno puszczają bokiem a na ciepło puchną i jesz jakoś silnik działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 3 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2011 (edytowane) Konieczniewymień filtr powietrza i sprawdź wiązkę w okolicach impulsatora czy nie przerdzewiała. Edytowane 3 Czerwca 2011 przez kubagsx freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 13 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Tak to były zawory. Luzy się skróciły same!! Ale motyw jest lepszy. Przykręciliśmy kontry na klej i udało mi się przejechać 28km zanim problem się powtórzył. Ma ktoś jakiś pomysł na te zawory?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 13 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2011 Jak otwieraliście pokrywę zaworów (Ty, mechanik, ktoś tam) to nie było tam opiłków metalu albo czegoś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 Pomysl mam - wymiana zaworow, nie wiem jednak czy tobie sie spodoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Wymiana zaworów mi się nie podoba:( Miały byc tak fajnie. ładna pogoda, nowy sezon a tu tylko problemy. Aż się boję dalej jechać. Znów regulacja. Luzy znów maleńkie. Ciekawe jak długo pojeździ. Żadnych opiłków nie było, kontry trzymały jak diaboł sołtysa. Ręce opadają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 Pomysl mam - wymiana zaworow, nie wiem jednak czy tobie sie spodoba.I oby na tym się skończyło bo ciekawe jak wyglądają gniazda.... lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 17 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2011 E tam, nie ma co panikowac. Najwyzej druga glowice masz na alledrogo za 70zl :icon_mrgreen: Ustaw jeszcze raz wieksze luzy i zobacz. I oby na tym się skończyło bo ciekawe jak wyglądają gniazda.... Tez mam takie zdanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waldi423 Opublikowano 25 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 I nadal to samo. Luzy większe a i tak sie skracają. Fizycznie to sie wydaje być niemożliwe. Co? Jak?? Nawet wypalone gniazda nie obcieraja sie tak szybko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Zrób dobre, ostre i najlepiej jasne (latarka, lampa, światło słoneczne, cokolwiek) tego co masz pod pokrywą zaworów to może nam coś podpowie, bo tak to można tylko zgadywać, że zawory się gną w jakiś nienaturalny sposób albo jakimś cudem grzybek się odkręca od prowadnicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 25 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2011 Miałem bardzo podobny przypadek w kawasaki kxf 250, luzy zaworowe kasowały się w oczach, po ok jednej mth zawory podparte wymagały wymiany płytki na mniejszą o ponad 0.2 mm gdzie luz wynosi 0.1-0.15 . Po rozebraniu głowicy okazało się , że gniazda zaworowe nie trzymają już w ogóle żadnych wymiarów ( brak powierzchni styku tworzonej frezem 45* sic! ) . Po wyfrezowaniu na nowo gniazd, jak na razie 10 mth bez regulacji. I u Ciebie obstawiam że gniazda też już wylatane są. Stąd te akcje z kasowaniem się luzów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi