Skocz do zawartości

yamaha wr 400 98r


Rekomendowane odpowiedzi

Na dzień dobry powinieneś też ściągnąć sobie serwiskówke do swojej wr400. Nie wiem jaką miałeś styczność do tej pory z motocyklami, ale tdr a wr to całkiem inna liga. Całkiem inne podejście do serwisu i znacznie większe koszta. Poczytaj trochę forum żeby nabrać trochę elementarnej wiedzy na temat wr4oo i tego typu maszyn a potem pytaj jak będą jakieś problemy :) Jak masz jakiegoś kumpla co zna się na podstawach serwisu takich sprzętów to leć po browary i do kumpla!

I powodzenia z nowym nabytkiem!

 

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie kumpel ma silnik na czesci do yamahy wr 426f 2002r jakie czesci beda pasowac??

 

ps wr 426f jest duz mocniejsza do wr 400f ?? bo kumpel ma i mowil ze ma 57 KM ;>

 

prawie mi sie udalo odpalic 3 razy cos probowal zagadac w ciagau ok godziny:PP wogole to jak to jest moge odpalac z lekko wcisnietym odpreznikiem czy calkiem musze puscic, i jeszcze jedno po paru nie udanych probach odpalenia zamiast ssnia mam zaciagnac cieple ssanie ?

Edytowane przez Piteros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wałkowane 100x ale niech będzie:

-krecisz 3x na wcisniętym odprężniku

-puszczasz

-naciskasz kopkę, ąz do momentu największego oporu

-delikatnie naciskasz odpr., przechodzisz ten opór(dosłownie 0,5cm-1 cm ruchu kopki)

-podnosisz kopkę do góry i całą masą ciała kopiesz

przynajmniej w starych paździochach typu xl, dr to działa, ale i tu powinno zagrać, tylko trzeba mieć porządne buty

 

"na desperata" możesz psiknąć plakiem w dolot i/lub podrzać farelką gaźnik(ciepła waha szybciej odparowuje i nie zalewa świecy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tą mocą to kolega prawie ma racje, bo się w sumie nie wiele pomylił, 426 ma ok 48 km nie wiele więcej od 400 bo ta ma 45 ( moce katalogowe ) momenty obrotowe też mają podobne. Z częściami może być różnie przejrzyj fiszki i posprawdzaj numery katalogowe

Edytowane przez bananek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko czy wr 400 nie była blokowana ?? nowa 450 z homologacją drogową podobno fabrycznie jest strasznie wykastrowana do chyba 20-paru KM, ma recyrkulator spalin, chyba katalizator w wydechu, coś w gaźniku nakombinowane, 426 też była blokowana ze względu na ekoświrów (normy emisji spalin i hałasu )i w seri taka 426 to z trudem zostawiała dt 125 więc szału nie było :D

 

niby odblokowanie jest proste ale trochę kasy trzeba wyłożyć choćby na dobry kompletny wydech...

 

"na desperata" możesz psiknąć plakiem w dolot i/lub podrzać farelką gaźnik(ciepła waha szybciej odparowuje i nie zalewa świecy)

 

życzę sukcesów i bezawaryjnej eksploatacji przy takim sposobie odpalania wysilonego 4T :icon_mrgreen: w cz cross już jednemu się od samostartu korba urwała, w lc4 zapalił sie plak w dolocie i roz****o filtr powietrza i gaźnik.....tak to można odpalać 20 letniego jelcza czy 15 letniego ogara które jedna noga są w grobie i juz ich nie szkoda a nie wyczynowy motocykl.......

 

wogole to jak to jest moge odpalac z lekko wcisnietym odpreznikiem czy calkiem musze puscic,

 

jjank ci napisał musisz puscić, bo odprężnik uchyla zawór i ucieka kompresja z lekko wciśniętym nie zapali...

 

jak nie zapali za 3-4 kopnięciem na ostro to procedura jak odpalanie zalanego 4T było na forum....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja sie juz nauczylem to palic kumpel przyjechal 426 i raz za pierwszym a drugi raz za drugim odpalilem widocznie moja trzeba poustawiac, bo jego jest dobrze wyregulowana

 

a mam pytanie na czym polegaja te mikro pekniecia glowicy, to jest nie do naprawy ?? jakie sa objawy

 

ja sie juz nauczylem to palic kumpel przyjechal 426 i raz za pierwszym a drugi raz za drugim odpalilem widocznie moja trzeba poustawiac, bo jego jest dobrze wyregulowana

 

a mam pytanie na czym polegaja te mikro pekniecia glowicy, to jest nie do naprawy ?? jakie sa objawy

 

sory za offtopa

Edytowane przez Piteros1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie na czym polegaja te mikro pekniecia glowicy, to jest nie do naprawy ?? jakie sa objawy

 

nienaprawialne, tylko nowa/używana głowica (która może podzielić los poprzedniej więc lepiej nowa) objaw taki sam jak w przypadku walniętej uszczelki pod głowicą czyli wywala płyn widać bąbelki po odkręceniu korka chłodnicy(spaliny przedostają sie do płynu chłodniczego)

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...