Piteros1 Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 (edytowane) moze po prostu nie wiem gdzie on sie znajduje Edytowane 28 Kwietnia 2011 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Na dzień dobry powinieneś też ściągnąć sobie serwiskówke do swojej wr400. Nie wiem jaką miałeś styczność do tej pory z motocyklami, ale tdr a wr to całkiem inna liga. Całkiem inne podejście do serwisu i znacznie większe koszta. Poczytaj trochę forum żeby nabrać trochę elementarnej wiedzy na temat wr4oo i tego typu maszyn a potem pytaj jak będą jakieś problemy :) Jak masz jakiegoś kumpla co zna się na podstawach serwisu takich sprzętów to leć po browary i do kumpla!I powodzenia z nowym nabytkiem! pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Jak masz jakiegoś kumpla co zna się na podstawach serwisu takich sprzętów to leć po browary i do kumpla! Chyba chciałeś napisać, kumpla którego nie lubi i chciałby mu sprzedać sprzęt, póki jeszcze jeździ. :rolleyes: Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mr.Maciek Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Może nie będzie tak tragicznie. Trzeba sprawdzić i obadać, a potem się ewentualnie martwić. A to, że sprawdzanie stanu technicznego jest robione już po kupnie maszyny to już inna bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 moze nie będzie tak, źle, najwyzej chłopak teochę mechaniki liźnie, nie ma tego zlego :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 29 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2011 (edytowane) mam pytanie kumpel ma silnik na czesci do yamahy wr 426f 2002r jakie czesci beda pasowac?? ps wr 426f jest duz mocniejsza do wr 400f ?? bo kumpel ma i mowil ze ma 57 KM ;> prawie mi sie udalo odpalic 3 razy cos probowal zagadac w ciagau ok godziny:PP wogole to jak to jest moge odpalac z lekko wcisnietym odpreznikiem czy calkiem musze puscic, i jeszcze jedno po paru nie udanych probach odpalenia zamiast ssnia mam zaciagnac cieple ssanie ? Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 wałkowane 100x ale niech będzie:-krecisz 3x na wcisniętym odprężniku-puszczasz-naciskasz kopkę, ąz do momentu największego oporu-delikatnie naciskasz odpr., przechodzisz ten opór(dosłownie 0,5cm-1 cm ruchu kopki)-podnosisz kopkę do góry i całą masą ciała kopieszprzynajmniej w starych paździochach typu xl, dr to działa, ale i tu powinno zagrać, tylko trzeba mieć porządne buty "na desperata" możesz psiknąć plakiem w dolot i/lub podrzać farelką gaźnik(ciepła waha szybciej odparowuje i nie zalewa świecy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 (edytowane) Z tą mocą to kolega prawie ma racje, bo się w sumie nie wiele pomylił, 426 ma ok 48 km nie wiele więcej od 400 bo ta ma 45 ( moce katalogowe ) momenty obrotowe też mają podobne. Z częściami może być różnie przejrzyj fiszki i posprawdzaj numery katalogowe Edytowane 30 Kwietnia 2011 przez bananek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 tylko czy wr 400 nie była blokowana ?? nowa 450 z homologacją drogową podobno fabrycznie jest strasznie wykastrowana do chyba 20-paru KM, ma recyrkulator spalin, chyba katalizator w wydechu, coś w gaźniku nakombinowane, 426 też była blokowana ze względu na ekoświrów (normy emisji spalin i hałasu )i w seri taka 426 to z trudem zostawiała dt 125 więc szału nie było :D niby odblokowanie jest proste ale trochę kasy trzeba wyłożyć choćby na dobry kompletny wydech... "na desperata" możesz psiknąć plakiem w dolot i/lub podrzać farelką gaźnik(ciepła waha szybciej odparowuje i nie zalewa świecy) życzę sukcesów i bezawaryjnej eksploatacji przy takim sposobie odpalania wysilonego 4T :icon_mrgreen: w cz cross już jednemu się od samostartu korba urwała, w lc4 zapalił sie plak w dolocie i roz****o filtr powietrza i gaźnik.....tak to można odpalać 20 letniego jelcza czy 15 letniego ogara które jedna noga są w grobie i juz ich nie szkoda a nie wyczynowy motocykl....... wogole to jak to jest moge odpalac z lekko wcisnietym odpreznikiem czy calkiem musze puscic, jjank ci napisał musisz puscić, bo odprężnik uchyla zawór i ucieka kompresja z lekko wciśniętym nie zapali... jak nie zapali za 3-4 kopnięciem na ostro to procedura jak odpalanie zalanego 4T było na forum.... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 dzis smigałem yz450 i sumie latwiej to palic niz stare 600tki, bez odpreznika z całej pary bez wyczuwania zadnych punktów, ale ja mam juz dobrze wycwiczoną nogę i swoje ważę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 450 lżej się kopie niż 250, w przypadku igretzetefy . Znam gościa który cztery i pół pali z ręki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 ja sie juz nauczylem to palic kumpel przyjechal 426 i raz za pierwszym a drugi raz za drugim odpalilem widocznie moja trzeba poustawiac, bo jego jest dobrze wyregulowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 (edytowane) ja sie juz nauczylem to palic kumpel przyjechal 426 i raz za pierwszym a drugi raz za drugim odpalilem widocznie moja trzeba poustawiac, bo jego jest dobrze wyregulowana a mam pytanie na czym polegaja te mikro pekniecia glowicy, to jest nie do naprawy ?? jakie sa objawy ja sie juz nauczylem to palic kumpel przyjechal 426 i raz za pierwszym a drugi raz za drugim odpalilem widocznie moja trzeba poustawiac, bo jego jest dobrze wyregulowana a mam pytanie na czym polegaja te mikro pekniecia glowicy, to jest nie do naprawy ?? jakie sa objawy sory za offtopa Edytowane 3 Maja 2011 przez Piteros1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 a mam pytanie na czym polegaja te mikro pekniecia glowicy, to jest nie do naprawy ?? jakie sa objawy nienaprawialne, tylko nowa/używana głowica (która może podzielić los poprzedniej więc lepiej nowa) objaw taki sam jak w przypadku walniętej uszczelki pod głowicą czyli wywala płyn widać bąbelki po odkręceniu korka chłodnicy(spaliny przedostają sie do płynu chłodniczego) Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteros1 Opublikowano 3 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 a w jaki sposob wyciagnac wogole z tamtad swiece dosc ze jest centralnie pod rama to skad wytrzesnac taki klucz :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.