seba13 Opublikowano 26 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2011 A jak z przełożeniami w skrzyni biegów ? 400 coś koło 170km/h max250 to coś ~110 km/h max Cytuj Junak dla każdego . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Bardzo dziękuję za te wyjaśnia.Po zebraniu tych wiadomości mogę w końcu zabrać się do roboty :icon_biggrin: .Jeszcze który palec założyć? Ten taki owalny (na nim jeździłem ) wygląda na dorabiany ,jest z aluminium i ktoś to zrobił pilnikiem ,a ten drugi jest jakby firmowy.Tylko przy tym drugim iskra będzie podawana dwa razy częściej (tak sobie myślę,z racji kształtu ) ,czy to dobrze?Jak pisałem musisz zastosować komplet. Ten aluminiowy nie styka się z żadnym elementem tak jak stalowy. Dla tego nie musi być piękny i mocny. Ma tylko w określonym momencie zbliżać się do czujników, czyli tych wystających z tworzywa prostokącików. Gwarantuję, że przy zastosowaniu drugiej krzywki nie będziesz miał zapłonu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 HD1940 napisal :"Wniosek nie do końca słuszny, ponieważ honowanie należy robić wówczas, gdy wymienia się pierścienie. Gdy te są już dopasowane do cylindra nie ma potrzeby honować gładź." Z tym sie absolutnie nie zgadzam, jako ze nigdy nie uda sie wlozyc starych pierscieni w te same miejsca w ktorych oryginalnie byly i samo zdjecie i zalozenie cylindra na ten sam tlok z pierscieniami juz moze spowodowac problemy.Przerobione wielokrotnie.Honowanie zwykla szczotka honownicza, nie glowica honownicza tak zeby spowodowac powstanie rys na tulei cylindra rozwiazuje sprawe.Z cala reszta a'propos aparatow zaplonowych sie zgadzam :). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgdarek Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 (edytowane) Co do skrzyni biegów , po przeanalizowaniu serwisówki okazuje się że skrzynie są identyczne dla 250,360 i 400.Tylko koło zębate napędzające jest inne.Czyli wszystko powinno być ok.Proszę o potwierdzenie tego. Jeszcze pytanie dotyczące honowania.Czy mogę to zrobić samemu?Na allegro są przyrządy do honowania a ich cena nie jest powalająca.srt12.pdf Edytowane 27 Kwietnia 2011 przez jgdarek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2011 Tak pisza ze dol w tych silnikah jest identyczny.Cylindry mozesz przehonowac sam, potrzebna jest taka "szczotka" o odpowiedniej srednicy i pasta honownicza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgdarek Opublikowano 28 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2011 A jakie mogą być skutki ,gdy tłok będzie źle spasowany ( za duży luz )a pierścienie będą ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Sprezanie bedzie dalej niskie i silnik dalej bedzie palil olej.Wrazenie takie jak gdyby po tej calej robocie nic sie nie zmienilo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jgdarek Opublikowano 1 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Dziękuję za te wszystkie wskazówki.Widzę że nie da się iść na skróty .Albo robić coś porządnie , albo nic nie ruszać .To mam problem ,bo rocznik tego silnika jest stary , w serwisie powiedzieli że oryginalnych tłoków i pierścieni nie dostanę .Pozostaje szukać jeszcze jakiegoś dobrego cylindra z tłokami - używanego w lepszym stanie od mojego.A taki fajny motor :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.