Skocz do zawartości

Zmiana z 250 na 400


jgdarek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bardzo dziękuję za te wyjaśnia.Po zebraniu tych wiadomości mogę w końcu zabrać się do roboty :icon_biggrin: .Jeszcze który palec założyć? Ten taki owalny (na nim jeździłem ) wygląda na dorabiany ,jest z aluminium i ktoś to zrobił pilnikiem ,a ten drugi jest jakby firmowy.Tylko przy tym drugim iskra będzie podawana dwa razy częściej (tak sobie myślę,z racji kształtu ) ,czy to dobrze?

Jak pisałem musisz zastosować komplet. Ten aluminiowy nie styka się z żadnym elementem tak jak stalowy. Dla tego nie musi być piękny i mocny. Ma tylko w określonym momencie zbliżać się do czujników, czyli tych wystających z tworzywa prostokącików. Gwarantuję, że przy zastosowaniu drugiej krzywki nie będziesz miał zapłonu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

HD1940 napisal :

"Wniosek nie do końca słuszny, ponieważ honowanie należy robić wówczas, gdy wymienia się pierścienie. Gdy te są już dopasowane do cylindra nie ma potrzeby honować gładź."

 

Z tym sie absolutnie nie zgadzam, jako ze nigdy nie uda sie wlozyc starych pierscieni w te same miejsca w ktorych oryginalnie byly i samo zdjecie i zalozenie cylindra na ten sam tlok z pierscieniami juz moze spowodowac problemy.

Przerobione wielokrotnie.

Honowanie zwykla szczotka honownicza, nie glowica honownicza tak zeby spowodowac powstanie rys na tulei cylindra rozwiazuje sprawe.

Z cala reszta a'propos aparatow zaplonowych sie zgadzam :).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do skrzyni biegów , po przeanalizowaniu serwisówki okazuje się że skrzynie są identyczne dla 250,360 i 400.Tylko koło zębate napędzające jest inne.Czyli wszystko powinno być ok.Proszę o potwierdzenie tego.

 

Jeszcze pytanie dotyczące honowania.Czy mogę to zrobić samemu?Na allegro są przyrządy do honowania a ich cena nie jest powalająca.

srt12.pdf

Edytowane przez jgdarek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za te wszystkie wskazówki.Widzę że nie da się iść na skróty .Albo robić coś porządnie , albo nic nie ruszać .To mam problem ,bo rocznik tego silnika jest stary , w serwisie powiedzieli że oryginalnych tłoków i pierścieni nie dostanę .Pozostaje szukać jeszcze jakiegoś dobrego cylindra z tłokami - używanego w lepszym stanie od mojego.A taki fajny motor :biggrin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...