soulreaver Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) Pewnie ze mozna. Nie bierz sobie do serca wszystkiego co tu czytasz. 5-letnie gumy to jeszcze nie tak zle. Na pewno nie one sa przyczyna problemow z prowadzeniem. Ja bym nie był taki pewien że nie są przyczyną złego prowadzenia. Z tego co opisywał wcześniej kolega @oil wynika że na zakrętach odjeżdża mu przód. Twoim zdaniem nie może być to kwestia starej gumy?? W tym sezonie wymieniłem 4 letnią gumę z przodu nie dlatego że brakowało bieżnika ale właśnie dlatego że odjeżdżała na co drugim zakręcie. Moim zdaniem 5-o letne opony kwalifikują się do natychmiastowej wymiany niezależnie od stanu bieżnika. Edytowane 2 Maja 2011 przez soulreaver Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 (edytowane) Zalezy jaka guma. Ja w zeszlym sezonie zamknalem 9-letnia opone na torze (mowa o przedniej oczywiscie). A teraz jezdze na 4-letniej i tez przod odjezdza ale to raczej nie wina wieku tylko mieszanki. Edytowane 2 Maja 2011 przez Limo Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 panowie generalnie wydaje mi sie ze to raczej luzy na wachaczu i lozysko w glowce ramy kierownicy niz gumy ale moge sie mylic,i chodzi o to ze nie odjezdza mi kolo tylko wydaje mi sie ze jedno kolo wzgledem drugiego wychodzi z osi, nie chodzi o slizgi kół na zakretach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 3 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2011 @Limo: fajnie, że doskonale rozgrzana stara opona trzymała Ci na torze. Gorzej będzie, jak stara opona okaże się za twarda i niemożliwa do rozgrzania na mokrym :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Na mokrym zadna nie bedzie dobrze trzymac :). Ja przynajmniej nie zaryzykowalbym mocnego zlozenia w deszczu, na zadnej oponie. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 4 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2011 Jasne, ja nie proponuję składania się w zakręty na drogach publicznych jak jest mokro. Stara opona może Cię przecież zaskoczyć nie tylko w złożeniu. Tak czy siak ja preferuję świeże gumy ; )) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 31 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 2 bieg juz wchodzi ale stuka przy wbijaniu.co jest?choc nie zawsze jest stukniecie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 31 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2011 2 bieg juz wchodzi ale stuka przy wbijaniu.co jest?choc nie zawsze jest stukniecie. Opanowanie sztuki zmiany biegow :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 14 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 spoko kolego jimmi.dzieki za rade ale raczej potrafie zmieniac biegi i opanowalem te sztuke jak mowisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 14 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2011 spoko kolego jimmi.dzieki za rade ale raczej potrafie zmieniac biegi i opanowalem te sztuke jak mowisz. I na tym zakończymy ten durny temat Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi