Skocz do zawartości

biegi w cbr 600f4i


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pewnie ze mozna. Nie bierz sobie do serca wszystkiego co tu czytasz. 5-letnie gumy to jeszcze nie tak zle. Na pewno nie one sa przyczyna problemow z prowadzeniem.

 

Ja bym nie był taki pewien że nie są przyczyną złego prowadzenia. Z tego co opisywał wcześniej kolega @oil wynika że na zakrętach odjeżdża mu przód. Twoim zdaniem nie może być to kwestia starej gumy?? W tym sezonie wymieniłem 4 letnią gumę z przodu nie dlatego że brakowało bieżnika ale właśnie dlatego że odjeżdżała na co drugim zakręcie. Moim zdaniem 5-o letne opony kwalifikują się do natychmiastowej wymiany niezależnie od stanu bieżnika.

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zalezy jaka guma. Ja w zeszlym sezonie zamknalem 9-letnia opone na torze (mowa o przedniej oczywiscie). A teraz jezdze na 4-letniej i tez przod odjezdza ale to raczej nie wina wieku tylko mieszanki.

Edytowane przez Limo

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie generalnie wydaje mi sie ze to raczej luzy na wachaczu i lozysko w glowce ramy kierownicy niz gumy ale moge sie mylic,i chodzi o to ze nie odjezdza mi kolo tylko wydaje mi sie ze jedno kolo wzgledem drugiego wychodzi z osi, nie chodzi o slizgi kół na zakretach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, ja nie proponuję składania się w zakręty na drogach publicznych jak jest mokro. Stara opona może Cię przecież zaskoczyć nie tylko w złożeniu. Tak czy siak ja preferuję świeże gumy ; ))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...