Skocz do zawartości

biegi w cbr 600f4i


oil
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

mycior niezly zarcik,ale az takie stare opony nie sa,a kola mam okrągłe juz nie kwadratowe jak w epoce kamienia.spoko na rozluznienie moze byc zarcik a ja myslalem ze to jakies specjalistyczne badanie opon,masakra!smiech.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W internecie nietrudno znaleźć co oznacza DOT. Masz stare opony, 49 tydzień 2006 roku. Takie kartofle nie nadają się do sportowego motocykla.

No rzeczywiście, straszne starocie :icon_rolleyes:

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze ze faktycznie trzeba je wymienic ale czy nie mozna na nich przelatac tego jeszcze sezonu?nie sa zniszczone ani sparciale wiec moze na nast sezon wymienic dopiero?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po 10 lece na serwis na sprawdzenie wszystkich luzow i cisnienia oliwy w lagach.najpierw usune te usterki jesli sa takowe a jak starczy kasy zlece podciagniecie lub wym lozyska w glowce kierownicy,wtedy polatam i zobacze co sie zmienilo. :buttrock: w srode zaczynam prawko robic :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...