MYCIOR Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 http://portalwiedzy.onet.pl/1894,,,,c_14,haslo.html kumasz dowcip? pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2011 Podciagniecie lozyska glowki ramy moze troche pomoze, ale przede wszystkim trzeba sprawdzic lozyska wahacza ( czy nie maja luzow ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 mycior niezly zarcik,ale az takie stare opony nie sa,a kola mam okrągłe juz nie kwadratowe jak w epoce kamienia.spoko na rozluznienie moze byc zarcik a ja myslalem ze to jakies specjalistyczne badanie opon,masakra!smiech. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 A z którego roku masz opony? Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 z konca poprzedniego sezonu.prawie nowe,nic nie zniszczone,ale badanie weglem nie wchodzi w gre,,,hehehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzywer Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2011 Ale wtedy założone, czy wyprodukowane? Sprawdź DOT na oponie. Na pohybel wszystkim zdradliwym sukom! <== kliknij i polub :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 krzywer wiec oznaczenie DOT jest takie DOT HB7D 981T 4906,kompletnie nie wiem co to znaczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcMarc Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 W internecie nietrudno znaleźć co oznacza DOT. Masz stare opony, 49 tydzień 2006 roku. Takie kartofle nie nadają się do sportowego motocykla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 jakies propozycje co do zakupu nowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2011 Wszystko co nowe i dobrej marki ;) KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 W internecie nietrudno znaleźć co oznacza DOT. Masz stare opony, 49 tydzień 2006 roku. Takie kartofle nie nadają się do sportowego motocykla.No rzeczywiście, straszne starocie :icon_rolleyes: Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 (edytowane) Czyzby kolejna cebra po przejsciach? Pzdr Edytowane 1 Maja 2011 przez bibor80 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 widze ze faktycznie trzeba je wymienic ale czy nie mozna na nich przelatac tego jeszcze sezonu?nie sa zniszczone ani sparciale wiec moze na nast sezon wymienic dopiero? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 Pewnie ze mozna. Nie bierz sobie do serca wszystkiego co tu czytasz. 5-letnie gumy to jeszcze nie tak zle. Na pewno nie one sa przyczyna problemow z prowadzeniem. Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
oil Opublikowano 2 Maja 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2011 po 10 lece na serwis na sprawdzenie wszystkich luzow i cisnienia oliwy w lagach.najpierw usune te usterki jesli sa takowe a jak starczy kasy zlece podciagniecie lub wym lozyska w glowce kierownicy,wtedy polatam i zobacze co sie zmienilo. :buttrock: w srode zaczynam prawko robic :crossy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi