Skocz do zawartości

Problem z pracą silnika po czyszczeniu gaźników Suzuki GSX 750


grucha591
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam !

Ostatnio z racji tego iż w baku miałem niezły syf postanowiłem sobie wyczyścić gaźniki, wszystko ładnie poskładałem i po odpaleniu silnika nie moge wyregulować gaźników, śruba od składu mieszanki wykręcona o 2 i pół obrotu, po dodaniu gazu silnik się dławi, po wykeceniu śruby do 4 obrotów silnik cięzko odpala i ma dzuirę w obortach przy 5 tys. obrotów.

Silnik to olejak z Suzuki Inazuma 750 98 rok, gźniki napewno dobrze poskładane, dysze wewnętrzne 106 zewnętrzne 105,

Zastanawiam się nad poziomem paliwa w gaźnikach bo nic innego mi nie przychodzi do głowy, świece ok filtr powietrza też.

Prosze o pomoc !

z góry dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witaj, specem zbytnim nie jestem, ale byc moze masz lewe powietrze pod ktoryms z gazników, lub pod kilkoma, Moze byc ze nieprawidłowo sa osadzone w kruccach ssacych, albo w kroccu jest pekniecie..objawy masz podobne do lewego powietrza...a to niebezpieczne , bo oznacza zubozenie mieszanki i wypalanie komory spalania( szczegolnie zaworów) Warto sprawdzic tez czy nie przyszczypnieta została zadna z membran podczas skrecania albo iglica nie wesz la dokładnie na swoje mijesce...bo zakładam ze masz mikuni

 

wykrec swiece i sprawdz jaki ma kolor porcelanka tuz pod centralna elektroda...jesli jest biala, tzn ze za uboga mieszanka( czyli lewe powietrze). Zakładam ze gazniki wymyte choc ja w XTZ kiedys umyłem i wydmuchałem sprezonym powietrzem i jednak nie byly czyste bo obroty falowały- drugie mycie tym razem w ultradzwiekach dało pozadany efekt

 

jest jeszcze metoda jedna do sprawdzenia czy to lewe powietrze..przy lekko zaciagnietym ssaniu powinien rowno chodzic...rowniej przynajmniej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ,sprawdzałem, zarówno na założonym airboxie jak i na zdjętym, nie ma szans na to żeby gdzieś zaciągał lewe powietrze, po zatkaniu filtra powietrza gaśnie, membrany podciśnieniowe również są w porządku, gaźniki są Keihim cvk 32 mm.Iglice są na swoim miejscu w swoich prowadnicach.

Dalej wydaje mi się że będzie to zły poziom paliwa, ale może ktoś ma jeszcze inne pomysły, dwa dni siedziałem w garażu, i teraz chciałbym to na spokojnie przemyśleć tak więc proszę o wasze opinie na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i wcześniej było dobrze? A filtr powietrza i wydech masz w oryginale?

Poziom paliwa ruszałeś, jest ustawiony na wartość zalecaną? Jeśli jest dziura przy 5tyś to lekkie podniesienie poziomu paliwa powinno pomóc, ale najpierw przejedź sie z zaciągniętym ssaniem.

Edytowane przez baba_zanetti

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ADAM

czyli jaka chemia i w jaki sposob najlepiej wyczysci gazniki ?

ultra dzwieki nas nie interesuja bo sprzet kosztuje 3.500zl w pl

 

Srodki typu 'carb cleaner' (niby dedykowane do gaznikow,przepustnic itd.) guzik daja, sa za malo "agresywne" dla osadow zalegajacych w gaznikach.

W wielu przypadkach pomagaja tylko ultradzwieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej sie sprawdza myjka ultradzwiekowa..po pierwsze doskonale rozbija zabrudzenia a po drugie..po takim mysiu , membrany w moich gaznikach stały sie mieciutkie jak nowe....z chemii zas ...coz. u faceta zajmujacego sie gaznikami zauwazyłem Trójchloroetylen w wanience do mycia( popularne TRI) - to jeszcze gdy od golfa oddawalem gaznik do naprawy..mysle ze w tej materii niewiele sie zmienilo i tri bedzie odpowiednim srodkiem. kiedys sprawdziłem czy nie ma negatywnego wpływu na gume- no i nic...nie naruszona

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No myjke kupuje warsztat, nie uzytkownik - tak w kazdym razie powinno byc.

Gaznikowych motocykli jeszcze jest na tyle duzo ze inwestycja splacila by sie blyskawicznie, specjalnie gdyby kupil jeden warsztat na danym terenie i obslugiwal kilka innych warsztatow.

Poddaje pod uwage mechanikom z forum :)

Do tego gaznikowe motocykle nie znikna, bo razem z ogolnie rozumianym "rozwojem motocyklizmu w Polsce" ludzie zaczna sie interesowac weteranami i klasykami jak wszedzie indziej i to zarowno jesli chodzi o motocykle jak samochody.

Po prostu warto zeby zaczac lekka specjalizacje - mimo powszechnosci ukladow wtryskowych na kontynencie amerykanskim specjalisci gaznikowi jakos nie narzekaja na brak roboty :)

Ja sam swoich gaznikow nie czyszcze tylko niose do kumpla, ktory za $ 40 zrobi myjka chemiczna 100x lepsza robote niz ja recznie.

To samo z przekladaniem opon i wywazaniem kol - on na maszynie zrobi to za 2 dychy w pol godziny na kolo, ja sie bede pitolil nie wiadomo jak dlugo.

 

Jesli chodzi o pytanie "jaka chemia ?" to podejrzewam ze TRI albo zwiazek do niego zblizony, bo zjada wszystko razem z farba - po godzinie beltania zostaje dziewiczy metal. Ale TRI chyba w Polsce nie jest w obrocie, zreszta tu tez fma przywozi nowy plyn a zabiera stary i zlewa w miejscu do tego przeznaczonym, moze nawet go filtruja, czyszcza i ponownie uzywaja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...