Skocz do zawartości

grucha591

Forumowicze
  • Postów

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O grucha591

  • Urodziny 04/14/1991

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha xj 600 div
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    4501349

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bełchatów

Osiągnięcia grucha591

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Tak więc gaźniki dokładnie wyczyszczone, na 100% są czyste, dysze paliwowe na dobrych miejscach objawy dalej takie same,pozostaje mi ustawić tylko poziom paliwa i tu pojawia się problem. Nie wiem jaki poziom paliwa ma być ustawiony, gaźniki to tak jak wspominałem Keihim CVK 32 mm, proszę o jakąś krótką instrukcje i dane jaki poziom paliwa ma być ustawiony i jak go ustawić. Niestety w mojej książce obsługowej ani w serwisówce nie mogę tego znaleźć. Z góry dziękuje !
  2. Nie ,sprawdzałem, zarówno na założonym airboxie jak i na zdjętym, nie ma szans na to żeby gdzieś zaciągał lewe powietrze, po zatkaniu filtra powietrza gaśnie, membrany podciśnieniowe również są w porządku, gaźniki są Keihim cvk 32 mm.Iglice są na swoim miejscu w swoich prowadnicach. Dalej wydaje mi się że będzie to zły poziom paliwa, ale może ktoś ma jeszcze inne pomysły, dwa dni siedziałem w garażu, i teraz chciałbym to na spokojnie przemyśleć tak więc proszę o wasze opinie na ten temat
  3. Witam ! Ostatnio z racji tego iż w baku miałem niezły syf postanowiłem sobie wyczyścić gaźniki, wszystko ładnie poskładałem i po odpaleniu silnika nie moge wyregulować gaźników, śruba od składu mieszanki wykręcona o 2 i pół obrotu, po dodaniu gazu silnik się dławi, po wykeceniu śruby do 4 obrotów silnik cięzko odpala i ma dzuirę w obortach przy 5 tys. obrotów. Silnik to olejak z Suzuki Inazuma 750 98 rok, gźniki napewno dobrze poskładane, dysze wewnętrzne 106 zewnętrzne 105, Zastanawiam się nad poziomem paliwa w gaźnikach bo nic innego mi nie przychodzi do głowy, świece ok filtr powietrza też. Prosze o pomoc ! z góry dziekuje
×
×
  • Dodaj nową pozycję...