rachub48 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 (edytowane) Cześć, mam takie pytanko. Są naked'y z tłumikami po obu stronach? Strasznie mi się takie podobają. Wiem, że jest Honda Hornet 900, Suzuki B-King, no i XJR 1300 i BT 1100. Ale czy coś jeszcze? bo to nie mój kaliber. Jeśli nie, to ktoś może dokładał drugi tłumik na drugą stronę? Jak to wygląda, jak to wpływa na prowadzenie? Thx za odp. Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez rachub48 Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Domestos_WC Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 (edytowane) - dzień dobry, poproszę motor.- jaki?- jakiś z tłumikami po obu stronach :icon_eek: kryterium doboru motocykla masz dobre ;] roboty byłoby sporo, a akcesoryjnych kolektorów z rozdziałem na 2 końcówki nigdy nie widziałem. Po co się tak bawić, efekty wizualne? Edytowane 5 Kwietnia 2011 przez Domestos_WC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Wszystkie naked'y mi się podobają, a te z tłumikami po obu stronach tym bardziej. Nie czytasz uważnie, napisałem też o dołożeniu tłumika, także brałbym to pod uwagę. Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
agent 303 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Mnie naprzykład interesują osiągi, waga, prowadzenie, niezawodność, ale co ja tam się znam ... rachub48 niech będzie coś dorzucę - gs 400,450, 500. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 nie no wiadomo, ale wszystko to co napisałeś jest na podobnym poziomie w swojej klasie (najbardziej chodzi o 600ccm) Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szaki Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 No a X11? Trochę więcej mocy niż w 600. Również CB 750. Cytuj Volksdeutsche – określenie stosowane w pierwszej połowie XX wieku wobec osób pochodzenia niemieckiego, niezamieszkujących Niemiec, którzy nie posiadali niemieckiego ani austriackiego obywatelstwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 xj 600 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 O w mordę.... :icon_rolleyes: Praktycznie wszystkie nakedy lat 90 i 80 miały tłumiki po obu stronach, jak również wiele plastików. Kurka, ale kryterium... :icon_eek: Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość el_szymono Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Ducati Monster Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rachub48 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Żadne tam kryterium, zrozumcie. Po prostu jeśli szukałbym czegoś dla siebie prawdopodobnie w klasie 600, mile widziane byłoby właśnie takie coś, byłoby to na "plus", tak jak dla kogo innego na plus jest owiewka, crashpady czy gmole. I dlatego napisałem też: "ktoś może dokładał drugi tłumik na drugą stronę? Jak to wygląda, jak to wpływa na prowadzenie?", czyli nie koniecznie moto musi mieć tłumiki po obu stronach przy zakupie, można zawsze przerobić. Cytuj Jawa Robby 50 ==> Yamaha XT 600E ==> Honda CB 900F Hornet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ivan161 Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2011 Jeden z najladniejszych nakedow jak dla mnie Z1000 :icon_twisted: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 NO to jeśli chodzi o klasę 600 to masz jeszcze DUCATI MONSTER i SUZUKI SV 600 :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Obadaj sobie tego fazera. Fajnie zrobiony http://fzs600-fazer.de/download/die2.pdf Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 kryterium doboru dobre jak każde inne .fazer 1000 z IXILami po obu stronach do spylenia w Kutnie http://www.motorimport.pl/photogallery.php?album_id=407 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kempin Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Do Hondy cb600 można założyć 2 tłumiki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.