maroni78 Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 WitamChciałem zmienić olej w olej Kawie.Kupiłem więc filtr olej Motul 5100 10w40,odpaliłem motor poczekałem az olej się zagrzeje,zgasiłem silnik spuściłem olej,założyłem nowy filtr[napełniłem wcześniej olejem],zalałem świerzy olej do właściwego stanu,odpalam i świeci się lampka od oleju.Poczekałem kilkanaście sekund i zgasiłem bo się bałem że coś się uszkodzi.Próbowałem założyć spowrotem stary filtr bez efektów.Proszę o rady.Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KARDAN-IN Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 (edytowane) Najbezpieczniej jest przepompować układ kręcąc rozrusznikiem, ale bez zapłonu-iskry. Można na przykład wyjąć na chwilę bezpiecznik "ignition", i kręcić rozrusznikiem aż kontrolka ciśnienia oleju zgaśnie, wtedy wkładamy z powrotem bezpiecznik, i odpalamy silnik, kontrolka odrazu zgaśnie. Edytowane 27 Marca 2011 przez KARDAN-IN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroni78 Opublikowano 27 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Kręciłem rozrusznikiem dobre pół minuty i kontrolka nie gaśnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Może spadł ci kabelek z czujnika ciśnienia? Po co wkładałeś stary filtr z powrotem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 27 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2011 Sam mogłeś skorzystać z szukajki ...Jak przeczytasz ten wątek to będziesz wiedział co zrobić.KLIK Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 kręcenie silnikiem bez zapłonu z wkęconymi świecami nie jest zdrowe dla świec i rozrusznika. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroni78 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Jutro dorobie przejścówkę na manometr i wepne sie w czujnik ciśnienia zobaczymy co pokaże.Dzisiaj wykrecilem czujnik i spróbowałem zakrecic ale olej sie nie pokazal,to chyba zly znak.Myslicie ze mogl zatkac sie smok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gikser Opublikowano 28 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Witam Czynność jest prosta a jak widać nawet wymiana oleju może dać się we znaki. Na szczęście kolego nic złego się nie stało w Twoim silniku.Problem u Ciebie to zapowietrzona pompa oleju która nie może zassać świeżego oleju ze względu na duże opory powietrzno olejowe w kanałach. Ażeby się z tym uporać musisz odkręcić filtr oleju i na wyłączonym zapłonie i wykręconych świecach pokręcić rozrusznikiem aż olej poleci tam gdzie przykręcony był filtr oleju.jak już olej poleci Ci tym kanalikiem to przykręcasz na nowo filtr i po kłopocie.A i nie stresuj się że masz uszkodzona pompę oleju ,bo to czasem się zdarza zwłaszcza w modelach kawasaki (ale nie jest to reguła) Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroni78 Opublikowano 28 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2011 Dzięki jutro spóbuje! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroni78 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Kolejny dzień walki za mną i dalej nic.Próbowałem rady kolegi i odkręciłem filtr,zacząłem kręcić rozrusznikiem,aż z otworu poleciał olej,zamontowałem filtr sprawdziłem stan oleju i kręcę ale kontrolka nie gaśnie.Czujnik sprawdzony i jest sprawny,podłączyłem też manometr,ale nie pokazuje nic.Próbowałem też popuścic węża na wyjściu z chłodnicy i kręcąc rozrusznikiem czekałem,aż poleci olej,olej poleciał ,ale po dokręceniu węża kontrolka nadal nie gaśnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 30 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Filtr oleju oryginał czy jakiś inny. Miałem kiedyś kłopoty z kontrolką oleju, która nie gasła po wymianie oleju i filtra. Winny okazał się sam filtr Hilfo. Po zmianie na oryginał kłopoty ustąpiły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroni78 Opublikowano 30 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2011 Wiesz co nie wiem kupiłem w sklepie motoryzacyjnym według katalogu.Ale sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 Nie wiem jak w kawie ale oryginał yamaha 75 zl a hilfiltro 20 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 31 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2011 (edytowane) A pomiędzy to co, nic nie ma ? Są jeszcze K&N, kosztują pół majątku (tj. oryginała) ale płacisz za porządny produkt a nie papierek zawinięty w dwie blaszki. Oryginał Kawy kosztował 35zł ale trudno dostać po za ASO, choć na allegro czasami są http://allegro.pl/filtr-oleju-kawasaki-gp-kfx700-kvf-360-650-700-i1537100445.html Do autora: Poszukaj sobie numeru filtra i kup oryginał lub dobierz K&N, hiflo i miw olej bo będziesz miał problem jak na tym starym i zatkanym pewnie. https://www.kawasakiepc.com/SystemSearch_Frames.cfm?QuickSearch=1&SearchFor=ZX600-F1&SearchBy=Model&cGroupID=&CFID=5397430&CFTOKEN=30618947 Edytowane 31 Marca 2011 przez Shinigami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal.051 Opublikowano 1 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2011 jak dobrze pamiętam to gpz 500 miał takie objawy po przewrotce na bok przy włączonym silniku, układ się zapowietrzał, czasem pomagało kręcenie rozrusznikiem z motocyklem pochylonym na bokspróbuj może pomoże Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.