Andi Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 siemka wlasnie skladam po calkowitej renowacji mojego Harusa 2005 rok Softail Deluxe (kupilem w USA dzwona ) mam problem ze sprzeglem zalozylem dzis nowa linke a tu zonk klamka nie daje oporu ani nie odbija regulacja nic nie daje co to moze byc moze cos zle zlozylem ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariuszwla42 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) siemka wlasnie skladam po calkowitej renowacji mojego Harusa 2005 rok Softail Deluxe (kupilem w USA dzwona ) mam problem ze sprzeglem zalozylem dzis nowa linke a tu zonk klamka nie daje oporu ani nie odbija regulacja nic nie daje co to moze byc moze cos zle zlozylem ??? Coś źle złożyłeś lub o czymś zapomniałeś :unsure: Podeślij mi swojego maila na PW.Podeśle Ci rozkładówkę sprzęgła. Zweryfikujesz i powinno grać!! Sprzęgło miałeś kompletne? Edytowane 7 Marca 2011 przez mariuszwla42 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 niby wszystko bylo kompletne silnik wyjmowalem z ramy zeby dac rame na proszek i na poczatku chcialem rozmontowac silnik od skrzyni ale po nieudanych probach odkrecenia sruby na napedzie dalem sobie spokuj wszystko zlozylem i wyjolem rame z silnika na lezaco wczesniej tylko odkrecilem srube od sprzegla ale go nie zdejmowalem bo nie moglem sciagnac lancucha . bylem teraz w garazu i mam dwa rozne numery na linkach od sprzegla moze linka jest za dluga ? ta stara ma numer 38639-00 a nowa jest od deluxa z 2007 i chyba ma inny numer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 A której śruby nie mogłeś odkręcić?Ta pod sprzęgłem ma lewy gwint. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Rzuć okiem czy popychacz w koszu jest na miejscu, ale raczej nie mógł się zgubić. Spójrz też na regulację na koszu sprzęgła. Jeśli linka jest za długa to miałbyś ciągle luz na niej, między pancerzem a mocowaniem dźwigni na kierownicy. Spróbuj odsunąć pancerz od dźwigni to będziesz wiedział czy linka jest OK czy nie. Na skrzyni zdejmij pokrywę i obserwuj co się dzieje gdy naciskasz sprzęgło. Jeśli mechanizm działa a nadal brak oporu to znaczy że brakuje czegoś w "drodze" między linką a samym koszem sprzęgła. A najlepiej to porównaj linki. Nie musisz wyjmować całej z motocykla, odczep dźwignie na obu końcach i zmierz wysuw wkładu względem pancerza. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andi Opublikowano 8 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 siemka z tego co wyczytalem w sieci moja skrzynia jest 5 a linke mam od nowego modelu co ma skrzynie 6 moja linka ma 63` a ta nowa ma niby 66` nawet dlugosc linki od klamki do sruby regulacji na srodku linki jest inna juz zamowilem nowa linke z numerem ze starej linki ale i tak nie podoba mi sie to ze nie ma oporu na lince tzn wyciagam i wsowam bez oporu tam pod deklem jest ten slimak i wychodzi na to te dochodzi do wodzika i odchodzi bez oporu wyjolem ten wodzik i za nim jest taka dluga cienka oska i ona tez mi wychodzi bez problemu na prawa strone czyli na strone gdzie sie wpina linke do slimaka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 (edytowane) No jak linka za długa to nie będzie oporu. Spróbuj ruszyć ślimak bezpośrednio używając jakiegoś uchwytu/rury i zobacz czy ma opór w dalszej części ruchu niż z linką. Mechanizm jest dość prosty, podobny do tego w ... WSK 125. :icon_mrgreen: Długość całej linki nie ma wielkiego znaczenia. Ważny jest wysuw linki z pancerza w obu linkach. Czyli długość wkładu względem długości pancerza. Edytowane 9 Marca 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Moja radość z wymiany typowej oliw y"sprzęgłowej" na ATF nie trwała długo :banghead: Po niedzielnej "trasce" znów mam problemy z wrzuceniem na luz. Co prawda o wiele łatwiej , ale jednak.Nadal pod światłami mieszam między jedynką i dwójką i za którymś razem uda się "wyluzować".Podciągnąłem linkę na tyle że nie mam praktycznie luzu w klamce (który powinien być 1,6-3,2mm)- trochę to pomogło. Pewnie gdybym podkręcił więcej byłoby o.k., tylko....no właśnie co mogę tym spowodować???? Pomyślałem sobie że podciągnę i być może "przytre" trochę tarcze, potem spróbuje ustawić luz na klamce i może będzie dobrze...czy to dobra droga???? Macie może jakieś inne propozycje??? Dodam że ponoć sprzęgło jest nowe ale nie wiem tego na 100% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turysta Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 W moim EVO jedynym sposobem na "wyluzowanie" była przygazówka i w jej trakcie delikatnie w pedał - spróbuj, u mnie 100% skutecznosci. Cytuj RIDE HARD! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 6 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2011 próbowałem- nie przynosi za dużych rezultatów:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Harlista Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Podciągnąłem linkę na tyle że nie mam praktycznie luzu w klamce (który powinien być 1,6-3,2mm)- trochę to pomogło. Pewnie gdybym podkręcił więcej byłoby o.k., tylko....no właśnie co mogę tym spowodować???? Pomyślałem sobie że podciągnę i być może "przytre" trochę tarcze, potem spróbuje ustawić luz na klamce i może będzie dobrze...czy to dobra droga???? Macie może jakieś inne propozycje??? Dodam że ponoć sprzęgło jest nowe ale nie wiem tego na 100% Nie chcialbym sie wymundrzac ale czy wyregulowales sprzeglo zgodnie z instrukcja?Linka nie reguluje sie sprzegla tylko skok dzwigni !!! Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez Harlista Cytuj THIS IN NOT ABOUT DRIVING ANYMORETHIS IS A FUCKING FASHION SHOW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Sprzeglo regulujesz regulacja na sprzegle, nie przy klamce sprzegla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Tak. Na koszu sprzęgła jest właściwa regulacja. Zajrzyj w księgę co i jak tam się robi. Zbyt niskie lub zbyt wysokie obroty też sprawią że ciężko zapiąć luz. Jeszcze kwestia techniki jazdy - luz zapinamy tuż przed zatrzymaniem, gdy koła nawijają "ostatnio metr", wtedy nie powinno być problemu. No ale czasem sytuacja sprawia że zatrzymasz się na luzie, wtedy lipa. Ja zwykle wtedy popuszczam sprzęgło aby moto się bujnęło lekko do przodu i luz wskakuje. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flstc1340 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 (edytowane) Próbuje " rozkodować" clutch adjusyment, boje się żebym czegoś nie przekręcił. Ma ktoś może gotowca :icon_question: Zrozumiałem to tak:- ustawić odpowiednie luzy na klamce/lince- poluzować clutch adjustment screw- aby była luźno osadzona (zgodnie z ruchem wskaz. zegara)- dokręcamy ją o 1/2 do 1 pełny obrót (przeciwnie do wskaz. zegara)- i tu jest coś o jakimś zabezpieczeniu imbusowym ( nie wiem, nie widziałem tego)- wcisnąć sprzęgło 3 razy na maxa ( żeby się wszystko ułożyło) Czyżby to było tak??? Czy ktoś mógłby sprawdzić prawidłowość mojego przekładu??? Edytowane 7 Kwietnia 2011 przez flstc1340 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2011 Śruba do regulacji sprzęgła jest właśnie na imbus kontrowana nakrętką.Śrubę tą trzeba wkręcać do lekkiego oporu i potem cofnąć o pół obrotu, a następnie za kontrować. . Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.