marcinn72 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 jeździliśmy chopperem 4 sezony, po drugim wpadliśmy na pomysł sprzedania go, po trzecim w czasie którego wybraliśmy się nad morze byliśmy pewni że chcemy go sprzedać i pewni że następny na pewno nie będzie chopper chopper ładnie wygląda i nadaje się żeby wyskoczyć na kawę do miasta a nie na polskie drogi (moje i żony subiektywne odczucie, oraz obiektywne odczucia naszych dup i kręgosłupów po 250km podrózy)turystyczne enduro, biorąc pod uwagę stan polskich dróg jest wyborem idealnym, rozważamy również wybór jakiegoś łagodnego naked'a w stylu CBF lub ER-6N, choć przyznaję że tych motocykli nie mieliśmy okazji przetestować na polskich drogach, ale po doświadczeniu z suzą GSX650F powinny spokojnie dać radę i w zupełności wystarczy motocykl o mocy w przedziale 50-80KM, nawet do wożenia dwóch osób z bagażem w pełni zgadzam sie z postem goramo ponadto ma to być twój pierwszy motocykl więc weź poprawkę, że z czasem i tak wyklaruje ci się do czego motocykl tak naprawdę jest ci potrzebny i czego od niego oczekujesz nam się podobały choppery i takiego kupiliśmy dziś mimo że wciąż podobają nam się wiemy że takiego nie kupimy, chyba że jako drugi albo trzeci ;-) po prostu oczekujemy wygody dla dwóch osób Cytuj CZ 175 '1961 -> Honda VT600c '1999 -> BMW F650GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ptaku Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Popieram teorię że jeśli podoba Ci się armatura to kup armaturę.Pojeździsz sezon i będziesz wiedział czy Ci to odpowiada, jeśli tak to OKI a jeśli nie to wówczas docenisz to co dają moto szosowo-turystyczne i z armatury się wyleczysz.Uważam że jeśli kupisz turystę, wbrew swoim obecnym przekonaniom, to potem będziesz chciał mimo wszystko kupić armnaturę i spełnić marzenia. Dla mnie chopper/cruiser zawsze był synonimem motocykla - pojeździłem i teraz już wiem że następny będzie motocykl który przyspiesza, hamuje i skręca.Tylko ten dźwięk V2 na pustych wydechach.... :icon_idea: Cytuj VZ800 => ZR-7http://www.forum.zr-7.plhttp://www.bikepics.com/members/ptok/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Tylko ten dźwięk V2 na pustych wydechach.... :icon_idea:A to V2 tylko w chopperach jest? :icon_biggrin: Choć ja jakoś za pustymi wydechami nie przepadam. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Tylko ten dźwięk V2 na pustych wydechach.... :icon_idea:Turystyki tez maja V2, i tez potrafia bardzo ladnie (za)brzmiec.. :) BTW: Na polskie pseudodrogi turystyczne enduro to najlepszy wybor - ale nic na sile, mozna zaczac i od czopka :icon_mrgreen:Zas jesli ktos chce sie bawic w turystyke glownie asfaltowa i ukierunkowana na ucywilizowane strony swiata, to mozna uderzac w turystyka szosowego - np. jakies BMW z serii K, ponizej 2 kolejne generacje A najlepiej to miec 2 (co najmniej) motóry - cos szybszego (+dobre hamulce) na asfalt, i cos - niekoniecznie szybszego - na gorsze drogi.. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ja bym wybrał kawe zr-7s jeśli chcesz jeździć głownie po w miarę dobrych drogach, trochę miasta, jesli cos bardziej turystyczno edurowatego to tdm 900 i heja :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 ja bym wybrał kawe zr-7s jeśli chcesz jeździć głownie po w miarę dobrych drogach, trochę miasta, jesli cos bardziej turystyczno edurowatego to tdm 900 i heja :)To ma być pierwsze moto, więc raczej nie tego typu motocykle. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniu_85 Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Witaj, ja swoja kariere zaczynałem na SHL M11 (mam do dziś), kolejne moto SUZUKI GS500 i kolejne do YAMAHA XJ600 DIVERSION a teraz zakupiłem sobie CRUISERA HONDE VTX 1300 choć miałem kupić DRAG STARA 1100 ale gdy go zobaczyłem i był na sprzedaż zdecydowałem sie na VTX. To ta sama grupa motocykli i tak samo ma w sobie to coś czego nie posiadają inne motocykle innej klasy. Nie miałem jeszcze okazji nim pojeździć. Wcześniejsze motorki były OK (szosowo-turystyczne)m ale zawsze podobał mi sie ten niski ton i praca silnika V nie wspomne o wyglądzie na który nie jedna osoba zawiesi oko. Nie powiedziałbym że motorek nie nadaje sie w trase. Zawsze można go ubrać w solidne sakwy. Z siedzeniami też nie widze problemu jeśli są naprawde niewygodne na rynku jest wiele firm które oferują róznego rodzaju modernizacje i potrafią wykonać naprawde super siedzenia, nie wspominając o akcesoryjnych firmy MUSTANG. Pozdrawiam i kupuj to co Ci sie podoba a nie innym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 cruisery/choppery z reguły nie trafiają w łapy przypadkowych ludzi... a jak już się tak stanie to zaczynają się narzekania, że nie przyśpiesza, nie hamuje itd... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 cruisery/choppery z reguły nie trafiają w łapy przypadkowych ludzi... a jak już się tak stanie to zaczynają się narzekania, że nie przyśpiesza, nie hamuje itd... armatura nie trafia z reguły w ręce ludzi, którzy mają doświadczenie na innych typach motocykli - bo to oni mając porównanie wiedzą, na co narzekać :icon_twisted: natomiast często trafia właśnie do przypadkowych początkujących miłośników wizerunku easy ridera. ale jeśli tak, to od nich trzeba zaczynać - taki człowiek nie będzie zadowolony, jeśli nie kupi swojego wymarzonego czopera. i niech tak będzie, nie ma po co na siłę kogoś kierować w inną stronęjsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 cruisery/choppery z reguły nie trafiają w łapy przypadkowych ludzi... a jak już się tak stanie to zaczynają się narzekania, że nie przyśpiesza, nie hamuje itd... Tak, my tu już wszyscy wiemy, że do chopperów trzeba "dorosnąć" :icon_twisted: A na poważnie, to raczej są marki motocykli, które nie trafiają w przypadkowe ręcę niż rodzaje motocykli. Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 (edytowane) ... :icon_twisted: dorosnąć trzeba do śmigania czymś innym niż czoper i jemu pochodne sprzęty , żaden czoper nie nadaje się do turystyki natomiast świetnie nadaje sie do lanserki i wekkendowej mini wyprawy ( :icon_razz: z założeniem że to nas mają podziwiać a nie inaczej :icon_razz: ) .... generalnie najważniejsze jest żebyś siedział wygodnie , w pionie , lekko pochylony do przodu , z możliwością amortyzacji nogami w nagłej potrzebie pojawiających się na drodze niespodzianek ( dziur, leżących policjantów, uskoków itp)... nie da się połączyć tych dwóch typów motocykla .... Edytowane 4 Marca 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 4 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2011 cruisery/choppery z reguły nie trafiają w łapy przypadkowych ludzi... a jak już się tak stanie to zaczynają się narzekania, że nie przyśpiesza, nie hamuje itd... Tak, my tu już wszyscy wiemy, że do chopperów trzeba "dorosnąć" :icon_twisted: A na poważnie, to raczej są marki motocykli, które nie trafiają w przypadkowe ręcę niż rodzaje motocykli. również... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Palladyn Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Wybaczcie ale uwielbiam czytac wasze posty bo wciaz dowiadu sie czegos nowego! Serdecznie dziekuje marcinn72 - bardzo konkretna odpowiedz! O ile dobrze rozumiem to glowna roznica polega na wygodzie jazdy? Wiadomo, ze cruiserem dojader wszedzie tam gdzie szosowym ale nie tak samo konfortowo, o to glownei chodzi? nie bede oszukiwal ze cruisery podobaja mi sie glownei z wygladu, no bo sa piekne i juz! To dogmat oczywisty i nie ma co sie nad tym rozwodzic:P Ale ja motorem bede chcial glownie podrozowac i z tad moj post. Mimo waszych podpowiedzi wciaz mam mentlik, chce cruisera i to Shadow ( co o niej sadzicie) le na dalekie podroze lepiej chyba cos innego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BMWolf Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 (edytowane) ... :icon_razz: a daleko to ile w/g ciebie jest kilometrów , :buttrock: poza tym chcesz Shadow więc bierz Shadow ... :banghead: potem zobaczysz jak się czujesz po /... no powiedzmy 200 km ... Edytowane 7 Marca 2011 przez BMWolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
animalish Opublikowano 9 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2011 podoba Ci sie shadow to wybierz shadow! Grunt to zeby sie Tobie podobal :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.