Gość Sestorme Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Moje pierwsze moto co trzymam z sentymentu. Raz na jakis czas odpalam, nie jezdze bo nie ubezpieczony, bez przegladu i oplaconego podatku. Jednakze, odpalilem dzisiaj, wlaczylem ssanie, wszystko fajnie. Jak juz sie rozgrzal to ssasnie wylaczylem, patrze, a ten skacze od 0.5 do 1.5tys obrotow, caly czas. Nie przypominam sobie aby tak wczesniej bylo. Cos sie stalo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 28 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2011 Starosc, nie radosc.Gdzies lapie lewe powietrze, moze jakas mikro pekniecie w gumowym kroccu laczacym gaznik z glowica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 Wystarczy przejechac super glue? Wiem, ze to glupio brzmi, ale skoro jakis cholernie niewielki przeciek to czy sens wymieniac czy go poszukiwac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 1 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2011 nie wiem konkretnie jak króciec ale ogólnie części do ybr 125 są tanie jak barszczsuper glue będzie chyba za twardy - i tak popękajak już musisz robić popelinę to objedź króciec taśmą naprawczą Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 W sumie to rozchodzilo sie tylko o pewnosc co do mikrousterki, a nie stala naprawe z uzyciem super glue. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 To jest najczestsza przyczyna takiego zachowania silnika, jezeli to 1 cyl to bym wymienil krociec i juz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Jak jest krociec po angielsku?:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 W sumie to rozchodzilo sie tylko o pewnosc co do mikrousterki, a nie stala naprawe z uzyciem super glue. Aby się upewnić czy t króciec wystarczy prysnąć na niego samostartem podczas pracy na wolnych obrotach a mie dziadować jakimś klejem do niczego Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Jak jest krociec po angielsku?:DJoint Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Limo, jointa to mozesz sobie spalic jak masz ochote :)Inlet manifold w angielskim angielskim jesli mnie pamiec nie myli.W serwisowce japonce sprytnie napisali "cylinder head intake pipe" ??? :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Sestorme Opublikowano 3 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2011 Inlet manifold. Tak jest, juz zamowilem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.