PiotrMSC Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam, związku że to są bardzo podobne motocykle wręcz po mojemu te same to jakie są rożnice po waszemu. Ktorej jakie mają zalety lub wady? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 (edytowane) nie jestem pewny ale GPX to chyba wersja na rynek USA,ja miałem kiedyś GPZ 900R,i zaóważyłem,że te silniki mają wspólną wade czyli wypalanie sie zaworów ssących,ja w swojej musiałem wszystkie zawory ssace wymienic plus do tego wałek rozrządu i dzwignie zaworowe,potem z niewiadomych przyczyn padł mi modół i przestał chodzic na dwa cylindry,ale plusy to te motory jak na tamte lata miały super osiągi,a i zobacz tu,jednak GPX jest nowszą i mocniejszą wersją GPZ http://www.motocykle.domeczek.pl/prezentac...x600/gpx600.htm Edytowane 7 Stycznia 2011 przez maciej MT01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Tu znajdziesz odpowiedź http://www.chudzikj.republika.pl/GPX600.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 GPX jest odrobinę nowocześniejszy i generalnie dostęp do części jest o wiele lepszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 2 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2011 Ja mam GPX. 2 sezon przejeździłem bezawaryjnie tutaj zdjęcia Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr88 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Byłem ostanio oglądać GPX 600 97r z małym przebiegiem. Lakier był w tak dobrym stanie, że az sie niechce wieżyć, że orginalny. Po plastikach nie widać śladów pęknieć,spawania i tp. tylko naklejki były bezpośrednio naklejone na lakier i niczym nie zabezpieczone. To najtańsza w pełni obudowana 600 z lat 90 i zastanawiam się czy w ramach oszczędności tak to było w orginale? Na naklejce w wylotach powietrza za silnika były bomble jakby powstały z przegrzania. Czy wszystkie orginalne GPX tak mają? Technicznie moto wygląda jakby miało faktyczny przebieg, jedyne do czego mogłem się przyczepić to spocona laga. Myslałem o kupnie tego moto jako drugie, na leniwe niedzielne przejażdzki rodem z lat 80:) na codzień jeżdżę CBR 900 RR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Naklejki na lakierze są w oryginale nawet w sprzętach stojących w salonie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomprz Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Naklejki na lakierze są w oryginale nawet w sprzętach stojących w salonie. No wiem, czy masz rację, raczej zawsze są pod lakierem - chyba, że rozmawiamy o rometach,simsonach, mz etz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Przejdź się do salonu i sprawdź. Jedynie napis na baku jest pod lakierem. W starszych było różnie ale w nowszych oszczędzają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 raczej zawsze są pod lakierem no właśnie nie chłopak, na plastiku w ogromnej większości idą bez lakieru na wierzch. Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.