tomekd Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 , chodz "rechotanie" tarcz przy pchaniu motocykla albo wolnej jezdzie jest troche irytujace Polecam korki do uszu, ear plugs. :biggrin: Problem luzu na nitach w USA nie istnieje , nigdy nic nie slyszalem czy tez czytalem zeby on warunkowal koniecznosc wymiany tarcz. Nikt sie tym nie przejmuje - tak ma byc. BTW, Szramer mam dokladnie taki same tarcze, 3 dni na klockach to max, Road America - lepiej zalozyc swieze rano. Ale hamuja barrrdzo dobrze. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 cóż, zalezy co rozumiesz piszac delikatny. w moich dwóch obecnych motocyklach szarpiąc ręką nie wyczuwam ŻADNEGO luzu, yzf ma 147 tys i drugi komplet tarcz, natomiast "drugi" ma 9000 tyś i wszystko oryginalne, i ni holery, zero luzu :banghead: WTF? Stary powinienieś zgłosić się do producenta po nagrodę dla najwytrwalszego jeźdźca!:D Z brakingami miałem tak samo momentalnie złapały większy luz niż zajechane OEM GSXRa. Myślę że luz ma byc, ale jak to w życiu- w granicach rozsądku. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bikerider Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Stary powinienieś zgłosić się do producenta po nagrodę dla najwytrwalszego jeźdźca!:D doprawdy niewiem co cię tak dziwi- stary? jeżdze dużo owszem, mam dwa sprzęty i drugim zrobiłem 9000 tyś a pierwszym 12 albo 13 tys w tym sezonie nie pamiętam dokładnie teraz. ty zapewne produkujesz posty na forach i nie masz czasu na jazdę :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 (edytowane) Zwróćcie uwagę na dość luźne pasowanie nitów chociażby w 2:19. Choć to może być też tarcza przed zanitowaniem . Tarcze EBC Pro-lite miałem w poprzednim motocyklu i tutaj nie był żadnych luzów nawet mocno bujając przodem na hamulcu nie było słychać żadnego kliknięcia. EBC gdzieś się nawet chwali w swoich materiałach, że ich tarcze tak nie robią i faktycznie tak jest. Jak zgłębiałem temat to w większość panuje opinia, że tarcze pływające mogę mieć luz na boki ale nie przód tył. Chociaż ostatnio złapałem za tarcze gsxr k8 z przebiegiem 5 tyś i luz był jak nic. Ja trochę żałuję, że wymieniłem te tarcze bo z perspektywy czasu stwierdzam, że takiej tragedii to z nimi nie było bo nie dzwoniły na dziurach itp. tylko przy mocniejszym ruchem ręką i bujając na hamulcu. Te tarcze Galfer typu wave mają jakąś dziwną wibrację jakby czuć było te fale. Ale hamują lepiej jeśli chodzi o siłę i czucie to chociaż taka pociecha. tutaj chłopu na jednej tarczy chyba całkiem sprężyny popękały w takim przypadku bym wymienił Edytowane 6 Stycznia 2011 przez qunio Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gruby_ 1988 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 ja w hondzie f3 mam delikatny luz w yamaha fj 1100 tez miałem trochę większy jeszcze niż w hondzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 doprawdy niewiem co cię tak dziwi- stary? jeżdze dużo owszem, mam dwa sprzęty i drugim zrobiłem 9000 tyś a pierwszym 12 albo 13 tys w tym sezonie nie pamiętam dokładnie teraz. ty zapewne produkujesz posty na forach i nie masz czasu na jazdę wink.gif Naprawdę nie rozumiesz, z tego co napisałeś wynika że zrobiłeś na tych tarczach 9 milionów kilometrów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ciekawe jest też to,że jedne modele mają zawsze luzy na tarczach a inne choc mają duże przebiegi to ich nie mają,czy to zależy od firmy czy może sprzęty sportowe i takie w których hamulce sa bardziej obciążone mają tarcze z większymi luzami a inne z praktycznie niewyczówalnymi? oglądałem dzisiaj kumpla R1 z 2009r i też ma luzy na tarczach a przebieg 2tys.km,a drugi kumpel ma HONDE ST1300 z 2005r z przebiegiem 125tys.km i tarcze nawet nie drgną,czy jest na to jakaś reguła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 ja w hondzie f3 mam delikatny luz w yamaha fj 1100 tez miałem trochę większy jeszcze niż w hondzie FJ 1100 nie ma pływających tarcz. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szramer Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 BTW, Szramer mam dokladnie taki same tarcze, 3 dni na klockach to max, Road America - lepiej zalozyc swieze rano. Ale hamuja barrrdzo dobrze. :biggrin: mi sie podobalo to ze hamujesz na mase a i tak zadko na ryj lecisz albo lapiesz uslizg przodu ....ten momet wyczucia jest idealny , wiadomo przy oplocie :lalag: Cytuj WERA#111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość sgregor242 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ciekawe jest też to,że jedne modele mają zawsze luzy na tarczach a inne choc mają duże przebiegi to ich nie mają,czy to zależy od firmy czy może sprzęty sportowe i takie w których hamulce sa bardziej obciążone mają tarcze z większymi luzami a inne z praktycznie niewyczówalnymi? oglądałem dzisiaj kumpla R1 z 2009r i też ma luzy na tarczach a przebieg 2tys.km,a drugi kumpel ma HONDE ST1300 z 2005r z przebiegiem 125tys.km i tarcze nawet nie drgną,czy jest na to jakaś reguła? Po przeczytaniu słów p.Piotra aż mi lżej. Wygląda że tak sporty będą miały. R6 ma minimalny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej MT01 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 też doszłem do tego wniosku,że sporty tak mają,a w sumie R6,R1,MT-01 to podobne hamulce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomekd Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 mi sie podobalo to ze hamujesz na mase a i tak zadko na ryj lecisz albo lapiesz uslizg przodu ....ten momet wyczucia jest idealny , wiadomo przy oplocie :lalag: Dokladnie , ale zawsze miej zapasowy komplet klockow ze soba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Trochę odświeżę temat. Mam dokładnie taki sam luz jak na filmiku. Moje pytanie co z tym zrobić? Wymieniać tarcze, a może tylko same tuleje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bibor80 Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Wymien tarcze. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość josha Opublikowano 1 Maja 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2011 Wymien tarcze. PzdrDzięki za radę. Jednak nie o taką mi chodzi. Chodzi mi o to, czy takie luzy są niebezpieczne? Czy taka tuleja może wypaść? Czy mogą powodować np. szum słyszalny w czasie jazdy?Czy jest jakaś możliwość ich naprawy, np. poprzez wymianę tulejek?Proszę też Piotra o wypowiedź, bo podejrzewam, że niejednokrotnie spotkał się z takim problemem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.