Grzester Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Witam, chciałbym się dowiedzieć czegoś więcej o stosowaniu uszlachetniaczy do oleju i paliwa typu moto doctor i ceramizer. 1. Moto doctor - Czy faktycznie spełnia swoją rolę tak jak opisał to producent tj.: uszczelnia, redukuje spalanie oleju, poprawia kompresję itd? 2. Ceramizer do paliwa - Uszlachetniacz do benzyny i diesla, powoduje oszyczanie zaworów z nagaru itd? 3. Ceramizer do oleju silnikowego - zmniejsza spalanie, poprawia sprawność rozruchu itd. Linki do owych preparatów: 1. http://allegro.pl/moto-doktor-extra-dodate...1369441404.html 2. http://allegro.pl/ceramizer-zestaw-do-siln...1372186018.html Ponadto chciałbym się dowiedzieć jakie negatywnie skutki może przynieść stosowanie tych preparatów w silnikach motocyklowych starszego i nowszego typu. Wyczytałem, że przez stosowanie preparatu moto-doctor istnieje możliwość zatkania kanałów olejowych i zatarcia różnych elementów silnika. Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob90 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Coś na temat ceramizera do oleju silnikowego - testowany również na stanowisku badawczym (po 3 min filmu wypowiadają się na temat przebadanych właściwości). Jednak w motocyklach to "zło", gdyż przy mokrym sprzęgle masz ten sam olej co w silniku, a ceramizer zmniejsza opory cierne, tym samym sprzęgło by zaczęło się ślizgać. Edytowane 24 Grudnia 2010 przez Bob90 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Grzester - wypadalo uzyc wyszukiwarki. Temat juz byl walkowany. Nie ma leku na zuzyte pierscienie innego jak remont. W motocyklowym silniku zadziala tak samo jak w samochodowym z ta roznica ze sprzeglo na poczatku bedzie sie slizgac. Jednak to srodek dorazny. Moto doktor to handlarze stosuja zeby uleczyc silnik na chwile przed sprzedaza... Cudow nie ma. Edytowane 24 Grudnia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Buber Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Moto doktor służy do "naprawy" silnika przed sprzedażą. Tj, uszczelni, itp, ale tylko czasowo. Jak silnik ma wyeksploatowane elementy typu pierścienie czy tłoki to takie coś nie pomoże. Dodatki czyszczące do paliwa działają - rozpuszczają zaschnięte osady paliwowe. Skutek nie jest dramatyczny, ale w zależności od ilości osadów potrafi być zauważalny. Ja tam bym nic do oleju nie dodawał. Kiedyś myślałem inaczej, ale teraz nic bym nie dolewał. Cytuj Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 jak Ci sie silniki w hóndzie kończy to na cuda nie licz, a jak chodzi dobrze to na ch*j kombinować ? Chyba że chcesz sprzadać na wione ? Ja jestem przeciwnikiem wszystkich dodatków. 1. tak przez 500 km potem w silniku robi Ci sie cos w rodzaju smoły, gęsta maź. 2. nie wiem 3. chodzi o to żeby rozrzedzić olej ? na pewno nie zmniejszy zużycia paliwa, pogorszy prace sprzegła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goguś Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) ceramizer zmniejsza opory cierne, tym samym sprzęgło by zaczęło się ślizgać. Nie prawda.Pytałem gościa co tym handluje,nie ma przeciwskazań do mokrego sprzęgła.Mogło by sie ślizgać po motodoktorach.Ja kiedyś wlałem ten cudowny ceramizer,niedość że silnik po 5 000 km nadał dymił,to doszły jeszcze jakies dziwne odgłosy ze skrzynki biegów.Po zalaniu nowym olejem,skrzynka zaczęła działać prawidłowo.Na dymienie pomogły nowe pierścienie... Edytowane 24 Grudnia 2010 przez goguś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Grzester - wypadalo uzyc wyszukiwarki. Temat juz byl walkowany. Szukałem, nie znalazłem. jak Ci sie silniki w hóndzie kończy to na cuda nie licz, a jak chodzi dobrze to na ch*j kombinować ? Chyba że chcesz sprzadać na wione ? Pytam z czystej ciekawości. A piec mam zmieniony 3lata temu. Czy regularne stosowanie uszlachetniaczy do benzyny sprawi, że unikniemy zanieczyszczania gaźników i będziemy mogli rzadziej rozkręcać komory pływakowe, dysze i czyścić je?(Stosowanie wraz z filtrem paliwa)[czyszczenie, NIE synchro] 3. chodzi o to żeby rozrzedzić olej ? na pewno nie zmniejszy zużycia paliwa, pogorszy prace sprzegła Nie chodzi o rozrzedzenie tylko o skutki stosowania produktu Coś na temat ceramizera do oleju silnikowego Ciekawe dlaczego wybrali japońskie auto... Może dlatego, że inne by się rozkraczyło po 10km? Edytowane 24 Grudnia 2010 przez Grzester Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Szukałem, nie znalazłem. http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7&hl=motodoktor http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7&hl=motodoktor itd. Czy regularne stosowanie uszlachetniaczy do benzyny sprawi, że unikniemy zanieczyszczania gaźników i będziemy mogli rzadziej rozkręcać komory pływakowe, dysze i czyścić je?(Stosowanie wraz z filtrem paliwa)[czyszczenie, NIE synchro] Nie wydaje mi sie. Wiekszosc syfu w gaznikach bierze sie z korozji baku i innych drobin ktore wlatuja. Jak dlugo stoi wacha w gaznikach to wytracaja sie krysztalki ktore zapychaja. Ps. moja wczesniejsza wypowiedz byla tylko do motodoktora. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzester Opublikowano 24 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7&hl=motodoktor http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...7&hl=motodoktor itd. Wpisywałem doCtor i chyba dlatego nie wyszło. Dzięki! (Stosowanie wraz z filtrem paliwa) Chyba że drobinki korozji są tak mikro małe, że filtr nie zdoła ich wyłapać. ? Edytowane 24 Grudnia 2010 przez Grzester Cytuj -Skolioza Team- Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 (edytowane) Tylko pytanie co bedzie tansze - kupowanie i lanie tego, czy raz na 2-3 lata czyszczenie gaznikow :) Po dluzszym czasie mimo filtra tez gazniki sie syfia - tylko faktycznie czasteczki sa bardzo male - jak pyl. Nie raz czyscilem zapchane gazniki mimo filtra paliwa. Dochodza jeszcze korozje roznych elementow etc. Edytowane 24 Grudnia 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qunio Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Z dodatków do oleju z czystym sumieniem polecam preparat Militec 1 stosuje go w każdym pojeździe jaki mam z motocykli w TT600 i GSXR 750 - skrzynia po zastosowaniu jest jak masło silnik pracuje równiej i ciszej, w TT wyraźnie czuć było wzrost mocy - może subiektywnie, ale przed zastosowaniem nie waliła tak chętnie na koło. Nie mam żadnych problemów ze sprzęgłem, nie stwierdziłem żadnych skutków ubocznych. Przed zastosowaniem długie wieczory spędziłem na znalezienie rzetelnych informacji na temat tego środka, których nie brakuje w języku angielskim niestety - łącznie z wykresami z hamowni przed i po, oświadczeniami teamów wyścigowych, które ten środek stosowały czy długodystansowym testem na Goldwingu (chyba 150 tyś km jeśli dobrze pamiętam ) itp. Ponoć jeden z niewielu środków które naprawdę działają. Chyba go do herbaty zacznę jeszcze dodawać :-) Cytuj SportJazda.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Moto doctor i tym podobne specyfiki spełniają swoje główne zadanie w 100%. Zapychają sałatą kieszenie producenta. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bob90 Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Nie prawda.Pytałem gościa co tym handluje,nie ma przeciwskazań do mokrego sprzęgła.Mogło by sie ślizgać po motodoktorach. Jak handlarz tak powiedział, to się nie dziwię, bo w końcu jakoś musi to sprzedać. Tyle, że na niektórych specyfikach typu ceramizer, jest napisane, że nie zaleca się/ nie należy stosować go w motocyklach z mokrym sprzęgłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Z dodatkami do paliwa to trzeba po prostu popytać się tych co stosowali. I wtedy zadasz sobie pytanie czy wydanie kasy ma sens. Może być taka sytuacja że trafisz na gorszej jakości paliwo. Ale z góry zakładać że tak będzie ? Z kolei z dodatkami do oleju to trzeba już bardzo ostrożnie. Bo jeśli kupujesz dobrej jakości olej, to czy warto usprawniać usprawnione ? Może być tak że, poprawi się tylko Twoje samopoczucie a w najgorszym - szkoda gadać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jb140 Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Moto doctor i tym podobne specyfiki spełniają swoje główne zadanie w 100%. Zapychają sałatą kieszenie producenta. Popieram tą wypowiedz ,jeżeli silnik jest ''zdrowy'' olej wymieniany jak zaleca producent to niema sensu inwestycja w tym kierunku(motodoktor i inne)warto wtedy zrobić próbę pomiaru ciśnienia w cylindrze i zainwestować w tym kierunku(uszczelniacze zaworów lub pierścienie,cylinder) i w trwałości zysk będzie podwójny . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.