Skocz do zawartości

jb140

Forumowicze
  • Postów

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O jb140

  • Urodziny 12/02/1971

Osobiste

  • Motocykl
    LS 650 86r CB250T 79r
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    ok.Rzeszowa

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia jb140

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Tak ślizg jest wyginany w łuk co powoduje napięcie łańcuszka rozrządu.Co do wałka napinającego łańcuszek balansowy sprężyna jest ale na drugim nie widocznym z tej strony końcu wałka (nr kat sprężyny 13432-413-010)i jest ona raczej delikatna dlatego należy jej pomóc jak wskazuje Piotr.Na końcu tego wałka jest fabryczne nabita kropka(przy wieloklinie) która pozwala ustawić prawidłowo ramię na wieloklinie wałka i sprawdzić czy już ktoś wcześniej nie przestawiał bo brakowało regulacji-wymaga to zapoznania się z serwisówką.
  2. Witam,popieram przypuszczenia poprzedników to strona z rys.http://www.cmsnl.com/honda-cmx450c-rebel-1987-european-direct-saleskph_model2689/partslist/F__1200.html#results zwróć uwagę na poz.2.CMX450 nie posiada łańcuszka sprzęgłowego-jest przekładnia zębata o skośnych zębach.Można jeszcze zajrzeć czy nie ma nadmiernego luzu między wałkiem zdawczym a zębatką łańcucha napędowego http://www.cmsnl.com/honda-cmx450c-rebel-1987-european-direct-saleskph_model2689/partslist/E__1600.html#results Pozdrawim.
  3. Witam,to strona z internetu na której widać części http://www.cmsnl.com...06.html#results W zagłębieniu powinno być widać płaską końcówkę wałka poz.3 z zamieszczonej strony wystającą z uszczelniacza poz.12.
  4. Nie to są uszczelki kanałów olejowych między cylindry a głowicę a fearu zaznaczył na wewnętrznych szpilkach i to na połączeniu cylindrów z karterem.
  5. Witam, spotkałem się z podobnym problemem . Sprawdź czy na cylindrach od dołu między komorą łańcuszka rozrządu a otworem na szpilkę nie ma delikatnych podcięć,szczególnie dotyczy to szpilki na prawym cylindrze od strony gaźników.
  6. W mojej CB 250 t z 78r jest różnica o ok 20 nr.
  7. jb140

    WSK

    Posiadam pełną dokumentacją załączoną do moto WSK125 MO6B3 nr silnika 30940X nr ramy 221814X data wydania z fabryki 02.06 1982r. Jeżeli ktoś potrzebuje instrukcji obsługi i uprawnień gwarancyjnych,rozkonserwowania,instalacji elekt.do tego modelu proszę dać znać na PW skan gratis.
  8. Popieram tą wypowiedz ,jeżeli silnik jest ''zdrowy'' olej wymieniany jak zaleca producent to niema sensu inwestycja w tym kierunku(motodoktor i inne)warto wtedy zrobić próbę pomiaru ciśnienia w cylindrze i zainwestować w tym kierunku(uszczelniacze zaworów lub pierścienie,cylinder) i w trwałości zysk będzie podwójny .
  9. Witam,najbardziej dostępne to moim zdaniem z 126p , z jednej strony jest M10 x1,5 tu gdzie idą nakrętki z drugiej nie pamiętam.Długość ok.150mm i jeżeli moment dokręcenia podobny (w maluchu 40Nm)to jest cień nadziei że spełni swoje zadanie.
  10. Może poci z uszczelniacza na wałku dekompresora .
  11. Iglica pływaka do obejrzenia i pewnie do wymiany pływak i pokrywka komory pływaka (wyrobiony stożek i gniazdo ) Jeżeli leje się z gaźnika to za duży poziom paliwa ,od tego trzeba zacząć.
  12. Witam.pod korkiem są 2 nakrętki odkręcasz tą na klucz 12 i łańcuszek powinien się sam napiąć (tak jak pisze skoch84)chyba że brakuje już fasolki to wtedy do wymiany(niestety z wymianą jest już gorzej).Serwisówka podaje co ile km powinno się sprawdzać napięcie łańcuszka balansowego. Wymiana łańcuszka napędzającego pompę oleju nie jest skomplikowane (trzeba tylko ściągnąć pokrywę sprzęgła )wtedy wszystko jak na dłoni (1 sruba i 1 seger)i po kłopocie ,ważne aby śrubę na wale dokręcić z odpowiednią siłą. Pozdrawiam.
  13. Witam, na moim rozruszniku z 86r jest opis 31100-24B11 128000-4981 12V 5L10 DENSO MADE IN JAPAN , z tego co pamiętam to część wchodząca w silnik ma 38mm i wirnik ma 10 frezów. Może to coś pomoże w poszukiwaniach zamiennika od innego moto .
  14. jb140

    Suzuki Savage.

    Witam,też jestem użytkownikiem Savage 86r ,wersja z 4 biegową skrzynią obecnie przebieg 55,6 tyś km przypuszczam po zużyciu moto że może być nie kręcony. Łańcuszek rozrządu był zmieniony przy 52 tyś,i w zeszłym sezonie uszczelniacze przednich lag.Poza tym nie mam z nim większych kłopotów. Co do słabych punktów to zgadzam się że głowica i rozrusznik, ale jak ktoś dba to i na te wady są sposoby. W moim moto dodał bym jeszcze mały minus za słabe hamulce-może w późniejszych wersjach zostało to poprawione.Hamulce porównuje z CB 250T 79r którym też jeżdżę ,trochę starszy ale hamulce dużo lepsze(masa moto podobna). Pozdrawiam.
  15. Witam, u mnie w CB250T sprawdza się to w 100-u%.Jeżeli moto używam codzienne i temperatura <10st.C to wtedy używam irydowch.W praktyce, u mnie w niskich temperaturach zwykłe sprawują się dużo lepiej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...