enduromaster Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 na jutubie sporo jest o tym w holandii i italii sporo tego jeździ , polska dziwny kraj Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Proszę bardzo robią i w Polsce :banghead: Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 25 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2010 Proszę bardzo robią i w Polsce :banghead: chodziło o instalacje motocyklowe :wink: Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WSR Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nissan556 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wszystko fajnie silnik da rade na LGP nie ma wpływu na zużycie silnika nie wiem dlaczego niektórzy piszą jakieś bajki o wypalaniu gniazd zaworowych sam bym sobie chętnie założył do moto tylko gdzie ten zbiornik bo na pewno nie założę sobie kufra Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gargamel Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Wszystko fajnie silnik da rade na LGP nie ma wpływu na zużycie silnika nie wiem dlaczego niektórzy piszą jakieś bajki o wypalaniu gniazd zaworowych sam bym sobie chętnie założył do moto tylko gdzie ten zbiornik bo na pewno nie założę sobie kufra Popytaj się ludzi, którzy posiadają w samochodach LPG i mają najechane ponad 100kkm na gazie. Wtenczas może będziesz w stanie pojąć dlaczego niektórzy piszą jak to nazwałeś "bajki". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 ja mam ponad 150 kkm na gazie i zawory wygladają SI ;] rok temu robiłem głowicę bo urwał mi sie rozrząd i zawory były naprawdę w b. dobrym stanie Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Jeżeli gaz był zakładany w jakiejś stodole, lub jeździ sie do upadłego bez kontroli czy regulacji a instalacja gazowa wymaga regularnych przeglądów zresztą jak wszystko. Do tego większość użytkowników chce jak najmniejszego spalania przykręca sie dawke gazu do minimum i później wychodzą takie kwiatki jak wypalone zawory czy gniazda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saska251 Opublikowano 27 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2010 Pomijając wszelkie normy prawne, które nie dopuszczają zainstalowanie gazu w moto, teoretycznie silnik z CBR 1000f powinien poradzić sobie z LPG. Pierwsze co mogłoby paść to gaźniki oraz wypaleniu uległyby gniazda zaworowe. Pierścienie też pewnie nie pozostałyby obojętne na gaz i CeBRa zaczęłaby olej łykać. Kiedyś widziałem trike z LPG ale to zupełnie inna bajka. farmazony.. Silniki motocyklowe są tak wyżyłowane, że spokojnie gaz przetrawią. Problem z wypalanymi gniazdami dotyczył starych pieców, przystosowanych do beny ołowiowej. Doprężenie oraz wysokoobrotowość nowoczesnych silników raczej będzie świetnie działać z gazem. Nie wiem jak zniosłyby pracę na sucho przepustnice podciśnieniowe w gaziorach. ale słuchajcie gdy bym nawet założył gaz do moto to chyba bym się nie chwalił diagnoście czy policjantowi, butla była by w kufrze parownik pod gaźnikami wszystko zasłonięte i nikt by nic nie wiedział :icon_mrgreen: Co z tą żywotnością tego silnika czy by wytrzymał bo mam na podejściu 1000f-ke i chętnie bym się pobawił puki jest zima, bo myślę że warto było by to przetestować i może gdzieś wtedy opisać jak wypali pomysł Miał bym zamiar wewalić mu najprostszą instalację jaka istnieje, na codzień prowadzę warsztat samochodowy więc bym sobie z tym poradził bezproblemowo pytanie tylko jak długo to by chodziło?(1000f-ka ma przejechane 90klocków) oleju nie bierze ani kropli, silnik dzwon Mówisz o I-szej gen? Najprostszej bym nie wsadzał- pokusiłbym się o bardziej zaawansowaną - z lambadą i krokulcem, z uwagi na bardziej precyzyjne dozowanie mieszanki. Z drugiej strony - przy zdrowym piecu i w miarę mocnym podciśnieniu w całym zakresie obrotów mikser powinien spokojnie opanować temat. Trzeba tylko pamiętać o przestawieniu zapłonu. Cytuj Tchórze zostali w domu, słabi zginęli po drodze, przetrwali emzeciarze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Trzeba tylko pamiętać o przestawieniu zapłonu. znaczy? aut tez to dotyczy ? jak co gdzie i kiedy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 3 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2011 Jeżeli dobrze kojarze gas ma większą liczbe oktanową od benzyny coś ok 102okt. Jest bardziej odporny na spalanie stukowe, żeby to wykorzystać i mieć troche więcej mocy trzeba przyspieszyć zapłon. Sam tak zrobiłem w Astrze i jedyne co zauważyłem to lepiej idzie od dołu. Podobno trzeba by jeszcze splanować głowice w celu zwiększenia ciśnienia sprężania. Jeśli źle pisze to niech mnie ktoś poprawi :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jaro_600 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 W jaki sposób przestawiłeś zapłon sterowany elektronicznie? Słyszałem że gaz podnosi temperaturę spalania w komorze silnika o 100 stopni C i stąd mogą płynąć pewne ubytki dla trwałości silnika. Jednakże sam mam juz 3 auto z instalacją gazową i nikt mnie nie przekona, że gaz uszkadza silnik. Zarówno w kredensie, golfie jak i obecnie w Vectrze silnik chodzi idealnie bez objawów spadku mocy czy połykania oleju. Warto zwórócic uwagę na fakt, iż nie które silnik do których montuje sie LPG wymagają dodatkowego smarowania zaworów (fordowskie Zetec) jest to chyba związane z materiałem, z którego wykonano zawory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 przesuwając czujnik położenia wału :) - np. mocowanie na fasolkach :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motonitwroc Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 ja troche nie za bardzo nadazam za tym tematem??dla mnie to troche oblakane sf wstawiac gaz do motocykla??? jaki sens jest wstawiac lpg do moto??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 a jaki jest sens montowania innych tłumików niż seryjne ? ;) Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.