Arni Opublikowano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2010 Kolega McPerry szuka auta jeżdzącego a nie zabytku po reinkarnacji :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PAJDOR Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 Trabant z silnikiem Wartburga ? SWAP z Golfa do trabanta ? Myślałem ze te czasy się już skończyły . . . PS. Jaka kasa wchodzi w grę ? Bo trabant kosztuje 500zł a Civic 1.6 10000PLN Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 teraz za 500zł to sobie mozesz chromowany zderzak do trabanta kupic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DrPlama Opublikowano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2010 (edytowane) calibra v6 lub 2.0 150 kuni civic type s 2.0 160 typer 2.0 cos koło 200km sc 1.2 95km lanos 2.0 150 Edytowane 13 Grudnia 2010 przez DrPlama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 http://moto.gratka.pl/tresc/opel-astra-cla...d80e3147aae94,1 nic lepszego nie znalazlem :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Mazda 323 GTX, GTR od 1,6 (w nadwoziu BF) i 1,8 (BG) 140 do 180 ... rozwojowe bo z turbiną. Napęd na przód lub 4x4 w zależności od wersji Isuzu Gemini GTi (bliźniak mazdy 323 GTX w nadowziu BF), napęd na przód Isuzu Piazza kilka róznych silników w zalezności od generacji i rynku. Napęd na tył lub 4x4 Suzuki Swift GTi napęd na przód lub Subaru Justy - bliźniak swifta ale z napędem na 4 koła silniki słabe - trzeba swapować. Napędy 4x4 we wszystkich tych małych autach wymagają częstych i raczej kosztownych serwisów jeśli jeździ się po asfaltach. Na szutrach wymiatają. I z tego co kojarzę wszystkie są to napędy permanentne czyli bez międzyosiowego LSD, ale mogę się mylić. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Fiat Punto GT 1.4 turbo :) Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Astra 1.4 :biggrin: :clap: Jak chcesz to za 2k mam Kadetta E 1.6. :biggrin: Chociaż poprzedni 1.4 znacznie lepiej szedł i mało palił. A silnik chyba taki sam jak ta Astra, nie znam się. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 (edytowane) Astra 1.4 :biggrin: :clap: niezawodna bestia ;) mimo ze moja baba raz ja porysowala a drugi raz to co widac na zdjecie: lekkie pukniecie w dostawczak i przedni reflektor wymieniony ale blacharki nie chcialo mi sie robic i tak zostalo za 2k mam Kadetta E 1.6. :biggrin: Chociaż poprzedni 1.4 znacznie lepiej szedł i mało palił. A silnik chyba taki sam jak ta Astra, nie znam się. chyba jednak to juz inne silniki byly Kadety poszly do Daewoo (Nexia) a Opel zaprojektowal nowa linie (Astra to bylo jedno z wiekszych przedsiewziec motoryzacyjnych w tamtym okresie) gdybym mogl kupic nowoczesny samochod o parametrach tej Astry (niezawodnosc, taniosc eksploatacji, niezle prowadzenie, dostepnosc i cena czesci, pojemnosc bagaznika, koszty paliwa) to nie wahalbym sie nawet chwili - po prostu zal mi sprzedawac taki samochod. sasiad ma model z 1994 - i smiga co weekend do dziadkow 600 km (rowniez ma LPG). Ja robilem traski w wakacje po kilka tysiecy km- ma zadziwiajaco wygodne fotele. jedziesz 12 godz i nic cie nie boli- pelen komfort Edytowane 14 Grudnia 2010 przez Guzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 (edytowane) chyba jednak to juz inne silniki byly Kadety poszly do Daewoo (Nexia) a Opel zaprojektowal nowa linie (Astra to bylo jedno z wiekszych przedsiewziec motoryzacyjnych w tamtym okresie) eeee nie ... ogólnie to był kadett z nowym nadwoziem. Rewolucją był kadett E, potem to już było "Crtl+C, Ctrl+V" praktycznie do 2004 roku z niewielkimi zmianami Edytowane 14 Grudnia 2010 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 eeee nie ... ogólnie to był kadett z nowym nadwoziem. Rewolucją był kadett E, potem to już było "Crtl+C, Ctrl+V" praktycznie do 2004 roku z niewielkimi zmianami oj chyba sie mylisz bo przynajmniej 16v w 1998 chyba byly wprowadzone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-2211 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 Zgodze sie z "Bimbak" - Mazda 323 rok89-94. Mozna kupic za male pieniadze. Sam osobicie wstawialem 1.8 140KM na miejsce 1.3. Istny szatan,trzeba uwazac bo szybko nabiera predkosci. Wersje z Turbo 4x4 mozna smialo wykorzystywac z sporcie lecz to juz wyzsza polka cenowa i z czesciami do tych modeli bywa ciezko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 corrado g60 lub vr6 , peugot 205 1900ccm gti, clio wiliams, ewent zwykla golfina mk III vr6, e30 325 (z napedem na tylne lapy chyba najwiecej frajdy) Najważniejsze by takiego "diabła" dorwać w przyzwoitym stanie a nie zajechaną taczkę po trzech dachowaniach ... Pzdr "ałdi" 80/90 b3 coupe z dużym piecem (vr6 chyba tez były) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopin_123 Opublikowano 14 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2010 tak jak pisali koledzy wyżej wszystko zależy od budżetu. Ale również myślę 205 1,9 Gti, corsa gsi, golf II g60 (rzadko spotykany), Golf III VR6, Swift gti, albo polówka z kompresorem (g40) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2010 A może Ford Cougar? Wygodne i duże coupe z v6 pod maską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.