vx800 Opublikowano 25 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2002 Szykuję się do kupna, ale chciałbym dowiedzieć się jak najwięcej. Mam wszystkie ś i Motocykle i katalogi i ........Wszystko już wyczytałem, zwiedziłem milion stron w inecie, ale : JAK SIĘ TYM JEŹDZI PO POLSKIM GÓWNIANYM ASFALCIE? Z góry dzienx. :lol: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 25 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2002 Po prostu klawo! Polecam gdańszczankę. Ostatnio wpadłem w takie koleiny, że wyprzedzając nie byłem w stanie powrócić na swój pas. Uważaj na kostkę - też fajna (w Białym to jest chyba główna ulica). Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 ... i nie będzie to gość. Chciałbym trochę więcej info, a niezalogowanego nie znajdę.Wiem, że to rzadkość, ale ... w niemczech w 2001 5 miejsce pod wzgl. sprzedaży nowych moto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość spawacz Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Zajebisty motocykl, za rok zamierzam zmienić moją CBR900 właśnie na VTR1000. Jak się jeździ tym po naszych drogach? Po naszych drogach niczym się nie jeździ dobrze, no chyba że czołgiem albo innym pojazdem gąsienicowym. Ale jeśli chodzi o jazdę motocyklem to VTR-ką jeździ się pięknie, bardzo ładny dół silnika i potężne kopyto to jest właśnie silnik V90. Szeroki tylny laczek nigdy nie pomaga przy jeździe w koleinach, których u nas dostatek, ale można się przyzwyczaić i brać koleiny z zapasem, a na równej drodze :) dawać czadu i wykorzystać możliwości sprzęta (a są naprawdę duże). Pozdrowionka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2002 Dzieki za opinię.Pokrywa się z tym, co piszą inni fachowcy (Motorrad,...) :lol: Pozdrówka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2003 Witam, jestem posiadaczem żółtej VTR jest extra chociaż chciałbym ją zamienić na inny motocykl. Jest może ktoś kto posiada lub posiadał VTR ? Niech coś powie jakie są jego odoczucia co do tego motocykla, może miał jakieś nieprzyjemne zdarzenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2003 czesc,sluchaj ...kolega kupil takiego vtr z 1998 i ma problem gdyz moto notorycznie niszczy swiece aplonowe. czy jest to cos typowego dla vtr?masz takie doswieadczenia z tym moto? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 14 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2003 VTR nie posiada kranika tylko membrankę znajduje się ona pod zbiornikiem paliwa możliwe że ona puszcza paliwo i moto się zalewa i niszczy świece. Sprawdzcie i dajcie znać tylko uwaga na wężyki pod zbiornikiem troche ich tam jest żeby się Wam nie popiepszyło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoch Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Ja mam VTR1000F z 99 roku. Problem ze świecami nie występuje. Skontrolowałbym przede wszystkim ustawienie gaźników wszelkie zmiany rozmiaru dysz głównych mogą zaowocować takimi objawami. Orginalne rozmiary dysz to 175 i 178 jeżeli masz mniejsze to poprzedni właściciel usiłował ograniczyć całkiem niezły apetyt VTR ( Moja przy dawaniu do pieca 8,5 l/100). Koniecznie sprawdź gaźniki!!!! Jeżeli masz zbyt ubogą mieszankę to pal licho świece, ale mogą paść gniazda zaworowe!! :) Nie zakładaj świec innych niż platynowe lub irydowe, odpowiednie do modelu oczywiście!No to pa!! Koniecznie napisz co zastałeś w gaźniku. Cytuj Wtulony w maszynę,w tempie szalonym.Patrzę na wskazówki.Za mocno wychylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2003 Dobry pomysł z tymi gaźnikami u mnie akurat wina leżała po stronie membrany. Co do spalania paliwa to moja potrafi wciągnąć nawet 10l/100 ale to dzięki dynojetom. co do świec do stosuj się do wskazań Mikoch-a platynowe lub irydowe inne sobie odpuść.A tak poza tematem z kąd jesteś Mikoch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoch Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Mieszkam w Szczecinie mam czerwoną VTR1000F z układem wydechowym MIG bez homologacji :twisted: ale niezbyt głośny (karbonowy puszczony górą a"la Ducati) Do tego jeszcze K&N ale dyno jet sobie odpuściłem ze względu na spalanie. Przy normalnej jeździe pali około 7,5 l/100. Pozdrawiam Mikoch. Cytuj Wtulony w maszynę,w tempie szalonym.Patrzę na wskazówki.Za mocno wychylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2003 Z tymi dynojetami to tak jest najlepiej mieć mechanika który codziennie będzie je regulował w zależności od temperatury powietrza, ciśnienia i wilgotności :roll: . Ja mam też karbonowe Migi puszczone górą i K&N, motocykl był kupiony w Polskim salonie i spisuje się rewelacyjnie. Na trasie potrafi nawet mnie zadziwić i spalić ok.6l. Ale wystarczy troszkę ją pogonić na jednym kole i dyszka gwarantowana. Co do jazdy na kole to jest the best na drugim biegu bez problemu.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoch Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 No fakt. Gumy wychodzą całkiem niechcący. Ot walnij po gazie i świeca. Mam pytanko: czy prędkościomierz u ciebie też tak strasznie przekłamuje?? U mnie conajmniej 10km/h w górę 8O . jeszcze co prawda muszę sprawdzić jedną rzecz ale spotkałem się w prasie zagranicznej z podobnymi opiniami. No i obrotomierz tak strasznie wołowato się podnosi. Mikoch Cytuj Wtulony w maszynę,w tempie szalonym.Patrzę na wskazówki.Za mocno wychylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Woytas Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2003 Co do prędkościomierz to tak naprawdę to powiedzą Ci z drogówki :wink: . Albo przekłamuje w VTR albo u kumpla który jedzie obok, no chyba że jedzie się w szeregu 5 moto a tylko u Ciebie prędkość jest inna, chyba każdy moto ma jakieś odchyły. Obrotościomierz chodzi normalnie to porostu widlak a nie rzędówa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikoch Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2003 Ci z drogówki właśnie mi powiedzieli że jechałem 95 a można było 60 :lol: no i na dodatek łykałem jakiegoś katamarana na zakazie wyprzedzania :twisted: Więc zaczęło się od 500zł i 11p. a skończyło się na : Dobra jedź sam mam kawe zx9r (serio!!) :) więc jestem 500 do przodu i nadal czyste konto!! Mimo że latam juz od 16 lat. Sęk w tym że jak mnie ustrzelili to nie patrzyłem na prędkościomież :wink: Pozdrowionka Mikoch Cytuj Wtulony w maszynę,w tempie szalonym.Patrzę na wskazówki.Za mocno wychylone Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.