jeszua Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 chwali się od paru dni w wątku dot. gazeciska... jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 No i tu jest problem, bo 2 mechaników nie wie co jest, inny zalecił ustawic tylny cylinder a następnie cofnąć wał o 1/4 i ustawic przód, kolejny mówi że broń Boże do tyłu, tylko do przodu o jakieś 1/4do3/4 obrotu, a ja poprostu ich metoda dedukcji nie chce sie pozbyc kolejnych tys zł no to masz problem ale w żeczywistości to nie jest trudne ja juz to przeszedłem i wszystko sam robiłem,a tak na boku to strasznie dużo wybuliłeś za zrobienie zaworów,mnie to wyniosło 900zł czyli zawory dotarcie ich i plus nowy napinacz. żeby to zrobić zciągnij sobie wpierw serwisówke tam jest napisane jak sie ustawia rozrząd względem 1 lub 2 cylindra. Z tego co pamiętam jak ustawiasz 1 cylinder to łapiesz znaki wpierw tylnego czyli RT wtedy znaki na rozrządzie RI do ssącego RE do wydechu obracasz wałem o 1 1/4 450 stopni obrotu i łapiesz na pierwszy cylinder znak FT i na rozrządzie FI do ssącego FE do wydechu tylko nie wiem jak u ciebie ale u mnie na pierwszym cylindrze znaki na rozrzadzie nie pokrywają sie idealnie z krawędziami głowicy i można o jeden ząbek sie pomylć ale nic nie powinno sie stać nie pognie zaworu tylko to może być TA przyczyna dlaczego twój moto nie ma mocy...może ktoś zle ustawił? Ale najlepiej zrób tak jak ci radzili oddaj do mechanika co czai bo bedziesz sie z tym męczyl bo jeśli zle rozumiesz serwisówke to nic z tego nie będzie:/ nie szukaj na tym dziale pomocy bo nikt ci jej nie udzieli!!! juz ja próbowałem jak mi pogieło zawory i DUPA... Powodzenia :flesje: wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł :buttrock: a może pomyliły ci sie fazy rozrządu i nie w tym miejscu co trzeba ustawiłes na znaki nie odpowiednia ilość obrotów między 1 a 2 cylindrem i dlatego nie robi ci równego bum bum bum... jest to możliwe bo głowkowałem sie nad tym jak ustawiałem rozrząd. nie wiem czy mam recje ale każdy pomyśł jest dobry :icon_razz: to jest silnik 90 stopni więc jesli na jednym cylindrze masz ssanie to na drugim powinien byc wydechw tym czasie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 4 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2010 SP-2 Yubiego w Motormanii ? Trzeba będzie to zdobyć... Pzdr. http://www.facebook.com/photo.php?pid=4112...id=290983019845 zapowiada sie ciekawie :) Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 6 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2010 W sobote bylem na przegladzie i wyszlo, ze w lewym kominie zawartosc CO w spalinach jest ~0.76, a w prawym ~1.01 - gosc zasugerowal zrobienie synchro. Tyle, ze serwis robilem jakies 3 tys. km temu, w tym synchro. Ostatnio zauwazylem tez, ze podczas jazdy ze stala predkoscia moto delikatnie szarpie. Nie wiem, czy to jest ze soba powiazane. Ktos ma jakiegos pomysla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 (edytowane) A czy diagnosta wziął pod uwagę to, że w vtr wydechy są ze soba połączone? układ 2-1-2 . Edytowane 8 Lipca 2010 przez Arni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 8 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2010 No pewnie, ze nie wzial, ja tez :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 Witam Czy w waszych VTR są w gaźnikach takie plastikowe osłony (takie klapki) które zasłaniają część wlot powietrza czy może jest to jakaś blokada. Wydaje mi się że wlot powietrza do gaźnika powinien być całkowicie odsłonięty ale może się mylę. Czekam na odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 13 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2010 To jest blokada, nie pamietam czy na rynek niemiecki, francuski, czy wloski :P zreszta niewazne ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Chyba włoski bo stamtąd jest moja honda ale nie ważne bart322 miałeś coś takiego u siebie, ktoś wie jak ten kaganiec zdjąć?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Ja tez mam z Wloch, ale nie przeze mnie sprowadzany, wiec moze poprzedni wlasciciel wyciagnal. Musisz zrzucic gazniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 14 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2010 Kolego a możesz tak bardziej łopatologicznie jeżeli wiesz co i jak... Ja nigdy tam nie grzebałem z prostych przyczyn nie chce nic spier..olić . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart322 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 I tak bedzie trzeba gazniki wyregulowac, wiec od razu w serwisie niech to zrobia. Jak chcesz sam, to musisz podniesc bak do gory, sciagnac obudowe filtra z filtrem i odkrecic gazniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriano166 Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 kilkanaście stron wcześniej już było na ten temat mniej więcej wiem o co chodzi. Tak czy siak trzeba wyregulować w serwisie. No ale dzięki :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasino Opublikowano 15 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2010 Witam szczęśliwym posiadaczy VTR'ek, moja jest w czarnym malowaniu, zmieniłem jedynie szybę na ciemną Givi i kominy na Microny (ach ta melodiaaaa :)). Sprzęt używam bardziej do turystyki niż sportu i tu moje pytanie czy ktoś montował stelaż pod kufer centralny?, znalazłem tylko jeden dedykowany za 250 zł+płyta+kufer. Może pasują z innych sprzętów?. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rom996 Opublikowano 18 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2010 a gdzie znalazles za tyle? , ja widzialem po 100euro wiec 250zl to sie chyba oplaca. czy KK lezy kolo Krapkowic? Ostatnio udalo mi sie zwiekszyc pojemnosc mojego moto do 1,5 litra. Udalo mi sie wcisnac butelke 0,5l pod siedzenie mimo ze woze tez narzedzia ,pianke do oponi apteczke. moze sie ta informacja komuś przyda . A swoja drogo szkoda ze nie ma tam tyle miejsca co w starszych F.bladych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.