kr69 Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2008 Gratki, teraz sprzet musi ladnie zapier....c. Ja siedze juz 2 miesiac w amsterdamie i az mnie kurwica strzela ze nie przyjechalem swoim moto bo jest tu duzo VTR'ek. Ale Twoja YUBY i tak rzadzi:D ja za 10 dni bede mogl nareszcie posmigac;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 A ja mam pytanko. :notworthy: Czy w zakrętach wasze vtr'ki są w 100% stabilne. Ja moją ujeżdżam cały sezon i nie czuje się pewnie przy złożeniu na długim zakręcie. Na krótkich zakrętach i przy małej szybkości jest o wiele lepiej. Jest jak przyklejona. Może to wina opon? Czy amor skrętu by tu pomógł? Może to wina lekkiego tyły, albo za miękkiego przodu? :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekvtr Opublikowano 9 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2008 Czyli to norma. Na początku bałem się że była po glebie i dla tego taka niestabilna. Ale jak mi przód dobił kilka razy na garbie, to zorientowałem się że zawiecha to nie jej mocna strona. Pokombinuję, ale myślę że bez amora skrętu się nie obędzie. Może na przyszły sezon, bo w tym już dosyć w nią wpakowałem ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 10 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2008 Ja miałem fabryczne zawieszenie, tył utwardzony o 4 klikniecia w stosunku do seryjnego, i przod tez lekko utwardzony.....i na zakretach była stabilna, szlifowałem podnóżki i zachowywała sie jak nalezy :) Zanim zaczniesz inwestowac, popracuj nad ustawieniami, to duzo pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 Kur....a ale zapierd.......a . Ło matko wkręca się jak dzikus. Polecam także sprężyny Ohllinsa. To teraz musisz ją jeszcze na hamowni zmierzyć :smile: :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 To teraz musisz ją jeszcze na hamowni zmierzyć :biggrin: :wink: Hehe dokładnie :wink: jestem ciekaw ja te modyfikacje odbiły się na osiągach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 I na spalaniu xD Zawczasu yuby kup wiaderko, zeby wlewac benzyne :banghead: hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 11 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2008 I na spalaniu xD Zawczasu yuby kup wiaderko, zeby wlewac benzyne :wink: hehe Kto na moto liczy spalanie? :banghead: :icon_biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 Pojezdzij na VTR to zaczniesz liczyć heheh ;) . Nie no zartuje,aż tak źle nie jest, ale w zadnym wypadku nie jest to moto oszczędne, ale cos za coś. Niemniej po modyfikacjach jakie wymienił Yuby spalanie musiało pojsc mocno do góry...stawiam na 14/100 :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 (edytowane) Pojezdzij na VTR to zaczniesz liczyć heheh :) .... Dokładnie, na początku też mi się wydawało że "trochę" większe spalanie to żaden problem, ale na dłuższą metę może być wkurzające. Da się jeździć VTR'ką oszczędnie, raz zszedłem do 7l na 100km, ale jaka to była jazda? VTR'ka daje prawdziwą przyjemność z jazdy jak da się jej trochę w palnik:) VTR'ka ma swoje minusy ale jestem z niej bardzo zadowolony i jak na razie nie planuje zmieniać sprzętu Edytowane 16 Września 2008 przez kr69 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Pojezdzij na VTR to zaczniesz liczyć heheh ;) . Nie no zartuje,aż tak źle nie jest, ale w zadnym wypadku nie jest to moto oszczędne, ale cos za coś. Niemniej po modyfikacjach jakie wymienił Yuby spalanie musiało pojsc mocno do góry...stawiam na 14/100 :P :eek: POWAŻNIE :) :cool: Dokładnie, na początku też mi się wydawało że "trochę" większe spalanie to żaden problem, ale na dłuższą metę może być wkurzające. I bardzo kosztowne. Jak ktoś mało jeźdźi to spalanie nie ma dużego znaczenia, ale jeśli śmiga się dużo to wtedy spalanie na prawdę może dać w kość... Na mój styl jazdy moja 954 bierze w granicach 10 litrów i na dłużą metę może to być prawdziwie wkurzające - tankowanie po 160-170 km :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 Rezerwa zapala mi się przy 140km, jednak to nie koniec zmian :biggrin: A w moim Bladym po 150km :icon_rolleyes: Czyli nie tylko mój wciąga tyle wachy... A co jeszcze planujesz dołożyć??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kr69 Opublikowano 18 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2008 ...... to nie koniec zmian :icon_exclaim: Da się jeszcze coś zmienić w tym motocyklu?? :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kris_big Opublikowano 6 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2008 Wczoraj zrobiłem mały upgrade mojej VTR ;) Mam założone przelotowe wydechy, bliżej nieokreślonej marki, ale sa ładne i co najważniejsze głośne oraz filtr K&N. No i niestety miałem tez oryginalne dysze i iglice w gaźnikach, no i trochę malo tej benzyny VTR'ka dostawała. A wiec przyszedł czas na Dynojet, i poszły nowe iglice w miejsce oryginalnych oraz dysze o słusznym rozmiarze 190 :biggrin: Wynik super, przyspieszenie może i wzrosło chociaż ciężko to obiektywnie stwierdzić, natomiast pozostałe wrażenia dzwiekowo-wizualne jak najbardziej warte poświęconej pracy. Piękne strzały w wydech oraz od czasu do czasu ogień z wydechu to jest to :clap: Oj dużo beznynki sie leje przez te 190ki :notworthy: A wiec :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arni Opublikowano 13 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2008 No, czyli dobrze obstawiłem z tymi 14l u YUBY'ego :lalag:NA przyszły sezon szykuje sie do drugiego moto....oczywiscie z jedynie słusznym silnikiem V2 :] VTR juz przerobiłem, teraz wybór padnie najprawdopodobniej na TL 1000 R. Bo lubie brutalne motorki :notworthy: Pozdro! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.