rom996 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Co do numerów silnika. U mnie tylko 3 ostatnie numery z tabliczki znamionowe pokrywają się z numerami na silniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Hej wszystkim!Mam pewien problem i proszę o poradę.Kiedy odpalam zimny silnik jest wszystko ok. Po przejechaniu kilkunastu kilometrów i nagrzaniu go do porządku coś czasem stuka, ale tylko na biegu jałowym, to od strony sprzęgła, to od alternatora. Jak lekko podniosę obroty, objaw znika. Mówię o podniesieniu obr. biegu jałowego pokrętłem przy gaźnikach do ok. 1400-1500 z nominalnych 1200.Osłuchałem to kiedyś i hałasy zawsze dobiegają z cylindrów/głowic, jeśli z prawej, to tylny cylinder, jeśli z lewej, to przedni.Czy to znak, że mam już wymienić napinacze łańcuchów? Czy to Waszym zdaniem coś innego?Będę wdzięczny za wszelkie informacje.PozdrawiamWojtek Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maliq85 Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 jaki rok vtr i przebieg, ale na 99,9% napinacze do wymiany Cytuj www.MalikMoto.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 3 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2016 99 rok, jeszcze przed zmianą zbiornika na większy itp, a przebieg koło 46 tyś km. Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Czy ktoś z was wymieniał te napinacze?W necie są opisy i przyznam, że nie jest to zbyt skomplikowane. Jedna rzecz mimo wszystko nie daje mi spokoju.Czy trzeba w jakiś sposób 'blokować' (utrzymać naprężenie łańcucha) szynę napinającą przed odkręceniem napinacza?Przy przednim cylindrze łańcuch i szyna pod własnym ciężarem będą leżeć, ale w tylnym odwrotnie, będą odchodzić i luzować naprężenie łańcucha. Czy trzeba to zabezpieczać od góry przy zdjętym deklu? Coś włożyć między szynę a ściankę głowicy? Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Czy ktoś z was wymieniał te napinacze?W necie są opisy i przyznam, że nie jest to zbyt skomplikowane. Jedna rzecz mimo wszystko nie daje mi spokoju.Czy trzeba w jakiś sposób 'blokować' (utrzymać naprężenie łańcucha) szynę napinającą przed odkręceniem napinacza?Przy przednim cylindrze łańcuch i szyna pod własnym ciężarem będą leżeć, ale w tylnym odwrotnie, będą odchodzić i luzować naprężenie łańcucha. Czy trzeba to zabezpieczać od góry przy zdjętym deklu? Coś włożyć między szynę a ściankę głowicy? Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą TapatalkUstawiasz wał tak jak do regulacji zaworów nic nie blokujesz i wtedy wyjmujesz i wkładasz napinacz.Czyli tylni cylinder ustawiasz wał w pozycję RT- .A przedni gdy robisz to na pozycję FT- .Napinacz zawsze wkładasz zblokowany (skręcony). Wymieniałem i polecam kogoś kto jest ogarnięty.Jak wymieniałeś sam to coś powinieneś wiedzieć.Daj wskazówkę koledze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 Wymieniałem i polecam kogoś kto jest ogarnięty.Siebie uważam za ogarniętego.Twój post nic nie wniósł.Ustawiasz wał tak jak do regulacji zaworów nic nie blokujesz i wtedy wyjmujesz i wkładasz napinacz.Czyli tylni cylinder ustawiasz wał w pozycję RT- .A przedni gdy robisz to na pozycję FT- .Napinacz zawsze wkładasz zblokowany (skręcony). Jak wymieniałeś sam to coś powinieneś wiedzieć.Daj wskazówkę koledze.Wiem co i jak ustawić. Mam wyobrażenie tego dzięki za opis.Dzięki za telefon na priv. Odezwę się jak będę miał chwilę pogadać Wymajzlowane pismem klinowym na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Witam czy ktoś na forum nadal użytkuje Honde VTR 1000F ?Pod koniec sezony 2016 kupiłem VTR'kę na dzień dobry dostała nowy napęd, świece, olej, filtry i wszystkie płyny eksploatacyjne. Została zrobiona regulacja gaźników i zaworów. Moto łapało muła przy 7000 obrotów. Pomogło nawiercenie kilku dziurek w górnej pokrywie airboxa.Mam kilka pytań do osób ogarniętych w VTR'ce.Panie YUBY widzę, że posiada Pan niemałą wiedzę na temat VTR'ki. Założyłem do mojej wydechy który idą górą ale są tak wysoko i blisko zadupka, że musiałem zdemontować kierunki i teraz nie mam jak ich zamontować by to ładnie wyglądało. Kupiłem więc lampe led z wbudowanymi kierunkowskazami z homologacja za 370zł. Pytanie tylko jak to podłączyć? Widziałem, że Pan też miał założoną lampę ledową na tyle może jakaś podpowiedź?A drugie pytanie co trochę mnie niepokoi. Otóż wszystkie VTR które widziałem tak charakterystycznie pogwizdują przy dodawaniu gazu.np ta. Słychać taki gwizd silnika a u mnie tego nie ma. Pytanie dlaczego ?? W każdej którą widziałem i słuchałem jest ten dźwięk u mnie tylko słychać dudnienie z wydechu. Ktoś mnie straszył, że mogę mieć przestawiony rozrząd przez to moto przy 7000 się zamulało. Ale nie słychać, żadnych niepokojących dzwięków napinaczy czy też łańcuszka rozrządu.Druga sprawa nie działa mi wskaźnik temperatury, wentylator od chłodnicy się uruchamia gdy moto złapie wysoką temp. Wymieniłem wszystkie czujniki od temp i wskaźnik nadal nie działa. Najlepsze, że mierzyłem miernikiem i prąd do zegarów na wskaźnik dochodzi więc nie wiem już co robić. Edytowane 14 Stycznia 2017 przez WojtekZXR750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 14 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2017 (edytowane) Ciekawe rozwiązanie z tym nawierceniem airboxa. Dobrze by było ocenić dolot do filtra, bo świadczy to o zbyt małej ilości powietrza, które ma się dostać do środka.Moja też jakby lekko pogwizdywała, ale nie zwróciłem na to szczególnie uwagi. Bardziej stukot mnie zainteresował może jest tu ktoś, kto Ci to wyjaśni.Warto może zerknąć w ustawienie rozrządu, zeby się nie wsadzić na minę. Co do filmu, to fajne to Guzzi :D jego bym posłuchał.Koleś w jeansach na moto, spoko się ubrał :/ Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Edytowane 14 Stycznia 2017 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 15 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2017 Wczoraj posiedziałem na spokojnie w garażu (zakładałem lampe led na tył i crash pady). I odpaliłem moto by sobie pochodziło z 20 min na wolnych i słuchałem pracy silnika. I jednak słychać klekot na tylnym cylindrze. Jestem na 100% pewien, że to napinacz. Zamówiłem dwa ori wieczorem wczoraj po 270zł sztuka. Pytanie w Starej Hondzie CBR 600 F1 którą posiadałem wymieniałem sam napinacz. Po prostu stary wykręciłem w jego miejsce dałem nowy i było dobrze. W VTR'ce trzeba na zamkniętych zaworach danego cylindra robić wymianę napinacz czy niekoniecznie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 17 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2017 Najbezpieczniej na zamkniętych robić, żeby łańcuch nie miał naprężeń.W dobrej cenie kupiłeś te napinacze. Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WojtekZXR750 Opublikowano 4 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2017 (edytowane) Napinacze wymienione a na tylnym cylindrze coś puka dalej. Co to może być? Luzy zaworowe były ustawiane i gaźniki też. Słychać najbardziej na wolnych obrotach takie ciche stukanie i nie nasila się gdy daję się gazu. Ogólnie na wolnych chodzi ten silnik jak jakaś pompa do szamba tak ma być ? Dodam tylko, że to moja pierwsza V'ka i być może takie mam wrażenie po posiadaniu 3 motocykli z silnikiem R4. Będę dzisiaj w garażu to nagram pracę silnika i posłuchacie. Edytowane 4 Lutego 2017 przez WojtekZXR750 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 16 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2017 (edytowane) Dzisiaj zmieniłem oba napinacze. Cała operacja zajęła mi około 2 godzin.Jak na pierwszy raz chyba dobrze mi poszło, szczególnie, że moto odpala i jeździ ;) haha.Do tego olej z filtrem, świece zapłonowe, tarcze i klocki przód i smarowanie łańcucha.Firestorm jest gotowy do sezonu :) Napinacze wymienione a na tylnym cylindrze coś puka dalej. Co to może być? Luzy zaworowe były ustawiane i gaźniki też. Słychać najbardziej na wolnych obrotach takie ciche stukanie i nie nasila się gdy daję się gazu.U mnie jest podobnie. Słyszę tykanie już od zimnego rozruchu i raczej nie zanika. Lewa w górze! Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Edytowane 16 Marca 2017 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
westt Opublikowano 22 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2017 (edytowane) Przy jakiej temperaturze załącza się wam wentylator na chłodnicy.U mnie jest to w granicach 105 +- 2 stopni,i wydaje mi się że to za dużo.Maksymalną temperaturę jaką widziałem to było 120 c. Edytowane 22 Marca 2017 przez westt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kudlaty_bytom Opublikowano 23 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2017 (edytowane) Z poprzedniego krótkiego sezonu pamiętam, że wiatrak się włączał jak wskazówka wychodziła znacznie poza połowę.Nie potrafię znaleźć w serwisówce informacji na ten temat - kiedy czujnik powinien zwierać i podać zasilanie. Piźnięte kilofem na Pentagram Monster za pomocą Tapatalk Edytowane 23 Marca 2017 przez kudlaty_bytom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.