Skocz do zawartości

VTR1000 - temat użytkowników


Rekomendowane odpowiedzi

No i tu jest problem, bo 2 mechaników nie wie co jest, inny zalecił ustawic tylny cylinder a następnie cofnąć wał o 1/4 i ustawic przód, kolejny mówi że broń Boże do tyłu, tylko do przodu o jakieś 1/4do3/4 obrotu, a ja poprostu ich metoda dedukcji nie chce sie pozbyc kolejnych tys zł

no to masz problem ale w żeczywistości to nie jest trudne ja juz to przeszedłem i wszystko sam robiłem,a tak na boku to strasznie dużo wybuliłeś za zrobienie zaworów,mnie to wyniosło 900zł czyli zawory dotarcie ich i plus nowy napinacz. żeby to zrobić zciągnij sobie wpierw serwisówke tam jest napisane jak sie ustawia rozrząd względem 1 lub 2 cylindra. Z tego co pamiętam jak ustawiasz 1 cylinder to łapiesz znaki wpierw tylnego czyli RT wtedy znaki na rozrządzie RI do ssącego RE do wydechu obracasz wałem o 1 1/4 450 stopni obrotu i łapiesz na pierwszy cylinder znak FT i na rozrządzie FI do ssącego FE do wydechu tylko nie wiem jak u ciebie ale u mnie na pierwszym cylindrze znaki na rozrzadzie nie pokrywają sie idealnie z krawędziami głowicy i można o jeden ząbek sie pomylć ale nic nie powinno sie stać nie pognie zaworu tylko to może być TA przyczyna dlaczego twój moto nie ma mocy...może ktoś zle ustawił? Ale najlepiej zrób tak jak ci radzili oddaj do mechanika co czai bo bedziesz sie z tym męczyl bo jeśli zle rozumiesz serwisówke to nic z tego nie będzie:/ nie szukaj na tym dziale pomocy bo nikt ci jej nie udzieli!!! juz ja próbowałem jak mi pogieło zawory i DUPA... Powodzenia :flesje:

 

wpadł mi do głowy jeszcze jeden pomysł :buttrock: a może pomyliły ci sie fazy rozrządu i nie w tym miejscu co trzeba ustawiłes na znaki nie odpowiednia ilość obrotów między 1 a 2 cylindrem i dlatego nie robi ci równego bum bum bum... jest to możliwe bo głowkowałem sie nad tym jak ustawiałem rozrząd. nie wiem czy mam recje ale każdy pomyśł jest dobry :icon_razz: to jest silnik 90 stopni więc jesli na jednym cylindrze masz ssanie to na drugim powinien byc wydechw tym czasie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sobote bylem na przegladzie i wyszlo, ze w lewym kominie zawartosc CO w spalinach jest ~0.76, a w prawym ~1.01 - gosc zasugerowal zrobienie synchro. Tyle, ze serwis robilem jakies 3 tys. km temu, w tym synchro.

Ostatnio zauwazylem tez, ze podczas jazdy ze stala predkoscia moto delikatnie szarpie.

Nie wiem, czy to jest ze soba powiazane. Ktos ma jakiegos pomysla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy w waszych VTR są w gaźnikach takie plastikowe osłony (takie klapki) które zasłaniają część wlot powietrza czy może jest to jakaś blokada. Wydaje mi się że wlot powietrza do gaźnika powinien być całkowicie odsłonięty ale może się mylę.

Czekam na odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam szczęśliwym posiadaczy VTR'ek, moja jest w czarnym malowaniu, zmieniłem jedynie szybę na ciemną Givi i kominy na Microny (ach ta melodiaaaa :)).

 

Sprzęt używam bardziej do turystyki niż sportu i tu moje pytanie czy ktoś montował stelaż pod kufer centralny?, znalazłem tylko jeden dedykowany za 250 zł+płyta+kufer. Może pasują z innych sprzętów?.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a gdzie znalazles za tyle? , ja widzialem po 100euro wiec 250zl to sie chyba oplaca. czy KK lezy kolo Krapkowic? Ostatnio udalo mi sie zwiekszyc pojemnosc mojego moto do 1,5 litra. Udalo mi sie wcisnac butelke 0,5l pod siedzenie mimo ze woze tez narzedzia ,pianke do oponi apteczke. moze sie ta informacja komuś przyda . A swoja drogo szkoda ze nie ma tam tyle miejsca co w starszych F.bladych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...