jimi11 Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 http://www.youtube.com/watch?v=A4vS4c3S8y0 Tu mam filmik jak pracuje, troche nierownomiernie , nie wiem co z czym tu zabardzo zjesc, musze cos wymyslec na ta synchronizacje holewaaa Jak Ty chcesz zeby pracowal na normalnych obrotach jak jest bez airboxa i filtra powietrza? Na dodatek z jednym kruccem niezatkanym. Najpierw poskladaj wszystko do kupy i powinien latac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 Wracajac do tematu to zapala i pracuje, nic wiecej nie sprawdzisz, a przede wszystkim nie wyregulujesz bez filtra powietrza z jego obudowa i zalozonego zbiornika. Synchronizacja jest ostatnim z etapow regulacji gaznikow, a nie pierwszym, w twoim przypadku nie ruszal bym gaznikow bo nie masz o tym pojecia, a latwo cos popsuc, tylko bym go zlozyl i oddal na ustawienie, a potem synchro gaznikow. Koszt nie taki duzy a bedzie zrobione porzadniej niz za pomoca rurek i wodomierzy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuteek Opublikowano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2010 MOze ci sie ten link przydac http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...wakuometr&st=20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarowiak Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 wiem juz o co chodzi powoli, Zrobie podobny wakuometr o ile to mozna nazwac z takich rurek, jesli dobrze kumam, to w tej rurce bedzie wiecej oleju(tym zalal rurki tam kolega w swoim sprzecie ) w ktorym gazniku wystapi wieksze podscisnienie, wtedy nalezy nieco go shamowac poprzez srube regulujaca albo wyrownac z drugim, Dobra jutro zabiore gaznik na stol i rozbiore na czesci. Mysle ze pare machach rozrusznikiem powinno sie widziec ktory gaznik kiepsko ciagnie a ktory ssie jak mloda dziewica, pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 Nie nic sie nie wie "na oko" tym bardziej widzace gaznik Mikuni pierwszy raz w zyciu. Czy masz chociaz serwisowke do tego motocykla, zeby wiedziec co z czym sie je ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 wiem juz o co chodzi powoli, Zrobie podobny wakuometr o ile to mozna nazwac z takich rurek, jesli dobrze kumam, to w tej rurce bedzie wiecej oleju(tym zalal rurki tam kolega w swoim sprzecie ) w ktorym gazniku wystapi wieksze podscisnienie, wtedy nalezy nieco go shamowac poprzez srube regulujaca albo wyrownac z drugim, Dobra jutro zabiore gaznik na stol i rozbiore na czesci. Mysle ze pare machach rozrusznikiem powinno sie widziec ktory gaznik kiepsko ciagnie a ktory ssie jak mloda dziewica, pozdrawiam Przeczytales mojego ostatniego posta? Nic nie ruszaj z tymi gaznikami. Jak zalozysz airbox i filtr powietrza (i wydech?) to mozesz cokolwiek myslec o jakichkolwiek regulacjach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 daruj sobie te gaźniki i cokolwiek, przecież ten silnik to ZŁOM! Zaryzykuje to stwierdzenie mimo tak słabej jakosći filmu. i mogę nawet sie założyć o przysłowiową butelkę co znajdziesz w misce olejowej. Tylko ja to słyszę?! Ale pomysł na przykręcenie kolektora zasługuje na uznanie:D Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) mialem sie nie odzywac w tym watku ale... nie rozumiem Was Panowie. zamiast powiedziec chlopakowi, ze jest KOSMITA i ze zachowuje sie nieodpowiedzialnie staracie sie Mu pomoc. pytanie tylko w czym? czlowiek ignoruje wszelkie zasady - uwaza ze ukreci z gowna sznurek i zlozy z tego jezdzacy motocykl. chcecie miec na drodze obok siebie takiego KOSMITE na motocyklu skreconym drutem? gsx-r 750 to nie jest zabawka - to zapie**ala pod 300 na godzine - mozna zrobic sobie lub komus krzywde, a ten KOSMITA lepi to jak moze. silnik napierdala, koles nie ma wiedzy, nie ma warsztatu, nie ma narzedzi. kupuje byle co byle gdzie i stara sie to sklecic do kupy - zastanowcie sie jak ten ukutany motocykl ostatecznie bedzie wygladal i jezdzil. do KOSMITY: daj sobie spokoj czlowieku i zachowuj sie odpowiedzialnie bo zrobisz krzywde sobie albo komus innemu. chcesz miec motocykl to kup ETZ i sie ucz na niej mechaniki. Edytowane 8 Grudnia 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarowiak Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 do tego pana wyzej moze i nie mam wiedzy na temat 4t ale mam ambicje! twoj post wogole mnie nie ruszyl!! odwrotnie- z tego gowna ulepie sznurek, jestem w studni i wiem o tym ze bardzo glebokiej ale twoim radom jak ETZ to z niej nie wyjde , myslisz ze sie odrazu urodziles i wiedziales gdzie szukac zaworu? A czesci nie kupuje byle gdzie,tylko potrafie pokombinowac, kupic za grosze.Nie wszystkich stac na kupowanie w salonie po cenie 5x wyzszej niż np. od sasiada, Jestem ciekaw jakie i ty miales problemy i co pisales tu na forum bo napewno nie zakladales samych tematow typu"czy ktos oprocz mnie wie/zrobil/widzial jak..." itd , Miales racje mogles sie nie wtracac do tematu bo widzisz wiekszosc ludzi chce pomoc i wie ze taki nieudacznik jak ja wkoncu nauczy sie czegos, a tak bedzie. A ty pokazales ze potrafisz czlowieka zmieszac z blotem i dac mu po lbie :clap: brawo brawo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 zaczynalem poznawanie mechanizmow od najprostszych dwusuwow jeszcze za tzw. komuny. o ETZ mam jak najlepsze zdanie a o ludziach takich jak Ty nienajlepsze. jestes typowym przedstawicielem swojego pokolenia - pelnego arogancji i niczym nieuzasadnionej wiary w swoja wiedze i umiejetnosci - pracuje na codzien z Twoimi rowiesnikami i przeraza mnie Wasza ignorancja, zarozumialstwo i arogancja. nie czytacie, nie probujecie zglebiac swojej wiedzy - sadzicie podobnie jak Ty ze kilkadziesiat lat ciezkiej pracy i nauki inzynierow tworzacych tak misterny mechanizm jak np. GSX-R mozna ogarnac w zagraconym garazu, bez wiedzy i odpowiednich narzedzi. a jesli ktos szczerze mowi Wam: JESTESCIE IGNORANTAMI to sie oburzacie, bo przeciez wiecie lepiej. nie bedzie nic z tego 'motocykla' - krec sobie co chcesz z czego chcesz - ale ja mam szczera nadzieje, ze nie wyjedziesz tym na droge. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) a na codzien mam do czynienia z KOSMITAMI, ktorzy jezdza na oponach z ktorych wylazi oplot, tarcze hamulcowe przykrecaja srubami z szafki kuchennej a ostatnio nawet pojawil sie taki co nacina tylna zebatke szlifierka, żeby poglebic zęby ale nie kupil nowej bo kosztowala cale 60 pln. Edytowane 8 Grudnia 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) Szynszyll ma racji trochę. Dlatego "skróciłem" pomoc w tym temacie, chociaż niedawno takiego Gixxera zreanimowałem A do Z i śmigał jak zegarek. Koledze bym więcej napisał gdyby słuchał wcześniejszych rad nt. włożenia w ramę, montażu airbox`u itp. Zresztą inni, bardziej kumaci mechanicy też to pisali i też im ręce opadły. :banghead: Gixxer jest kapryśnym wynalazkiem i dość delikatnym jak się nie wie co się robi. Szczególnie głowica jest wrażliwa w tym silniku. Kilka takich odpaleń, przegazówek, lewego powietrza i będziesz w gównie po uszy. No ale przecież sam lepiej wiesz. :banghead: Posłuchaj rad które pisaliśmy i będzie git albo bujaj się, rzeźby w gównie nie pomożemy ulepić. Edytowane 8 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szarowiak Opublikowano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 mogles edytowac post i cala swa wspanialomyslnosc upchnac w jeden, myslisz że ze mnie slaby mechanik bo mam 22 lata i malo w portfelu? Szkoda ze nie widziales samochodowego alternatora12v z zatartej skody sasiada 102 w javie 350-6v , zrobilem narazie 370 km i smiga rewelacyjnie, ale po co, ty bys kupil na moim miejscu elektronike, przeczytal instrukcje obslugi, dokupil magnes Vape, Nie bede sie wspieral , nie jestem z miasta, poprostu ustapie ci , niektorzy golymi rekami potrafia wiecej niz ci co maja garaz pelen gadzetow, moze i ubruziles kilka razy rece smarami nie wiem, ten motor na wiosne bedzie gotowy,a na forum napewno znajdzie sie ktos kto czasem wspomoze radą. pozatym jesli cos skladam to zawsze tak by bylo to jak nabezpieczniejsze w pozniejszym uzytkowaniu, wiec twoje komentarze ze bedzie to niebezpieczne na drodze sa niepotrzebne, reszty doszuka sie mechanik na przegladzie ktore mu kaze doszczetnie sprawdzic moto zanim wyjedzie, bo wiem ile koni tam siedzi, moc jak alkohol- dla mardych ludzi. a wiec nie oceniaj mnie rpzez pryzmat dzisiejszego pokolenia z czego polowa JP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) :banghead: Gdzie jest P.Dudek? Dostał zawału na widok tych postów? moc jak alkohol- dla mardych ludzi Więc sprzedaj ten motocykl. Mądrzy ludzie potrafią słuchać rad bardziej doświadczonych, a przecież po rady tutaj przyszedłeś, prawda? Oceniamy Cię tak a nie inaczej bo właśnie takie wrażenie sprawiasz - niereformowalnego betonu ze wsi. Chcesz mieć git sprzęt to słuchaj i czytaj. Niejeden doświadczony mechanik w serwisie miałby problem z takim silnikiem a porwałeś się z motyką na słońce. Działaj, naprawiaj i mieszaj. A jak skończysz to wrzuć film dobrej jakości, posłuchamy czy silnik nie wydaje żadnych dźwięków, zmierz go na hamowni i pokaż wyniki. Szkoda Gixxera..... A do CZ po co alternator? Za trudno było założyć oryginalny który jest bardzo łatwy w obsłudze i niezawodny? Trzeba było załatwić sobie imienną tablicę rejestracyjną np. "CZ BÓRAK" Edytowane 8 Grudnia 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2010 (edytowane) jestes absolutnie 'nieprzemakalny' - rece opadaja - silnik napierdala jak motopompa i nadaje sie na zlom a Ty czynisz komus zarzut z tego, ze przeczytalby instrukcje obslugi i ze ma dobrze wyposazony garaz. szkoda na Ciebie czasu. niezrob sobie lub komus krzywdy. Edytowane 8 Grudnia 2010 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.