Lukasz1982 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Witam wszystkich serdecznie . Prosze o wyrozumialosc i porade.. Mianowicie Panowie i Panie 4 tyg temu stalem sie szczesliwym posiadaczem R6 staruszka z 99 r ale lalunia sliczna i stan odnoszac sie do wizualnego jak i ksiazki serwisowej i reszty dokumentow bez wiekszych zgrzytow...przebieg 45 000 mil.. Co mnie niepokoi to to ze po rozgrzaniu zaczyna gasnac.... spada na obrotach gluwnie na postoju jadac wszystko ok... 2 tyg temu zaprowadzilem ja do mechanika dla serwisu i wszystkiego innego co wymaga tak zeby gralo jak w ksiazce pisze ..nie jak adolf rakieta.. ..dzieki wlasnie takim forum jak to dowiedzialem sie ze moga to byc Carburator do wyregulowania i oczyszczenia.. tak tez moj mechanic zrobil lala spiewala jak nowa do momentu jak po nia pojechalem .. odpalam a tu wielkie DDDD gasnie kolo zdebial wszystko dzialalo jak nalezy!.... wrucil wiec do ponownego ustawienia Carboratorow wszystko gra jak nalezy ...... ALe co jezeli problem powroci ?? przez ostatnich kilka dni odpalal ja i wszystko gra.. jutro ja odbieram ... ALE czytalem na forum ze tego typu objawy wystepuja po zuzyciu pierscieni...... a to juz powazniejsza sprawa .. Jako ze dopiero raczkuje w swiecie motocykli Bardzo prosze Was o porade !!!!!!!!! ps . na starcie troche tez dymila ale to bylo przed servicem.. No zobaczymy jutro rano lece po moja lalunie.. Z gory Serdecznie dziekuje za Porady Wasz czas i doswiadczenie . Wszystkiego Dobrego Lukasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 zawory sprawdzone ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 12 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Szczerze mowiac nie jestem pewien z tego co wiem to gazniki zostaly ustawione i zsynchronizowane .. ale zawory raczej nie .. zapytam jutro przy odbirze czy wogule wziol to pod uwage i sprawdzil.... a jezeli nie, a problem bedzie sie powtarzal to napewno to zrobie ... dzieki serdeczne :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacob555 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Jak kopciła, to może paliła olej (możesz określić kolor/zapach dymu?). A jak gaśnie ciepły + wyruchane pierścienie, to może oznaczać, że się przyciera (puchnie tłok). Ale to czarny scenariusz i lepiej najpierw sprawdzić resztę :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Kolego Jacob, na razie moze zostan przy czytaniu i powstrzymaj sie od dawania "dobrych" rad, tak jak ta z "puchnieciem tloka". Lukasz, doplac mechanikowi za sprawdzenie luzow zaworowych, za male spowoduja na cieplo gasniecie silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielorz Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Wadliwy czujnik położenia przepustnicy ? (Thorttle position sensor) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Panowie DZiekuje z calego calego serducha za rady........... widze ze moge tu na Was polegac !! w kazdym badz razie dzis rano po nia pojechalem odpalila od pierwszego strzala miod..... rozgrzala sie do 65 wyloczylismy ja .. zapakowana na lawete wieziemy do domku.... no to fruniemy... odpalilem dobila do 90 c i .... jego mac to samo............................! gasnie kopci jak szalona no moze nie do konca ale kopci.. obroty nie odpowiadaja na ruch manetki jednym slowem wiecie co.. po chwili wkreca sie na obroty i tak na przemian.... dzwonie do chlopa mechanika.. odpowiedz zabieramy ja w sobote przyszla oczywiscie.. kolo ktory ja naprawia zostal mi polecony przez sklep HAin Gericke takze nie jakis pan dentka tym bardziej ze szkolony przez Honde Aprillie buell itp .. od malego w tym siedzi i sam jest zaskoczony... ale zapytalem go czy sprawdzal zawory odp nie ........... no to jak ja mam mu jego mac ufac skoro prosilem sprawdz wszystko!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! jak cos nie tak to robimy... chodzi mi o to ze nie jestem typem rodzaju bedzie dzialac zrobie na kolanie.. Musi wszystko grac jak nalezy... a tu co . Szczerze mowiac obawiam sie bo to jednak serce sie kraje jak lalunia nie spiewa jak nalezy .. No ale zobaczymy ma teraz sprawdzic zawory i dodatkowo kompresje chyba tak to sie nazywa .. jak wspomnialem dopiero raczkuje w swiecie naszych zabawek i mimo ze staruszka nie poddam sie . Panowie DZikuje jeszcze raz za rady i prosze o przemyslane odp .. PS kopci wydaje mi sie na blekitny kol zapach dziwny napewno nie spalanej poprawnie benz.. a zapomnialbym nawet bak wyczyscil bo troche stala i kazalem mu ja zalac shell optimax lepsze paliwo o.. owszem po wyczyszczeniu pokazal mi co bylo w zbiorniku tzn troche s f u .. Panie Adamie dziekuje za Odp i Rade .... napewno to zrobie i dam od razu znac co i jak..... Pozdrawiam Serdecznie. :lalag: Zielorz Dzieki rownierz to tez sprawdze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 no jak kopci i to niebiesko to faktycznie grubsza sprawa , ale zawory tez sprawdzic. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Tzn grubsza sprawa Masz na mysli pierscienie na tlokach czy cos innego? w przyszlym tyg jade do Yamahy zapytac jaki wogole jest koszt pierscieni z tego co mi mowiono to ok 200 funtow do tego robocizna ok 500 funtow... no jak Babcie kocham jezeli to to.. to bedzie goraco :banghead: w moim portfelu.. trudno nie stac na nowe moto to trzeba kartkowac... Wkurza mnie tylko ze sa tacy ludzie ktorzy maja moto zarzynaja itd a potem pchaja dalej... nie wiem jak bylo ale ksiazka service oryginalna service robiony jak w niej pisze odnoszac sie do przebiegu zawsze .. W kazdym badz razie Dzieki i Wszystkiego Dobrego. Lukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Najpierw trzeba znalezc co jest przyczyna gasniecia po rozgrzaniu i naprawic to, potem dopiero sprawdzic czy naprawde kopci. Jezeli tak sie okaze to po sprawdzeniu na jakich obrotach kopci mozna bedzie podejrzewac czy winna jest glowica, czy tloki / pierscienie, prawie zawsze glowica leci pierwsza, a jej zrobienie jest tansze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Rozumie tak tez zrobie... a propos kopcenia to na wolnych delikatnie a jak ja wkrece tak do 4 5 tys intensywnie.. DZiekuje serdecznie!!!!!!! tak jak wspomnialem zabieraja ja w sobote a tym czasem powiesilem na stojakach wykrecilem aku i podpiolem pod Maximazer czy Optimazer tak to sie nazywa. no taki maly prostownik.. poklepalem po zadku przykrylem i czekam .. prawdopodobnie dopiero cos bede wiedzial za 2 tyg ... DZiekuje jeszcze raz i Pozdrawiam Serdecznie Lukasz .. PS co ja bym bez Was zrobil :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 A ssanie sie wylacza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 sorry ale nie rozumie .. ssanie wlaczam manualnie tylko jak jestl zimna slychac jak wchodzi na obroty temp ok to zciagam z ssania .. temp ok mam tu na mysli ok 60 chyba dobrze robie nie jestem szczerze mowiac pewien.. no i wtedy pospiewa do 90 + stopni i koszmar powraca.. jakkolwiek ssanie definitywnie odpowiada jak je wlaczam. Sorry jezeli moja odp jest nie jasna.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 13 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Obserwujesz zmianę po odciągnięciu dźwigni ssania ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz1982 Opublikowano 13 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2010 Tak i dziwne jest to ze tak jak by a raczej napewno spadala na obrotach mam tu na mysli ponizej minimalnych , dlawi i gasnie.. chociaz nie zawsze.. ale jak wczesniej wspomnialem problem daje sie we znaki jak tylko sie rozgrzeje ....... Chociaz dziwne bo jak ja przeprowadzalem przejechalem nia dobre 15 km podczas jazdy wszystko ok jak tylko musialem sie zatrzymac swiatla itp to zaczynala szwankowac lekarstwem na tamta chwile bylo przytrzymanie ja na obrotach tak 2 200 okolo ale i tak zgasla mi raz .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.