Skocz do zawartości

Lukasz1982

Forumowicze
  • Postów

    22
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Lukasz1982

  • Urodziny 10/18/1982

Osobiste

  • Motocykl
    Yamaha YZF R6 1999
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Gadu-Gadu
    505634

Informacje profilowe

  • Skąd
    Leicester UK

Osiągnięcia Lukasz1982

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Hamownia pede pamietal samo H..dzieki pozdro. :wink:
  2. Ok to krotkie wyjasnienie silnik ktory kupilem to mieta z gwarancja.. jako ze kolo posiada kilka przygotowanych do wyscigow... nie jekas padaczka dwa propos docierania na chamowni to z tego co mech mowil pierwsze kilkanascie km czy dziesiat jest kluczowe nie wiem moze sie kolo ktory ma ponad 30 lat praktyki myli :icon_eek: dlatego tez ja na chamowni zaczol docierac. a na dyno wykres na tylnim kole 116,6 bhp. Dobra pany sarkazm jest zbedny w kazdym bac razie sam ja docieram . Pozdrawiam.
  3. Witam .Kilka miesiecy temu szukalem tu pomocy w sprawie mojej r6 99, gasla jak tylko sie rozgrzala do 90 c ... Obecnie jestem w trakcie jej docierania po wymianie silnika! ( nie regeneracji) jedyne co wykorzystalismy ze starego to glowica.. mianowicie po zdjeciu glowicy katastrofa.. gniazda cylindrow chyba tak to sie fachowo nazywa popekane i pozdzierane szkoda ze nie zrobilem zdjec.. zjawiskiem bylo,ze wogole moto odpalalo i dalo sie jechac z tego co powiedzial mech.! Jako ze zaklad w ktorym naprawialem moje moto zajmuje sie przygotowaniem motocykli do wyscigow mam jeden z silnikow Tommego Hilla zeszlorocznego finalisty BSB :icon_biggrin: . co tu wiecej pisac chyba tylko to ze kosztowalo mnie to kilkadziesiat setek :banghead: ale doprowadzilem je do porzadku.. a przeciez objawy byly gazniki do synchronizacji , albo luzy na zaworach.. tak to sie naciolem na padline przez moja niewiedze jak i zarazem to ze pierwze powazne moto i napalony.. Ps docieram ja jak pan Adam i inni zalecali w temacie o docieraniu! takie tez bylo zalecenie mojego mech ..zreszta sam ja docieral na chamowni.. Pozdrwiam Wszystkich . dzieki za wczesniejsza pomoc . Lukasz
  4. Witajcie panowie... no i wczoraj pojechalem do tego nowego warsztatu zobaczyc i zapytac co i jak.... wlasciciel od razu powiedzial ze podlaczymy moto pod to dyno i bedzie wszystko wiadomo...... ;) Maja duze doswiadczenie w Yamaha z tego co mowil.. i fakt ze pokazal mi identyczny silnik jak mojej lali juz gotowy do odbioru...w sobote pofrune do nich i zobaczymy.. Pozdrawiam.
  5. Kupilem ostatnio podobny Optimazer marki Hein Gericke REWELACJA z tego co wyczytalem z instrukcji jak i porad i doswiadczenia innych z tego wlasnie typu ladowarkami jak to nazwales ..warte kazdego pena ja za moja zaplacilem 50 funow .. podlaczylem aku od razu ocenil kondycje i dobral poprawny system ladowania hula piknie....!!! I najwazniejsze Mozesz zostawic aku a nawet powinienes podpiety wlasnie do OPTI laduje tylko do momentu a potem podtrzymuje w stanie jak by hibernacji.. Polecam kazdemu kto mysli o zimowaniu swojej zabawki ... miesiac dzien czy nawet 7 miesiecy.. Mechanikem niestety nie jestem ale moge tylko powiedziec ze swojego jak i moich znajomych doswiadczenia ..REWELACYJNA sprawa.. Pozdrawiam .
  6. wlasnie tak... nie zrozumcie mnie zle servis i cala reszta bez zarzutu.. oprucz najwazniejszego i szczerze mowiac musial sie troche wku.....c na mnie bo mu troche po rajtach pojechalem chodzilo mi o to ze oddal mi niesprawne moto.. moze dlatego nie chce dalej ciagnac..a powinien to na klate jak mezczyzna przyjac..bo taka prawda..! no ale to chyba tylko kretyn nic by nie powiedzial tym bardziej ze juz wczesniej moto bylo do odbioru pojechalem odpal a tu dddd jak wczesniej pisalem zrobil galy i wrucil do ponownego .. co kolwiek tam robil... Pany zazdroszcze wam dziela mam tu na mysli tego ze sami mozecie sobie jak i innym mota naprawiac... a na ....uj mi studiowac bylo moglem lapki w oleju maczac i zostalbym Doktorem Sprzetow Zlozonych..o tak dla rozbawienia ! ;) mysle nawet o tym zeby w wolnym czasie wolontaryjnie w jakims warsztacie jak mnie wezma oczywiscie zaczac sprzatac a moze potem sie czegos naucze...... No mosz :wink: tam dziewczyny .... :wink: powaznie chodzilo mi o to ze na tej stronie jakies UFO prezentuja i tak seeeee pomyslalem ze moze tam podlacza pod to moja niunke i bedzie wiadomo co jej dolega.... bo to cale DYNO to mi nic nie mowi .. dlatego Wam ta strone podalem... A dziewczyny .... do tuningu i by byly :wink:
  7. Witaj problem ktory opisales jest bardzo podobny jak nie identyczny do tego z ktorym ja sie borykam w tej chwili z moja R6 z ciekawosci sprawdze ten wezyk odpowietrzajacy....... w mojej niuni .. moze to to samo... wszystko inne bylo juz zrobione pelen service synchro gaznikow czyszczenie zbiornika ... i lipa krztusi sie i gasnie po rozgrzaniu... i po chwili wraca do normy. i tak co jakis czas.. Pozdrawiam Sredecznie. :clap: ps Jeszcze ustawie zawory i sprawdze TPS..
  8. Niestety nie sprawdzil.. mam tu na mysli luzy zaworowe, powiedzial ze to duzo roboty...... najpierw chce posprawdzac wszystko inne?? (chyba mnie oskubac z zaskurniakow) zartuje.. wspomnial ze jego zdaniem to jest problem z doplywem paliwa... i byc moze TPS. W tym warsztacie o ktorym wsomnialem maja jakis dziwny sprzet.. dla mnie to jak z marsa ! ktory z mojego zrozumienia powinien zdjagnozowac (usterke) . www.hilltopmotorcycles.com to ich strona. jak by sie Wam chcialo zerknac... Powiem szczerze ze wolalbym zeby to on rozwiazal ten problem, jak juz zaczol.. na ale na drugiej rece placenie mu za partactwo przeciez oddal mi moto niesprawne nie ma sensu... a tylko wiater w portfelu. Najwazniejsze ze cisnienie mi spadlo i na spokojnie bede dochodzil co tej mojej laluni dolega.. a zapytalem go czy zauwazyl zaby moto kopcilo odp byla przeczaca .... powiedzial ze moglem go zalac ... Panowie a jakie sa objawy zalania ... wiem niejeden z Was parsknie smiechem ale poprostu nie wiem! dlatego pytam... z gory DZiekuje za rady i Wasz czas . Pozdrawiam Lukasz. :lalag:
  9. Dzieki serdeczne !!! No to teraz krotka relacja z ostatniej mojej rozmowy z magikiem (mechanikiem).. :icon_twisted: Mianowicie dzwonie do kola i mu mowie o ustawieniu tych zaworow jak to pan Adam i reszta polecili ze za maly luz spowoduje gasniecie jak cieply ..za doplata oczywiscie... odp NIE to nie moze byc to..????????????????????????co on sobie mysle .. Mowie o TPS owszem ,ale tego nie da sie sprawdzic cos zabelkotal.. no ja mechanikiem niestety ... doslownie niestety! nie jestem ale jest opis czy schemat jak to sprawdzic odnoszac sie do obrotow..... w servisowce . jednym slowem K....tas podwarzyl to co mowicie . Dostal ile chcial bez rzadnych zgrzytow a spartaczyl dzielo na wstepie oddajac mi takie moto!! Ktorego zreszta juz w lapy chyba nie dostanie... no to jak to tak mozna.. Bollox taki pociskac.. Oki Pany bo sie zagotowalem i katuje .. a i wspomnial ze jak to sa pierscienie tloki itp to lepiej moto popchnac???? Znalazlem w okolicy zaklad ktorzy zajmuja sie przygotowaniem motow do wyscigow mile od toru Malory Park... i specjalizuja sie w Yamaha chyba tam moja niunie na leczenie posle bo rece mi opadly,.,po ostatniej rozmowie .. Panowie czy jezeli faktycznie tloki itp padly lub tez padaja to czy nie lepiej nowe serducho kupic... ceny do 600 funow. z przebiegiem zekomo 14000 mil... Wiem wiem najpierw musze na stowe wiedziec co jest powodem gasniecia tak tez zrobie... ale gdyby to co lepsze remont silnika czy nowa uzywka? DZieki i Pozdrowienia .
  10. Witam, .. Dzieki serdeczne.. :lalag: nie bede sie powtarzal po nie wiem ile razy tak jak wspomnialem ..zawory i tak musze wyregulowac jak pisal Adam z tego wzgeledu ze nawet odnoszac sie do ksiazki servisowej ktora chce sie zapalic od kartkowania jest jasno napisane ze zawory powinny byc ustawione przy 42000 tys i tak jak Piszecie sprawdze TPS na bank!!!!!!!!!! DZieki jeszcze raz Pozdrawiam. a tak nawiasem to moze ktos z Was mi powiedziec gdzie ten TPS konkretnie jest umiejscowiony... i w jaki sposob go sprawdzic... z gory Dzieki.
  11. Sorry... tak trzymam sie caly czas tego co Adam mi polecil !!!!!! ale jak wczesniej wspomnialem moto zabiora dopiero w sobote czyli najwczesniej bede wiedzial cos konkretnego ( mam nadzieje) w przyszlym tyg..
  12. JA z samo synchro gaznikow zaplacilem 70 funow... nie jestem pewien ile mnie pociagnie za regulacje zaworow.. jeszcze tego nie zrobil a do twojego pytania czy to mech powiedzial..? nie.. chlopaki tutaj na forum!!!!!!!!! przeczytalem w servisowce Yamahy R6 ze zawory reguluje sie na zimnym silniku... napisalem zeby byc pewien ..
  13. Sprawdze napewno...!!! Dzieki serdeczne. Jak juz wspomnialem wczesniej gazniki zostaly wyregulowane + pelen service i owszem palila od pierwszego tyk .. i spiewala.. mam nadzieje ze to beda te luzy na zaworach ps.. panowie czytalem ze luzy na zaworach ustawia sie TYLKO na zimnym silniku czy to prawda ? tak dla siebie chcialbym sie upewnic...
  14. Owszem nie inaczej .... tylko mialem tu na mysli ze jezeli dajmy na to koszt bedzie przekraczal £ 1000 to plecak i poplynolem jak szczypior.. nic to .. nie ma sensu zebym na chwile obecna nabijal sobie glowe CZarnym scenariuszem.. wkrotce sie dowiemy co i jak .. tym czasem Pozdrawiam.
  15. Hmm sam juz nie wiem zobacze co bedzie sie dzialo po sprawdzeniu zaworow.. gazniki byly regulowane i synchronizowane + service jak wspomnialem zabieraja ja w sobote .. albo sam ja wczesniej im na plecach zatargam... :wink: dam znac napewno jak juz bede cos wiedzial.. w kazdym badz razie nie wyjedzie z warsztatu doputy dopuki nie bedzie zrobiona... Tylko trzese sie na sama mysl jakie moga byc koszta.. i czy warto zebym nie poplyna za bardzo .. Dzieki Serdeczne Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...