Dr.Artur Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 zrób tak oglądaj te motocykle które są bliżej ciebie: jest fajna 929 blisko jedz zobacz gsxr jedz zobacz nie nastawiaj się na 1 model tylko co będzie ładniejszego bliżej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Dla rozjaśnienia dane z hamowni: CBR 900 RR - 123KM, CBR 929 - 134KM, CBR 954 - 145 KM. Jak widać dane katalogowe są mocno zawyżone GIX K1 3/4 litra 130KM. CBR 900RR ma identyczne przyspieszenie do 200km/h jak każda 600cm po 2005 roku czyli 10s. 929 tą prędkość uzyskuje w 8,6s, 954 - 8s. Gix przyspiesza do 200km/h w 9,5s czyli tyle co lekko tuningowana 600 po 2005r. Jedyną zaletą 900RR nad nowszymi 600 jest jej elastyczność. Znajomy który ma k1 750 przejechał się K6 600 i mówi ze to chodzi identyczne jak 750 z tym, że 750 ma lepszy dół. Drugi znajomy wyczuł bardzo dużą różnice po przesiadce z 900RR na 929. Mówił, że 929 jest dużo mocniejsza i sama idzie na gumę. Jak lubisz klasyki to kupuj 900RR ( archaiczny wygląd, gaźniki, "urocza" tylna lampa i "aż" 123 KM)ale nie dziw się później jak będziesz wąchać dym uciekających kilka lat młodszych 600 na wtrysku. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Samolot, skąd masz dane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 :) Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Z archiwalnych numerów niemieckiego "Motorrad" który później tłumaczony był na polski "Motocykl". W necie są skany tych archiwalnych testów i stąd te liczby. Dziś też rzeczywistą moc silnika motocykla czerpię z aktualnych numerów Motocykla. Edytowane 22 Listopada 2010 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Wyniki z Motorrad'a można włożyć pomiędzy bajki. 145KM z 954? :biggrin: To tak jak z nowym S1000RR, ponad 200 na gumie :bigrazz: A nie osiąga tyle nawet na pełnym układzie :wink: EOT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 Chwileczkę! Te moce co podawałem to moce mierzone na silniku a nie na tylnym kole. Moc na tylnym kole to dla mnie wartość mało mówiąca. Wystarczy zmienić przednią zębatkę, tylną oponę na lżejszą, łańcuch na węższy i zyskujemy dodatkowe 5-10KM w przypadku litra. Jeden motocykl może mieć większą moc na tylnym kole o 10KM,od drugiego a mimo to gorzej przyśpieszać! 954 ma na silniku 145KM a na kole 131KM :) Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2010 (edytowane) Znajomy ma zadbane K1 - 750 i jego motocykl nie chce iść na gumę z dwójki z gazu. Natomiast gdy przejechał się K5 -750 to już dało rady na gumę z dwójki i samego gazu i stwierdził że moc jest wyraźnie większa. Po przejażdżce r6 - 2008 i k6 600 stwierdził, że co prawda w niskim i średnim zakresie obrotów są słabsze od jego K1 -750 ale na wysokich obrotach są równie mocne. Z resztą nie raz widziałem wyścigi po linii prostej na dystansie jakichś 700m z udziałem wyżej wymienionych motocykli i moje spostrzeżenia pokrywają się z tym co zaobserwował mój kolega. Bardzo stare 900=starsze 750 = prawie nowe 600 ( jeśli chodzi o osiągi - wyłączając elastyczność silnika) Edytowane 22 Listopada 2010 przez samolot Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Z gazu na dwójce F4 też idzie na koło ale z 14z przodu. Może kolega miał jakies turystyczne przełożenie? Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Dr.Artur tak zrobię to jest dobre wyjście, nie ma co urządzać wycieczek po kraju żeby pooglądać maszyny, będę oglądał co jest najbliżej, na drugi koniec Polski mogę się wybrać po idealnego Gixera :) samolot faktem istotnym jest również dla mnie wspomniany "dół", aby motocykl zaczynam się odkręcać od najniższych obrotów, a niewątpliwie Gixer na to pozwala, nie trzeba piłować tak jak 600 tki do ostatnich potów żeby jechać, a momentu obrotowego w dolnym zakresie obrotów to ciężko szukać w 600 900rr to tak jak napisałeś już archaiczny sprzęt, w swoim, wyglądzie, na to również zwracam uwagę, Gixer bezkonkurencyjny jest na tej płaszczyźnie dla mnie, jest piękny YUBY dobrze gada chyba coś było nie tak z tym 750 kolegi skoro popadł w zachwyt po przejażdżce 600-tką :) nie ma co równać 600 z Gixerem 750, ma wygenerowaną moc podchodzącą pod sprzęty pojemności 900 pozostałych producentów, zresztą to co gixer ma do zaoferowania powiedzmy przy 9 tysiącach to 600-tka osiąga w czerwonym polu obrotomierza, na końcu skali, trzeba ją kręcić do bólu a i tak nie dojdzie 750-tki Bimbak kolega chyba miał blokadę nadgarstka :) skoro z dwójki jego 750 nie wchodził na koło co do tych danych któe podał samolot, to w takim razie jaką moc podają producenci, tyle ile generuje jednostka napędowa, czy tyle ile jest na tylnym kole zhamowane, przyznam że już nie wiem...myśle że istotna jest moc jaką daje z siebie silnik, a nie ile przenosi się na koło, bo nad tym zawsze można popracować, opony, zębatki itd.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Wykresiki wg sportrider.com CBR929/2001 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi...s/photo_65.html CBR929/2000 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi...s/photo_62.html GSX-R750/2000 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi.../photo_159.html CBR600R 2007vs2006 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi...s/photo_92.html różne 600 ad 2006 http://www.sportrider.com/bikes/046_0607_m...ting/index.html ZX-9 2000 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi.../photo_110.html CBR1000RR 2004 vs 954 2003 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi...s/photo_79.html Krótko mówiąc pojemności nie zastapisz niczym :P Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
the-one Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 (edytowane) nie ma co równać 600 z Gixerem 750, ma wygenerowaną moc podchodzącą pod sprzęty pojemności 900 pozostałych producentów, zresztą to co gixer ma do zaoferowania powiedzmy przy 9 tysiącach to 600-tka osiąga w czerwonym polu obrotomierza, na końcu skali, trzeba ją kręcić do bólu a i tak nie dojdzie 750-tki Moim zdaniem 750 to poprostu mocniejsza 600ka bo charakterystyke oddawania mocy maja ta sama a 900/1000 przy nich to turbodiesel ktory zbiera sie juz od dolu. Mam znajomego ktory po kilku sezonach na 600 nadal chce 600 bo mu takie oddawanie mocy pasuje. Musialbys sie przejechac jednym i drugim zeby stwierdzic co cie bardziej kreci. Edytowane 23 Listopada 2010 przez the-one Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crossowiec Opublikowano 23 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 Bimbak dziękować za te wykresy, to jest to :flesje: the_one (Moim zdaniem 750 to poprostu mocniejsza 600ka...) i dlatego żadna 600-tka nie ma czego szukać przy Gixerze :) ten sprzęt jest utalentowany, ponieważ 600-tki zostawia w otchłani a siedzi na ogonie nawet 1000, ma wygenerowaną dużą moc w porównaniu do pojemności, to mi się podoba w tej maszynie, nie jednemu da rade 600 tek nie biorę pod uwagę, nie chce ciągle kręcić pod czerwone pole, poza tym z 600tki to zaraz bym się chciał przesiąść na coś "większego", szkoda czasu na to rozważam tylko 750, ew. litra, podoba mi się w litrach ten diesel jak to określiłeś :) od samego dołu, ale zobaczymy co się trafi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 23 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2010 ZX-9 2000 http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbi.../photo_110.html CBR1000RR 2004 vs 954 2003 [url=http://www.sportrider.com/dyno/146_sportbike_dyno_charts/photo_79.html]http://www.sportrider.com/dyno No, no :clap: :notworthy: ZX-9R to na prawdę potęga. Zapie*dalający i wymiatający turystyk :biggrin: Taki stary piec a ile tym małym sokośnookim zielonym ludkom udało się wykrzesać. Szanuję tego sprzęta :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 24 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2010 jeździłem sradem 750 z 99 i k1 600 i nie ma co porównywać tych motocykli srad szybszy i to sporo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.