Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Skad sie dowiedziales, ze to bedzie pasowalo ? Ja nie wiem, nigdy sie tym nie interesowalem, ale mysle ze powinno pasowac po obejrzeniu rysunkow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 (edytowane) No numery części są te same, zresztą GSXR 1100 W to poprzednik silnika w RF 900. A dowiedziałem się tak, że szukałem bliskiego poprzednika RFy wśród Suzuki, znając wymienność części miedzy modelami tej wspaniałej marki ;) Edytowane 7 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 same wałki są takie same jak i wszystkie tryby skrzyni biegów, tu nie ma rożnicy, różnieca jest tylko w osadzeniu kosza sprzegłowego, wystarczy przejść do fiszek ze sprzęgłem dla obydwu motocykli i wszystko staje sie jasne. Trzeba by zastosować cały komplety kosz z 1100W i jeszcze najpierw znaleźć informacje czy przelożenie pierwotne wał- kosz było w obu motocyklach takie samo- spore ryzyko. RF rocznik 94 miał taki sam kosz sprzęgowy jak 1100W potem nie wiadomo po co, zmieniono jego konstrukję. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 (edytowane) Tak też robiłem, porównałem sobie sprzęgła od RF 94 i 96. Koło przeniesienia napędu jest akurat takie samo, różni się numerem kosz, inne są przekładki i tarcze sprzęgła, różni się jeszcze popychacz sprzęgła. To jest rzeczywiście problem. Czyli opcje są dwie, zmienić wałek (czego wolałbym nie robić, bo jednak wałek współpracujący z konkretnymi trybami będzie lepszy niż współpracujący ze zniszczonymi trybami), albo zmienić całe sprzęgło. Jak przyjdzie, to sobie to organoleptycznie porównam i zobaczę czy te różnice są kolosalne, czy może będzie to miało szansę działać. Tak czy inaczej, będzie kurde trochę zabawy, bo obecne sprzęgło jest dobre. Stąd inne pytanie :D Zmieniać wałek, czy bezpieczniej dla tej skrzyni będzie zostawić wałek a zmienić całe sprzęgło od RF z 94 albo od GSXRa 1100 W? Edytowane 7 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Decyzje podejmiesz jak dostaniesz skrzynie i gdy mozna bedzie porownac stan czesci, roznice w konstrukcji walkow itp. Na razie trzeba poczekac ze spekulacjami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 No narazie można zgadywać tylko. W wolnym czasie polecam Ci pociągnąć serwisówki od sprzętów z którymi masz tutaj do czynienia i tam porównać co i jak. Rysunki są lepsze, czasem są fotki, a i opis też może zawierać jakieś szczegóły. Na Blackbear.ru znajdziesz sporo tego. Sam stamtąd ciągnąłem serwisówki do wszystkich Gixxerów od wczesnych olejaków aż do końca wodniaków czyli początku SRAD`a. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 (edytowane) Nie no, serwisówek to mam od pytki i inne strony też mam ;). Sękju za rady, napiszę jak to wygląda, bo na razie to mam problem z wyjęciem pamiętnika z karteru. Świetny pomysł żeby montować go na śrubę krzyżakową której ni chu*a nie da się po takim czasie i przebiegu odkręcić. http://www.partforyamaha.com/pages/parts/v...d/1/Suzuki.aspx Za to na tej stronie jak porównuję numery części, to są takie same ;) Ot ciekawostka. Edytowane 7 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Masz srubokret udarowy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 7 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Niestety nie, ale zaopatrzę się w to. Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baba_zanetti Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 http://www.partforyamaha.com/pages/parts/v...d/1/Suzuki.aspx Za to na tej stronie jak porównuję numery części, to są takie same ;) Ot ciekawostka. Są te same ale dla modelu "R"! czyli.... 94rok, dla modeli poźniejszych: S;T;V numer katalogowy jest inny. Cytuj 8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITROSPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIEhttps://www.facebook.com/bados84/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 8 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 No ale jak weźmiesz rocznikami, to fiszki na stronie się nie zmieniają. Czy to 96 czy 94. Poza tym modele to zawsze były R, tylko że np RT, RV, RR nawet :D Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 (edytowane) Masz srubokret udarowy ? Tzw. impact wrench. Git bajer, posiadam, ważne żeby nie pomylić stron i dobry kierunek ustawić. :biggrin: A co do tych krzyżowych śrub - ja na chinolach już się nauczyłem że zanim spróbuję cokolwiek odkręcić to biorę krzyżowy bit z zestawu i lekko dobijam go młotkiem i dopiero wtedy klucz/pokrętło i odkręcam. Ze śrubą pamiętnika i pazura zmieniacza w 750W też trochę walczyłem. Duży bit krzyżowy, młotek i pokrętło. One są wklejane na klej do gwintów, dla temu nie ma lekko z odkręcaniem. Zeszłego roku ziomkowi robiłem Tysionca K1 w którym odkręcił się bębenek z bolcami który współpracuje właśnie z pazurem zmieniacza. Gość sypał ponad 200km/h chciał zapiąć wyższy bieg, zrobiło "chrup" i koniec jazdy. Odkręciła się śruba i poszła do miski, a bębenek tarmosił się pod koszem sprzęgła. Edytowane 8 Listopada 2010 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 (edytowane) No, to skrzynka doszła. Jest piękna, it's beautiful :D Mała refleksja - paczka z Niemiec szła dwa dni (!) kiedy w POlsce idzie często tydzień! poza tym wszystko czyste, posegregowane, w szmatki owinięte, ordnung pełen :) Jutro się za to zabieram, zrobię fotorelację :D Edytowane 17 Listopada 2010 przez Greedo Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Nigdy nie rozumiałem ludzi wysyłających brudne części to jakaś forma oszczędności na czyściwie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Greedo Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Zaciekawiło mnie w serwisówce zdanie, żeby nie dotykać palcami powierzchni panewek. Ktoś wie łay? Cytuj Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.