Skocz do zawartości

Naprawa skrzynki w RF 900


Greedo
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

No numery części są te same, zresztą GSXR 1100 W to poprzednik silnika w RF 900. A dowiedziałem się tak, że szukałem bliskiego poprzednika RFy wśród Suzuki, znając wymienność części miedzy modelami tej wspaniałej marki ;)

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

same wałki są takie same jak i wszystkie tryby skrzyni biegów, tu nie ma rożnicy, różnieca jest tylko w osadzeniu kosza sprzegłowego, wystarczy przejść do fiszek ze sprzęgłem dla obydwu motocykli i wszystko staje sie jasne. Trzeba by zastosować cały komplety kosz z 1100W i jeszcze najpierw znaleźć informacje czy przelożenie pierwotne wał- kosz było w obu motocyklach takie samo- spore ryzyko. RF rocznik 94 miał taki sam kosz sprzęgowy jak 1100W potem nie wiadomo po co, zmieniono jego konstrukję.

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak też robiłem, porównałem sobie sprzęgła od RF 94 i 96. Koło przeniesienia napędu jest akurat takie samo, różni się numerem kosz, inne są przekładki i tarcze sprzęgła, różni się jeszcze popychacz sprzęgła. To jest rzeczywiście problem. Czyli opcje są dwie, zmienić wałek (czego wolałbym nie robić, bo jednak wałek współpracujący z konkretnymi trybami będzie lepszy niż współpracujący ze zniszczonymi trybami), albo zmienić całe sprzęgło. Jak przyjdzie, to sobie to organoleptycznie porównam i zobaczę czy te różnice są kolosalne, czy może będzie to miało szansę działać. Tak czy inaczej, będzie kurde trochę zabawy, bo obecne sprzęgło jest dobre. Stąd inne pytanie :D Zmieniać wałek, czy bezpieczniej dla tej skrzyni będzie zostawić wałek a zmienić całe sprzęgło od RF z 94 albo od GSXRa 1100 W?

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No narazie można zgadywać tylko. W wolnym czasie polecam Ci pociągnąć serwisówki od sprzętów z którymi masz tutaj do czynienia i tam porównać co i jak. Rysunki są lepsze, czasem są fotki, a i opis też może zawierać jakieś szczegóły. Na Blackbear.ru znajdziesz sporo tego. Sam stamtąd ciągnąłem serwisówki do wszystkich Gixxerów od wczesnych olejaków aż do końca wodniaków czyli początku SRAD`a.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, serwisówek to mam od pytki i inne strony też mam ;). Sękju za rady, napiszę jak to wygląda, bo na razie to mam problem z wyjęciem pamiętnika z karteru. Świetny pomysł żeby montować go na śrubę krzyżakową której ni chu*a nie da się po takim czasie i przebiegu odkręcić.

 

http://www.partforyamaha.com/pages/parts/v...d/1/Suzuki.aspx

 

Za to na tej stronie jak porównuję numery części, to są takie same ;) Ot ciekawostka.

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

http://www.partforyamaha.com/pages/parts/v...d/1/Suzuki.aspx

 

Za to na tej stronie jak porównuję numery części, to są takie same ;) Ot ciekawostka.

 

Są te same ale dla modelu "R"! czyli.... 94rok, dla modeli poźniejszych: S;T;V numer katalogowy jest inny.

 

8.96s 1/4mili GSX-R K1 1000 TURBO/NITRO
SPEEDBIKE.PL TURBO TAKŻE W TWOIM MOTOCYKLU!

SERWIS MOTOCYKLI- WARSZAWA, HAMOWNIA - STROJENIE

https://www.facebook.com/bados84/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz srubokret udarowy ?

 

 

Tzw. impact wrench. Git bajer, posiadam, ważne żeby nie pomylić stron i dobry kierunek ustawić. :biggrin:

 

A co do tych krzyżowych śrub - ja na chinolach już się nauczyłem że zanim spróbuję cokolwiek odkręcić to biorę krzyżowy bit z zestawu i lekko dobijam go młotkiem i dopiero wtedy klucz/pokrętło i odkręcam. Ze śrubą pamiętnika i pazura zmieniacza w 750W też trochę walczyłem. Duży bit krzyżowy, młotek i pokrętło. One są wklejane na klej do gwintów, dla temu nie ma lekko z odkręcaniem.

 

Zeszłego roku ziomkowi robiłem Tysionca K1 w którym odkręcił się bębenek z bolcami który współpracuje właśnie z pazurem zmieniacza. Gość sypał ponad 200km/h chciał zapiąć wyższy bieg, zrobiło "chrup" i koniec jazdy. Odkręciła się śruba i poszła do miski, a bębenek tarmosił się pod koszem sprzęgła.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

No, to skrzynka doszła. Jest piękna, it's beautiful :D

 

Mała refleksja - paczka z Niemiec szła dwa dni (!) kiedy w POlsce idzie często tydzień! poza tym wszystko czyste, posegregowane, w szmatki owinięte, ordnung pełen :) Jutro się za to zabieram, zrobię fotorelację :D

Edytowane przez Greedo

Suzuki GSR 750, GS 400, GSX 750 S Katana, GS 850 G, DR 600 S

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...