Skocz do zawartości

Suzuki RF600R (RF 600 R)


Gość ssimpson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem jak RF 600 ale ja miałem RF 900 jeden sezon i nie miałem z nim jakichkolwiek problemów, ogólnie podobają mi się RFki pod względem stylistycznym.

Chociaż słyszałem że w 600 jak ktoś katuje to sypie sie drugi bieg. No ale może lepiej będzie jak ktoś sie wypowie co jeździł 600.

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem takiego gada, a więc:

Nigdy nie miałem problemów "typowo mechanicznych", ale...ale słyszałem opinie od osób ostrzej traktujących

sprzęty, że ..."w RF-ach skrzynie biegów lecą"...

Swiat Motocykli pisał ..." po 50 tys należy spodziewać się wyklepania gniazd zaworowych"...

Na szczęście ani jedno ani drugie mnie nie spotkało, natomiast:

-nawet wyczyszczone i wyregulowane gaźniki nie gwarantują równomiernej pracy silnika,

ale to pryszcz w porównaniu z układem zapłonowym który bezustannie dostarcza mocnych wrażeń:

-cewki umieszczone w niewłaściwym miejscu, podczas jazdy w deszczu podchodzi woda

i powoduje jazdę na trzech cylindrach

-w ogóle bardzo czuły na wilgoć, często lecą świece (niestety drogie)

-okresowe odpalanie w zimie: co 2 tygodnie w miarę ok, ale jeśli nie zaskoczy za pierszym razem

to bieda..., również w lecie po dłuższym postoju (wystarczy 3 tygodnie!) potrafi się zalać. No a wtedy sciąganie zbiornika itd, itd...Przed te dwa i pół roku posiadania tego sprzęta robiłem to chyba z sześć razy!

Tak jak kolega 666hack jestem szczęśliwym posiadaczem FZR, i obce są mi problemy opisane powyżej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wypowiedzi. Sam już nie wiem czy inwestować w Rf??

A jakie macie propozycje na zakup motocykla w kwocie około 8-9 tyś. zł??

Chodzi mi o cos sportowo turystycznego.

Na ciuchy mam osobno kasę a wiec cała kwote mogę przeznaczyć na moto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko powiedz jeszcze czy wolisz cos nowszego i slabszego czy mocniejsze a co zatym idzie slabsze .Jaka pojemnosc czy 600 jak Rf czy moze byc cos z 1000ców lub jakies Vfr-y.Osobiscie jak nie do katowania po winklach tylko jazdy sport-turyst to kupil bym Fazera,Gsxf750,FZS bo wtych pieniazkach to jeszcze cienko o czyms lepszym typu CBR600 F2,F3 lub Thundercat pomyslec .W tej kasie sklanial bym sie raczej do prywatnego osobistego importu a wtedy to i F3 i thundercat mozna przywiesc.

 

poprawka .....A co za tym idzie starsze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę raczej o 600 i ok. 100km. A co do importu to przeglądałem aukcje internetowe w niemczech i niestety motory są u nich droższe niz u nas:( Wiem ze lepiej jak motor ma przejechane 50000 km na niemieckich drogach niz na naszych 30000. (oczywiście i zalezy czy był zgodnie z instrukcja serwisowany) Ogólnie nie zależy mi specjalnie na roku produkcji myśle o coś z 1993 w góre. Nie będę patrzał na rok tylko na stan utzrymania, serwisowanie itd.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogólnie podobają mi się RFki pod względem stylistycznym.

 

Mi się RF-y więcej niż podobają. Ostatnio ujrzałem taką jedną śliczną (600) w zaprzyjaźnionym serwisie i omal się nie zabujałem od pierwszego wejrzenia. :icon_rolleyes: Myślę, że gdybym był się urodził ładnych parę lat wcześniej, to po MZ-ce przesiadłbym się właśnie na RF-ę.

Co do sypania się skrzyni itp., to myślę, że każdy sprzęt da się zarżnąć, odpowiednio go katując. :icon_rolleyes:

Romet Pony > Romet Ogar 205 > MZ ETZ 251 > Suzuki GSF 600 S Bandit i Peugeot SV 50 > Yamaha YP 250 R X-Max > Merida Freeway 9300

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

słyszałem że w 600 jak ktoś katuje to sypie sie drugi bieg.

Nie tylko słyszałem ale też rozmawiałem z właścicielem RF-a 600 o przebiegu 76000 tys km, który narzekał na 2 bieg, oraz gażniki.

 

pzdr..... :icon_rolleyes: :icon_rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za wypowiedzi. Sam już nie wiem czy inwestować w Rf??

A jakie macie propozycje na zakup motocykla w kwocie około 8-9 tyś. zł??

Chodzi mi o cos sportowo turystycznego.

Na ciuchy mam osobno kasę a wiec cała kwote mogę przeznaczyć na moto.

 

RF 900. Stylistycznie podobny... mocniejszy... ze spalaniem to roznie zalezy jak maneta bedziesz krecil... ale sprzet przepiekny... zywotny silnik tylko jak juz pisal Adam M. jesli wymieniasz zaworki to juz musisz wszystkie a cena wysoka. RFki po 1995 roku (RS2) sa najmocniejsza wersja tego modelu i maja wydech ze stali nierdzewnej.

 

Sam sie zastanawiam nad nastepnym sprzetem po sezonie i bede celowal wlasnie w RF 900 (RS2)lub CBR 900 (92-94) ale prawdopodobnie bedzie to Blady... lzejszy ekonomiczniejszy i ma zajebiscie WIELKI BAK co jest dla mnie afrodyzjakiem w CBR 900 podobnie jak w RF afrodyzjakiem jest jej tylna podwojna lampa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...