Hszanek Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Witam. A może warto by odświeżyć temat? Ja również planuje zakup rf z 93'r tyle ze przeraża mnie jej waga, spalanie i awaryjność skrzyni biegów. Mógłby ktoś się troche rozwinąć na ten temat? bo niewiem czy to są prawdziwe problemy czy tylko jakieś ploty. A nie chce wtopić kasy i potem płakać jak mi po 3 winklach spali 10 8 litrów i wywali mi 2 bieg... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 bread podpowiedz coś bliżej, jak się za to zabrać?opróżnij bak, zmierz oporność na czujniku, a następnie wlej z 6l paliwa i powtórz pomiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 WitajMyślę że dodatkową garść informacji znajdziesz tutaj:http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...43740&hl=rf+600jet tam kilka moich wypowiedzi na temat Rf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 kumpel mial dwie rf600 w obydwu padla 2ka,drugi kupil juz z panieta i jezdzil sezon bez potem sprzedal.ogulnie niezafajnie mi sie nia jezdzilo ,duza i malo poreczna w winklach za te pieniadze zdecydowanie szukalbym f2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość lehoom Opublikowano 26 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2007 RF to git sprzęt za tak małą kasę. Wątpię żebyś kupił całą F2 za cene RF600. Ja miałem RF600R 1994, kupiona w UK i tu w większości używana , pewnego razu wybralem się do PL i już tam ją zostawiłem bo nudno samemu było wracać do UK w październiku na moto. Słyszałem że skrzynie są słabe w RF ale moja była ok. Przebieg ok. 50 tys km. Trochę ciężka ale wygodniejsza niż inne sprzęty w tej cenie i tej klasy. spalanie ok. 6-6,5 na trasie. W mieście ok.7. Największą zaletą był chyba wygląd bo pomimo wieku nie wyglądał tak staro jak CBR z tej samej epoki. RF 600 po założeniu dynojet`ów i pustego wydechu (składanego z 3 - Akrapovic-Micron-Scorpion) śmigała ostro. Postała 2 PL kilka dobrych miesięcy i sprzedałem ją niedawno za 4 tys PLN czyli bardoz tanio. tu link do mojego filmiku z petowania Rf-ki podczas wizyty w PL.http://lehoom.wrzuta.pl/film/oOimdarEcv/suzuki_rf_by_lehoom A tu kilka foto jakby ktoś, coś , ten..... http://motury.za.pl/RF/moja_RF.htm pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gozdzik77 Opublikowano 27 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2007 WITAMteż posiadam rf600 nie mam problemów ze skrzynia biegów (może dlatego że nie jeżdze na kole),co do spalania nie ma tragedii ok. 7.5l/100km.Też uważam że rf-a to super fajny sprzęt za rozsądne pieniądze no i ten wygląd!!!!!!!!! nie ma chyba drugiego takiego motocykla (ściga) z początku lat 90 który lepiej się prezentuje. Faktycznie może f2 ma lepszy silnik i może lepiej sie prowadzi w zakrętach ale i tak mało kto jest w stanie wykorzystać na 100% możliwości tych motocykli na ulicach więcej zależy od umiejętności jeźdzca niż samego motocykla.Każdy jest mistrzem prostej!!!! czyż nie????a jak chcesz uprawiać jazde na kole to cbr900rr. Także HSZANEK jak dobrze poszukasz to coś dobrego wkońcu znajdziesz przecież nie wszystkie rf-y to złomy! POLECAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 (edytowane) -czy zaraz po włączeniu zapłonu kontrolnie kontrolka się zapala, może inaczejprzekręć kluczyk ale nie włanczaj zapłonu tylko wciśnij starter, powinna się zapalic U mnie w RF jest ten sam problem. Jeszcze na początku zeszłego sezonu było ok, a już jakiś czas później nie zapalała się. Ja poradziłem sobie z tym w ten sposób... zatrzymuje się na papierosa, otwieram w miedzyczasie bak i sprawdzam czy waha zakrywa garb :biggrin: jak już widac garb to masz rezerwe :) więc trzeba wtedy pomyśleć o tanksztelen ;P :) PS. Mam RFkę od 3 lat i mój rekord to troszkę poniżej 6 litrów w trasie, w mieście nie więcej niż 8. PozdrawiamKamel Edytowane 29 Marca 2007 przez Kamel-WGJG Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamel-JG Opublikowano 29 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2007 Moja RFka ze skrzynią też ma spoko, czasami pośmiga się na kole, ale nie katując jej co światła od 3 lat nie wykazuje żadnych niepokojących znaków ze skrzyni (jedyne co to średnio-głośne klaśnięcie z 1/2 przy wyższych obrotach, ale tak bylo i nie jest to hałas narastający - poprostu ma już swoje latka :) ), co do zalewania to nigdy nie miałem z tym problemów, kumpel tez ma 600 i tez tego nie ma, tak więc nie wiem skąd te problemy u niektórych... Sprzecik fajniutki :)Ale mam ją do sprzedania jakby ktoś chciał :biggrin: - przesiadka na K7 :biggrin: PozdroKamel Cytuj Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tas[PL] Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 Ale czy ktoś wreszcie mi doradzi gdzie w mojej cebrze szukać przyczyny, że kontrolka wcale się nie zapala aż do wysuszenia baku??? :icon_evil: Hej,Też od niedawna (2 tygodnie) mam cebre f4i (też srebniutka :icon_twisted: ). U mnie rezerwa zaczyna migać po wyjechaniu ok 14 litrów paliwa. Do tego momentu wskaźnik poziomu paliwa (są cztery prostokąty na wyświetlaczu) nie pokazuje że ubyła choć kropelka. Remedium znalazłem takie, że pilnuję aby wyzerować dzienny licznik przebiegu po każdym tankowaniu i po przejechaniu 200 km zaczynam szukać stacji. Twój zbiornik ma pojemność 18 litrów, więc może spróbuj go trochę wysuszyć może się zapali.Ponadto spróbuj zatankować prawie pod korek bo jest jeszcze opcja, że się czujnik/pływak (czy jakoś tam) zawiesił.Pozdrawiam,Tas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cenderr Opublikowano 30 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2007 hehe, no witam Ja na tej RF już trochę nawinąłem więc wiem więcej niż wiedziałem :wink: Nie miałem okazji jeździć na CBR F2 ale pewnie prowadzi się lepiej ze względu na mniejszą masę.Jedyne co w RF mi nie do końca się podoba to ta waga :biggrin: . Przez to ciężko się tym motocyklem manewruje (np: wyjeżdzając z Parkingu, albo jakieś ostres skręty) ale podczas jazdy na mieście jest spoko. Bardzo wygodna, stabilna a osiągi mnie w pełni zadowalają :lalag: . Co do skrzyni to cicha nie jest, ale żadnych problemów z nią nie mam. Spalanie, no cóż, RF mało nie pali (wychodzi mi ok 7 litrów na 100 km) ale czy F2 spali mniej? wątpię? :buttrock: Za cenę zadbanej RF ma się lekko przykatowaną F2. osobiście nie chciałem F2, i teraz też bym się na F2 nie zamienił. RF to dobry sprzęt ale zależy jak się trafi.Na F3 zamieniłbym się bez zastanowienia ale to już 2 razy droższe maszynki :icon_mrgreen: . Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Po zatankowaniu do pełna CBR F2 zrobiono 146km i na stacji do baku weszło zaledwie 6,5l. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 (edytowane) Witam,Zrobiłem w końcu prawko i pomału przed sezonem zaczynam zbierać kasę i mysleć o moto.Podoba mi się RJ 600. Ale czy jest to dobry motor dla nowego?Jeździłem motorynkami, teraz skuterkiem. MZ też zdarzyło się jechać :icon_biggrin: Chodzi czy ten moto wymaga od użytkownika dużego bogatego doświadczenia.I czy będzie to moto dla mnie?Mam 180cm wzrostu i 75kg wagi. Jakieś opinie innych użytkowników? Edytowane 23 Stycznia 2008 przez gandziorz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Znam wiele modeli motocykli jednak RJ 600 nie widziałem :icon_biggrin: Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gandziorz Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 No ogólnie chodzi o moto koniecznie w 4T.Najlepiej pojemność od 600-750.Z dużą ilością cześci za nie wiele.Moto ma być mój pierwszy więc nie wchodzi w gre palenie gumy, jazda na kole.Ma mieć dobre przyśpieszenie i fajny wygląd (miły dla oka, nie szpanerski). Słyszałem że YZF 750 jest prawie bezawaryjna, części od ręki.Ale co z jego prowadzeniem, czy wymaga dużej wiedzy jak na początku chce po prostu się uczyć jeździć na sportowych moto? No ogólnie chodzi o moto koniecznie w 4T.Najlepiej pojemność od 600-750.Z dużą ilością cześci za nie wiele.Moto ma być mój pierwszy więc nie wchodzi w gre palenie gumy, jazda na kole.Ma mieć dobre przyśpieszenie i fajny wygląd (miły dla oka, nie szpanerski). Słyszałem że YZF 750 jest prawie bezawaryjna, części od ręki.Ale co z jego prowadzeniem, czy wymaga dużej wiedzy jak na początku chce po prostu się uczyć jeździć na sportowych moto? I cenowo tak do 7,5 tys. zł. I chodziło mi o RF 600.(literówka) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 23 Stycznia 2008 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2008 Poczytaj dokładnie forum, wielu miało podobny dylemat. Ja mogę polecić XJ 600/Bandita 600.YZF 750 jest za bardzo sportowa i ma zbyt dużą moc jak na pierwszy motocykl. PozdrawiamJanuszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.