Skocz do zawartości

Suzuki RF600R (RF 600 R)


Gość ssimpson
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. A może warto by odświeżyć temat? Ja również planuje zakup rf z 93'r tyle ze przeraża mnie jej waga, spalanie i awaryjność skrzyni biegów. Mógłby ktoś się troche rozwinąć na ten temat? bo niewiem czy to są prawdziwe problemy czy tylko jakieś ploty. A nie chce wtopić kasy i potem płakać jak mi po 3 winklach spali 10 8 litrów i wywali mi 2 bieg...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RF to git sprzęt za tak małą kasę. Wątpię żebyś kupił całą F2 za cene RF600. Ja miałem RF600R 1994, kupiona w UK i tu w większości używana , pewnego razu wybralem się do PL i już tam ją zostawiłem bo nudno samemu było wracać do UK w październiku na moto. Słyszałem że skrzynie są słabe w RF ale moja była ok. Przebieg ok. 50 tys km. Trochę ciężka ale wygodniejsza niż inne sprzęty w tej cenie i tej klasy. spalanie ok. 6-6,5 na trasie. W mieście ok.7. Największą zaletą był chyba wygląd bo pomimo wieku nie wyglądał tak staro jak CBR z tej samej epoki. RF 600 po założeniu dynojet`ów i pustego wydechu (składanego z 3 - Akrapovic-Micron-Scorpion) śmigała ostro. Postała 2 PL kilka dobrych miesięcy i sprzedałem ją niedawno za 4 tys PLN czyli bardoz tanio.

 

 

tu link do mojego filmiku z petowania Rf-ki podczas wizyty w PL.

http://lehoom.wrzuta.pl/film/oOimdarEcv/suzuki_rf_by_lehoom

 

A tu kilka foto jakby ktoś, coś , ten.....

 

http://motury.za.pl/RF/moja_RF.htm

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM

też posiadam rf600 nie mam problemów ze skrzynia biegów (może dlatego że nie jeżdze na kole),

co do spalania nie ma tragedii ok. 7.5l/100km.

Też uważam że rf-a to super fajny sprzęt za rozsądne pieniądze no i ten wygląd!!!!!!!!! nie ma chyba drugiego takiego motocykla (ściga) z początku lat 90 który lepiej się prezentuje. Faktycznie może f2 ma lepszy silnik i może lepiej sie prowadzi w zakrętach ale i tak mało kto jest w stanie wykorzystać na 100% możliwości tych motocykli na ulicach więcej zależy od umiejętności jeźdzca niż samego motocykla.Każdy jest mistrzem prostej!!!! czyż nie????

a jak chcesz uprawiać jazde na kole to cbr900rr.

 

Także HSZANEK jak dobrze poszukasz to coś dobrego wkońcu znajdziesz przecież nie wszystkie rf-y to złomy!

 

POLECAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

-czy zaraz po włączeniu zapłonu kontrolnie kontrolka się zapala, może inaczej

przekręć kluczyk ale nie włanczaj zapłonu tylko wciśnij starter, powinna się zapalic

 

 

U mnie w RF jest ten sam problem. Jeszcze na początku zeszłego sezonu było ok, a już jakiś czas później nie zapalała się. Ja poradziłem sobie z tym w ten sposób...

 

zatrzymuje się na papierosa, otwieram w miedzyczasie bak i sprawdzam czy waha zakrywa garb :biggrin: jak już widac garb to masz rezerwe :) więc trzeba wtedy pomyśleć o tanksztelen ;P :)

 

PS. Mam RFkę od 3 lat i mój rekord to troszkę poniżej 6 litrów w trasie, w mieście nie więcej niż 8.

 

Pozdrawiam

Kamel

Edytowane przez Kamel-WGJG

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja RFka ze skrzynią też ma spoko, czasami pośmiga się na kole, ale nie katując jej co światła od 3 lat nie wykazuje żadnych niepokojących znaków ze skrzyni (jedyne co to średnio-głośne klaśnięcie z 1/2 przy wyższych obrotach, ale tak bylo i nie jest to hałas narastający - poprostu ma już swoje latka :) ), co do zalewania to nigdy nie miałem z tym problemów, kumpel tez ma 600 i tez tego nie ma, tak więc nie wiem skąd te problemy u niektórych...

 

Sprzecik fajniutki :)

Ale mam ją do sprzedania jakby ktoś chciał :biggrin: - przesiadka na K7 :biggrin:

 

Pozdro

Kamel

Acticam Motocykle Jelenia Góra -> www.acticam.com.pl

 

Komar 2352 -> S51 Enduro -> MBX80 -> AY50WR -> Mito125 -> GPZ600R -> RF600R -> ZX-12R -> GS500E + FZR600 + VTR 1000 SP-1, GSX-R600K3 Track, Versys 650 Ninja 300 + RS125 Track

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale czy ktoś wreszcie mi doradzi gdzie w mojej cebrze szukać przyczyny, że kontrolka wcale się nie zapala aż do wysuszenia baku??? :icon_evil:

 

Hej,

Też od niedawna (2 tygodnie) mam cebre f4i (też srebniutka :icon_twisted: ). U mnie rezerwa zaczyna migać po wyjechaniu ok 14 litrów paliwa. Do tego momentu wskaźnik poziomu paliwa (są cztery prostokąty na wyświetlaczu) nie pokazuje że ubyła choć kropelka.

Remedium znalazłem takie, że pilnuję aby wyzerować dzienny licznik przebiegu po każdym tankowaniu i po przejechaniu 200 km zaczynam szukać stacji.

Twój zbiornik ma pojemność 18 litrów, więc może spróbuj go trochę wysuszyć może się zapali.

Ponadto spróbuj zatankować prawie pod korek bo jest jeszcze opcja, że się czujnik/pływak (czy jakoś tam) zawiesił.

Pozdrawiam,

Tas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe, no witam

 

Ja na tej RF już trochę nawinąłem więc wiem więcej niż wiedziałem :wink:

 

Nie miałem okazji jeździć na CBR F2 ale pewnie prowadzi się lepiej ze względu na mniejszą masę.

Jedyne co w RF mi nie do końca się podoba to ta waga :biggrin: . Przez to ciężko się tym motocyklem manewruje (np: wyjeżdzając z Parkingu, albo jakieś ostres skręty) ale podczas jazdy na mieście jest spoko. Bardzo wygodna, stabilna a osiągi mnie w pełni zadowalają :lalag: .

 

Co do skrzyni to cicha nie jest, ale żadnych problemów z nią nie mam. Spalanie, no cóż, RF mało nie pali (wychodzi mi ok 7 litrów na 100 km) ale czy F2 spali mniej? wątpię? :buttrock:

 

Za cenę zadbanej RF ma się lekko przykatowaną F2.

 

osobiście nie chciałem F2, i teraz też bym się na F2 nie zamienił. RF to dobry sprzęt ale zależy jak się trafi.

Na F3 zamieniłbym się bez zastanowienia ale to już 2 razy droższe maszynki :icon_mrgreen: .

 

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

Witam,

Zrobiłem w końcu prawko i pomału przed sezonem zaczynam zbierać kasę i mysleć o moto.

Podoba mi się RJ 600.

 

Ale czy jest to dobry motor dla nowego?

Jeździłem motorynkami, teraz skuterkiem. MZ też zdarzyło się jechać :icon_biggrin:

 

Chodzi czy ten moto wymaga od użytkownika dużego bogatego doświadczenia.

I czy będzie to moto dla mnie?

Mam 180cm wzrostu i 75kg wagi.

 

Jakieś opinie innych użytkowników?

Edytowane przez gandziorz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No ogólnie chodzi o moto koniecznie w 4T.

Najlepiej pojemność od 600-750.

Z dużą ilością cześci za nie wiele.

Moto ma być mój pierwszy więc nie wchodzi w gre palenie gumy, jazda na kole.

Ma mieć dobre przyśpieszenie i fajny wygląd (miły dla oka, nie szpanerski).

 

Słyszałem że YZF 750 jest prawie bezawaryjna, części od ręki.

Ale co z jego prowadzeniem, czy wymaga dużej wiedzy jak na początku chce po prostu się uczyć jeździć na sportowych moto?

 

No ogólnie chodzi o moto koniecznie w 4T.

Najlepiej pojemność od 600-750.

Z dużą ilością cześci za nie wiele.

Moto ma być mój pierwszy więc nie wchodzi w gre palenie gumy, jazda na kole.

Ma mieć dobre przyśpieszenie i fajny wygląd (miły dla oka, nie szpanerski).

 

Słyszałem że YZF 750 jest prawie bezawaryjna, części od ręki.

Ale co z jego prowadzeniem, czy wymaga dużej wiedzy jak na początku chce po prostu się uczyć jeździć na sportowych moto?

 

I cenowo tak do 7,5 tys. zł.

 

I chodziło mi o RF 600.

(literówka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poczytaj dokładnie forum, wielu miało podobny dylemat.

Ja mogę polecić XJ 600/Bandita 600.

YZF 750 jest za bardzo sportowa i ma zbyt dużą moc jak na pierwszy motocykl.

 

Pozdrawiam

Januszm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...