Skocz do zawartości

drugie moto - problem bogactwa wyboru - co kupić?


Rekomendowane odpowiedzi

witam! w tej chwili ujeżdżam prostego nakeda suzuki inazumę, motor dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Jestem konkretny człowiek i napiszę konkretnie. Moje priorytety to (1 - najważniejszy, 2 mniej istotny itd...)

 

1. bezawaryjność i jakość wykonania

2. silnik - przyspieszenie, moment obrotowy

3. silnik - spalanie

4. dostępność i ceny części

5. uniwersalność

6. komfort jazdy

6. na końcu wygląd :P

 

Mam sumkę potrzebną na zakup każdego z poniższych (kolejność poniżej wymienionych motorów jest przypadkowa :)) Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują:

 

-suzuki gsr600

-suzuki gsx650f

-suzuki gladius

-yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek)

-yamaha mt-03

-honda vfr800 wersja v-tec

-bmw f800s

-bmw k1200r

-bmw r1200r

-triumph street triple

 

Co byście wybrali na moim miejscu?

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja osobiście czytając Twoje wymogi obstawiłbym Triumph Street Triple. To angol, złego słowa o jakości nie słyszałem. Punkt drugi opiszę obrazkiem http://www.motorcycle.com/gallery/gallery...._Correction.jpg takiej linii momentu obrotowego często się nie widuje :buttrock: no i bądźmy szczerzy, jak mówisz "mam Triumpha" to ma więcej polotu niż "mam sushi" :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują:

-suzuki gsr600

-suzuki gsx650f

-suzuki gladius

-yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek)

-yamaha mt-03

-honda vfr800 wersja v-tec

-bmw f800s

-bmw k1200r

-bmw r1200r

-triumph street triple

 

Wybór faktycznie trudny bo połowa z nich to nakedy a taki motor:

dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę.

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybór faktycznie trudny bo połowa z nich to nakedy a taki motor:

No ale jak widać, komfort jest dopiero na 6 miejscu. :biggrin:

"Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują:

 

z pewną dozą swobody dwa z wymienionych można uznać za turystyki. widocznie trudno jest doradzać

jsz

„Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.”
[R. Kapuściński]
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! w tej chwili ujeżdżam prostego nakeda suzuki inazumę, motor dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Jestem konkretny człowiek i napiszę konkretnie. Moje priorytety to (1 - najważniejszy, 2 mniej istotny itd...)

 

1. bezawaryjność i jakość wykonania

2. silnik - przyspieszenie, moment obrotowy

3. silnik - spalanie

4. dostępność i ceny części

5. uniwersalność

6. komfort jazdy

6. na końcu wygląd :P

 

Mam sumkę potrzebną na zakup każdego z poniższych (kolejność poniżej wymienionych motorów jest przypadkowa :)) Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują:

 

-suzuki gsr600

-suzuki gsx650f

-suzuki gladius

-yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek)

-yamaha mt-03

-honda vfr800 wersja v-tec

-bmw f800s

-bmw k1200r

-bmw r1200r

-triumph street triple

 

Co byście wybrali na moim miejscu?

Stawiam na K1200r - dużo fanu z jazdy, mocy napewno nie zabraknie, obrzydliwie niskie zużycie paliwa i ma to o czym inni mogą pomarzyć ( ESA). Najwiekszym minusem z pewnością będzie cena

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak już twoim faworytem jest FZ8, to nie lepiej wejść od razu w FZ1...? Lepsze zawieszenie, więcej (już) części na rynku używanych, znacznie mocniejszy, a wymiary i waga w zasadzie to samo? Wiem, jest droższy, ale zamiast nowego można kupić rocznego...

Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ale co z tej listy wybrać? mam duży dylemat i nie chcę głupio zainwestować sporej kasy

Pod kątem turystyki obstawiałbym F800S albo VFR. Ew. K1200R z szybą akcesoryjną.

Ostatecznie możesz rozłożyć kartki z nazwami motocykli i zakręcić butelką- wtedy będzie "los tak chciał" :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja podpisuje sie pod tym co napisał Shinigami ale... najlepszym doradcą jest pierwsze wrażenie po usadowienu swej dupy na kanapie, rozruch garów i szybkie zweryfikowanie czy TO jest TO czego szukam...

coś mi się wydaje że bój o moją dupę stoczą beemki i nowy fazer8. FZ1 odpada ponieważ jest zbyt dziki i paliwożerny. Triumph.. cóż bardzo zacny ale mało tego i części ciężko dostać. Suzuki odpadną pewnie ze względu na niższą niż w BMW i Yamasze jakość. Honda ponieważ nie mam osobistego przekonania do tej marki, jakoś każda Honda znajomych była nieszczęśliwa.

No i teraz BMW czy Yamaha? Super byłoby gdyby kierowcy tych 2 marek powiedzieli mi coś więcej :flesje:

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam! w tej chwili ujeżdżam prostego nakeda suzuki inazumę, motor dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Jestem konkretny człowiek i napiszę konkretnie. Moje priorytety to (1 - najważniejszy, 2 mniej istotny itd...)

 

1. bezawaryjność i jakość wykonania

2. silnik - przyspieszenie, moment obrotowy

3. silnik - spalanie

4. dostępność i ceny części

5. uniwersalność

6. komfort jazdy

6. na końcu wygląd :P

 

Mam sumkę potrzebną na zakup każdego z poniższych (kolejność poniżej wymienionych motorów jest przypadkowa :)) Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują:

 

-suzuki gsr600

-suzuki gsx650f

-suzuki gladius

-yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek)

-yamaha mt-03

-honda vfr800 wersja v-tec

-bmw f800s

-bmw k1200r

-bmw r1200r

-triumph street triple

 

Co byście wybrali na moim miejscu?

Może powinieneś wziąć jeszcze pod uwagę Yamahę FJR. Z turystyków to jak dla mnie najlepszy wybór. Z tą uniwersalnością to może ciut słabiej ale wszystkie Twoje kryteria FJR spełnia na szóstkę. W mieście może okazać się ciut duża, ale ja jeżdżę niewiele mniejszą XJ900 i w korkach też radzę sobie nieźle, ale FJR ma trochę szerszą kierę.

jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może powinieneś wziąć jeszcze pod uwagę Yamahę FJR. Z turystyków to jak dla mnie najlepszy wybór. Z tą uniwersalnością to może ciut słabiej ale wszystkie Twoje kryteria FJR spełnia na szóstkę. W mieście może okazać się ciut duża, ale ja jeżdżę niewiele mniejszą XJ900 i w korkach też radzę sobie nieźle, ale FJR ma trochę szerszą kierę.

dzięki za info, tą yamahę oglądałem już wcześniej, niestety raczej nie wezmę ją pod uwagę mimo niepodważalnych walorów. Dlaczego.... baaardzo duże gabaryty i duża waga :/ Turystyki które wybrałem to raczej mniejsze maszyny ze sportową żyłką i w coś takiego celuję, ale dzięki za podpowiedź (może kiedyś FJR...)

No to czekamy na kolejne opinie kierowców BMW/Yamaha :)

Edytowane przez kubagsx

freude am fahren

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...