kubagsx Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 (edytowane) witam! w tej chwili ujeżdżam prostego nakeda suzuki inazumę, motor dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Jestem konkretny człowiek i napiszę konkretnie. Moje priorytety to (1 - najważniejszy, 2 mniej istotny itd...) 1. bezawaryjność i jakość wykonania 2. silnik - przyspieszenie, moment obrotowy 3. silnik - spalanie 4. dostępność i ceny części 5. uniwersalność 6. komfort jazdy 6. na końcu wygląd :P Mam sumkę potrzebną na zakup każdego z poniższych (kolejność poniżej wymienionych motorów jest przypadkowa :)) Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują: -suzuki gsr600 -suzuki gsx650f -suzuki gladius -yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek) -yamaha mt-03 -honda vfr800 wersja v-tec -bmw f800s -bmw k1200r -bmw r1200r -triumph street triple Co byście wybrali na moim miejscu? Edytowane 28 Września 2010 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Ja osobiście czytając Twoje wymogi obstawiłbym Triumph Street Triple. To angol, złego słowa o jakości nie słyszałem. Punkt drugi opiszę obrazkiem http://www.motorcycle.com/gallery/gallery...._Correction.jpg takiej linii momentu obrotowego często się nie widuje :buttrock: no i bądźmy szczerzy, jak mówisz "mam Triumpha" to ma więcej polotu niż "mam sushi" :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują: -suzuki gsr600 -suzuki gsx650f -suzuki gladius -yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek) -yamaha mt-03 -honda vfr800 wersja v-tec -bmw f800s -bmw k1200r -bmw r1200r -triumph street triple Wybór faktycznie trudny bo połowa z nich to nakedy a taki motor: dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Horb Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Wybór faktycznie trudny bo połowa z nich to nakedy a taki motor: No ale jak widać, komfort jest dopiero na 6 miejscu. :biggrin: Cytuj "Ja tylko nie wierzę w jednego więcej boga niż ty. Gdy zrozumiesz, dlaczego nie wierzysz we wszystkich pozostałych, zrozumiesz, dlaczego ja nie wierzę w twojego." Stephen Roberts Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 wiem, wiem :cool: no ale co z tej listy wybrać? mam duży dylemat i nie chcę głupio zainwestować sporej kasy Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują: z pewną dozą swobody dwa z wymienionych można uznać za turystyki. widocznie trudno jest doradzać jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drex Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 witam! w tej chwili ujeżdżam prostego nakeda suzuki inazumę, motor dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Jestem konkretny człowiek i napiszę konkretnie. Moje priorytety to (1 - najważniejszy, 2 mniej istotny itd...) 1. bezawaryjność i jakość wykonania 2. silnik - przyspieszenie, moment obrotowy 3. silnik - spalanie 4. dostępność i ceny części 5. uniwersalność 6. komfort jazdy 6. na końcu wygląd :P Mam sumkę potrzebną na zakup każdego z poniższych (kolejność poniżej wymienionych motorów jest przypadkowa :)) Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują: -suzuki gsr600 -suzuki gsx650f -suzuki gladius -yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek) -yamaha mt-03 -honda vfr800 wersja v-tec -bmw f800s -bmw k1200r -bmw r1200r -triumph street triple Co byście wybrali na moim miejscu? Stawiam na K1200r - dużo fanu z jazdy, mocy napewno nie zabraknie, obrzydliwie niskie zużycie paliwa i ma to o czym inni mogą pomarzyć ( ESA). Najwiekszym minusem z pewnością będzie cena Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniek_7 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jak już twoim faworytem jest FZ8, to nie lepiej wejść od razu w FZ1...? Lepsze zawieszenie, więcej (już) części na rynku używanych, znacznie mocniejszy, a wymiary i waga w zasadzie to samo? Wiem, jest droższy, ale zamiast nowego można kupić rocznego... Cytuj Mózg elektroniczny będzie za nas tak myślał, jak krzesło elektryczne za nas umiera... (S.J. Lec) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hun996 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 no ale co z tej listy wybrać? mam duży dylemat i nie chcę głupio zainwestować sporej kasy Pod kątem turystyki obstawiałbym F800S albo VFR. Ew. K1200R z szybą akcesoryjną. Ostatecznie możesz rozłożyć kartki z nazwami motocykli i zakręcić butelką- wtedy będzie "los tak chciał" :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FhissT Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 a ja podpisuje sie pod tym co napisał Shinigami ale... najlepszym doradcą jest pierwsze wrażenie po usadowienu swej dupy na kanapie, rozruch garów i szybkie zweryfikowanie czy TO jest TO czego szukam... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 (edytowane) a ja podpisuje sie pod tym co napisał Shinigami ale... najlepszym doradcą jest pierwsze wrażenie po usadowienu swej dupy na kanapie, rozruch garów i szybkie zweryfikowanie czy TO jest TO czego szukam... coś mi się wydaje że bój o moją dupę stoczą beemki i nowy fazer8. FZ1 odpada ponieważ jest zbyt dziki i paliwożerny. Triumph.. cóż bardzo zacny ale mało tego i części ciężko dostać. Suzuki odpadną pewnie ze względu na niższą niż w BMW i Yamasze jakość. Honda ponieważ nie mam osobistego przekonania do tej marki, jakoś każda Honda znajomych była nieszczęśliwa. No i teraz BMW czy Yamaha? Super byłoby gdyby kierowcy tych 2 marek powiedzieli mi coś więcej :flesje: Edytowane 29 Września 2010 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
-lisio- Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 witam! w tej chwili ujeżdżam prostego nakeda suzuki inazumę, motor dał mi się we znaki i przyszedł czas na zmianę. Jestem konkretny człowiek i napiszę konkretnie. Moje priorytety to (1 - najważniejszy, 2 mniej istotny itd...) 1. bezawaryjność i jakość wykonania 2. silnik - przyspieszenie, moment obrotowy 3. silnik - spalanie 4. dostępność i ceny części 5. uniwersalność 6. komfort jazdy 6. na końcu wygląd :P Mam sumkę potrzebną na zakup każdego z poniższych (kolejność poniżej wymienionych motorów jest przypadkowa :)) Jak widać są tu same turystyki, tylko one mnie interesują: -suzuki gsr600 -suzuki gsx650f -suzuki gladius -yamaha fazer8 (mój faworyt :) tutaj potrzeba odniesienia do starszych fazerów bo model dopiero wchodzi na rynek) -yamaha mt-03 -honda vfr800 wersja v-tec -bmw f800s -bmw k1200r -bmw r1200r -triumph street triple Co byście wybrali na moim miejscu? Może powinieneś wziąć jeszcze pod uwagę Yamahę FJR. Z turystyków to jak dla mnie najlepszy wybór. Z tą uniwersalnością to może ciut słabiej ale wszystkie Twoje kryteria FJR spełnia na szóstkę. W mieście może okazać się ciut duża, ale ja jeżdżę niewiele mniejszą XJ900 i w korkach też radzę sobie nieźle, ale FJR ma trochę szerszą kierę. Cytuj jazda motocyklem to najprzyjemniejsze co można robić w ubraniu ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 (edytowane) Może powinieneś wziąć jeszcze pod uwagę Yamahę FJR. Z turystyków to jak dla mnie najlepszy wybór. Z tą uniwersalnością to może ciut słabiej ale wszystkie Twoje kryteria FJR spełnia na szóstkę. W mieście może okazać się ciut duża, ale ja jeżdżę niewiele mniejszą XJ900 i w korkach też radzę sobie nieźle, ale FJR ma trochę szerszą kierę. dzięki za info, tą yamahę oglądałem już wcześniej, niestety raczej nie wezmę ją pod uwagę mimo niepodważalnych walorów. Dlaczego.... baaardzo duże gabaryty i duża waga :/ Turystyki które wybrałem to raczej mniejsze maszyny ze sportową żyłką i w coś takiego celuję, ale dzięki za podpowiedź (może kiedyś FJR...) No to czekamy na kolejne opinie kierowców BMW/Yamaha :) Edytowane 30 Września 2010 przez kubagsx Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 a ja bym kupil diversiona 600s Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubagsx Opublikowano 30 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 a ja bym kupil diversiona 600s mało sportowy Cytuj freude am fahren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.