Hipolit Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Ja miałem ostatnio podobne problemy w Dominatorze, muszkował w zakresie prędkości 70-90km/h winowajcą było źle wyważone koło, łożysko główki nadaję się do wymiany ale po wyważeniu koła problem praktycznie znikną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 - ciśnienie w oponach - sprawdź czy opona nie jest ząbkowana - weź sobie jakiegoś pomocnika, który podniesie Ci przód i potrzyma kiere, a Ty poruszaj kołem na boki, jak łożyska w kole są martwe będzie luz (sprawdź czy koło kręci się bez oporów przy okazji) - na podniesionym przodzie przy okazji obejrzyj jeszcze tą główkę ramy coś już może będzie wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal1988 Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 - opona przód jest ok, nie wiem czy stan sylnej miałby takie znaczenie ale jest dosyć łysa ;) - łożyska kół wymieniałem jakieś 8tyś km temu i wszystko do tej pory było w porządku - muszę skołować dobry manometr albo podjadę do wulkanizatora i skorzystam z jego uprzejmosci ;) bo z tego co słyszałem to te na stacjach benzynowych to straszna kupa reszte obadam przy wolnej chwili Dzięki za zainteresowanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
easy_rider91 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 łożyska wszyskie sprawdziłem są wporządku, jeszcze ciśnienie sprawdze, bo domowym sposobem sprawdziłem wyważenie koła mianowicie włożyłem koło na oś i trzymając w rękach oś zakręciłem kołem i nie wyczułem żadnych bić, czy to jest dobra metoda czy jak by było żele wyważone to bym poczuł?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 to zła metoda, tak nic nie wyczujesz. Zobacz czy zatrzymuje się w tych samych miejscach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 30 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2010 - opona przód jest ok, nie wiem czy stan sylnej miałby takie znaczenie ale jest dosyć łysa Skąd wiesz? Nie zawsze widać cokolwiek na oponie, a może ona powodować telepanie kierownicy. Powiem więcej - w 90% przypadków jest to własnie opona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.