przemek96 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Jak zmniejszyć wolne obroty w XV 920 ? Można je obniżyć na tych śrubkach na gaźnikach ( co się opiera na nich te pokrętło od przepustnicy ) ? Czy trzeba podłączać manometry(wakuometry) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Poszukaj pokretla przy gaznikach przy przepustnicy. Jesli nie ma to sruba ze sprezynka uchylajaca przepustnice. Nie musisz miec wakuometrow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Tak tylko czy muszę to robić na dwóch gaźnikach czy na jednym ? Bo jak na dwóch to o ten sam kąt raczej muszę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Nie :) Jest tylko jedno pokretlo. Moze zrob fotke. Ps. synchronizacja polega wlasnie na roznym uchyleniu przepustnic w gaznikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 http://bikepics.com/pictures/2068208/ http://bikepics.com/pictures/2068210/ Zdjęcia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 http://bikepics.com/pictures/2068208/ - dokladnie to pokretlo. Wkrecajac podnosisz obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 A tym drugim nic nie robić ? To nie będą cylindry miały różnych otwarć przepustnic ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Nie. Tym drugim nie krecic. Po to jest pokretlo zebys zawsze mogl zmienic obroty nie uzywajac narzedzi. Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Nie. Tym drugim nie krecic. Po to jest pokretlo zebys zawsze mogl zmienic obroty nie uzywajac narzedzi. Pozdro Wprowadzasz człowieka w błąd. W tym modelu akurat do zmiany wartości wolnych obrotów należy używać obu śrub i wykonywać tą operację przy pomocy wakuometrów. Taki jest urok tej konstrukcji i tego nie zmienisz. Kręcenie tylko jedną śrubą zmieni wartość podciśnień. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemek96 Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Czyli muszę się udać do mechanika . Wielkie dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 (edytowane) Wprowadzasz człowieka w błąd. W tym modelu akurat do zmiany wartości wolnych obrotów należy używać obu śrub i wykonywać tą operację przy pomocy wakuometrów. Taki jest urok tej konstrukcji i tego nie zmienisz. Kręcenie tylko jedną śrubą zmieni wartość podciśnień. Piotrze - nie wydaje mi sie - spojrz na srube wolnych obrotow - wkrecajac podnosisz to samo co trzyma linka gazu. Jesli pokretlo uchylaloby tylko 1 przepustnice to i linka gazu otwieralaby tylko 1.. Edytowane 26 Września 2010 przez jimi11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Piotrze - nie wydaje mi sie - spojrz na srube wolnych obrotow - wkrecajac podnosisz to samo co trzyma linka gazu. Jesli pokretlo uchylaloby tylko 1 przepustnice to i linka gazu otwieralaby tylko 1.. Zwróciłem tylko uwagę ponieważ serwisowałem kilka tych upierdliwych konstrukcji z fabryki pianin :biggrin: Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Jak dla mnie nielogiczne i upierdliwe... No ale skoro serwisowales go to wiesz lepiej. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Jimi, po co się upierasz. Piotr ma rację. Też robiłem kilka takich przeklętych maszyn (z gaźnikami Hitachi o ile pamiętam) i tam niestety trzeba kręcić oboma śrubkami. Oczywiście można zrobić to jedną, ale zawsze gaźniki się rozsynchronizuja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Jimi, po co się upierasz. Piotr ma rację. Też robiłem kilka takich przeklętych maszyn (z gaźnikami Hitachi o ile pamiętam) i tam niestety trzeba kręcić oboma śrubkami. Oczywiście można zrobić to jedną, ale zawsze gaźniki się rozsynchronizuja. Jak dla mnie nielogiczne i upierdliwe... No ale skoro serwisowales go to wiesz lepiej. Pzdr Gdzie tu sie upieram? Ja tego motocykla nigdy nie robilem, skoro Piotr robil to wie lepiej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.