l00kazz Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 proszę o kontakt na priv. mogę ci pomóc Cytuj Zapraszam na jedyne w Polsce kursy angielskiego dla motocyklistów(specjalne zniżki):http://www.englishwithlucas.com/ihttps://www.facebook.com/angielski.English.with.LucasAngielski bez żadnych zahamowań :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 17 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2014 Poszukaj czujnika odpowiadającego za załączenie wiatraka w częściach i zobacz jaką powinien mieć temp. załączenia. 102C to faktycznie sporo, zwykle jest to 96C-98C. Może serwis ci podpowie albo ściągnij serwisówke i tam powinno byc podane. Lepiej to ustalic zanim uszkodzisz silnik.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staqqq Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Witam. Chciałbym wrócić do tematu TuneECU i kabla VAG-COM (OBD).Zakupiłem taki kabel na allegro, ale nie mogę zainstalować sterowników. Próbuję zainstalować sterowniki "CDM v2.10.00 WHQL Certified" ze stronki z instrukcji do tune ecu.Sterowniki nie pasują. Sterowniki z płytki załączonej do kabla działają, ale nie działa mi z nimi TuneECU... Ktoś na forum pisał, że taki właśnie zwykły kabel OBD wystarczy.Co w takim razie ze sterownikami? Szukałem na triumphrat necie, ale na to konkretne pytanie nie znalazłem odpowiedzi (może się nie dogrzebałem...) Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PPRush Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Daj jakiś namiar na kabel... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 (edytowane) http://www.tuneecu.com/Tune_List.html Masz ten link? Tu jest co potrzeba. Ja mam zwykły kabel OBD II do jakis Audi/ VW i innych germanbusów za 30zł z allegro i z Rocketem mi bangla. Edytowane 22 Czerwca 2014 przez Ksylo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staqqq Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 @PPRushkupiłem dokładnie taki kabel:http://allegro.pl/276-kabel-diagnostyczny-vag-com-obd-obd2-ii-cd-i4354145645.html @KsyloLink który podesłałeś to link do map zapłonu.Sterowniki ściągnąłem ze strony do której mnie skierowało tuneecu.com (dział downloads):http://www.ftdichip.com/Drivers/D2XX.htmInstalowałeś te sterowniki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Juz nie pamietam co i jak bo dawno to było ale ja tylko z tej strony korzystałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiniuFF Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Musisz odinstalować te sterowniki które pobrałeś wcześniej i ponownie zainstalować te ze strony TuneEcu, inaczej dupa blada :-/ Cytuj --->Suzuki SV 650-->Yamaha FZ1s--Triumph Speed Triple 1050 --> Yamaha MT 09http://www.trasser.pl/ aplikacja mobilna http://szkoleniemotocyklowe.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staqqq Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 (edytowane) Próbowałem.Sterowniki ze stronki TuneECU nie chcą się zainstalować z moim kablem.Wyskakuje komunikat, że nie odnaleziono sterownika - czyli sterownik nie jest do mojego kabla.No ale skoro działa z innymi kablami VAG OBD to nie wiem o co chodzi... No to już chyba wiem o co chodzi.Rozebrałem wtyczkę i w środku jest chip CH341, nie jest to produkt FTDI.Znalazłem inny kabel na allegro, też nie drogo bo za 26zł. Na zdjęciu jest chip FTDI.Zadałem pytanie sprzedającemu i jak mi potwierdzi, że jest z chipem FTDI to go wezmę.Jak coś będę wiedział to dam znać. Edytowane 23 Czerwca 2014 przez staqqq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 ty piszesz ciagle o OBD a to ma byc OBD II :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
staqqq Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Skrót myślowy :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 nie myslowy, tylko leniuchowy :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 (edytowane) Mi się udało połączyć kabelkiem od BMW Inpa, Panowie mam pytanie odnośnie przepustnic, pokazuje że otwiera się w 70% patrzyłem na filmiki na YouTube i tam gostkom otwierały się na 100%, coś mam skopane czy tak ma być Edytowane 15 Lipca 2014 przez inven Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Cos jest skopane. Przy okazji......masz podwójne przepustnice czy wywaliłeś te pierwsze, mulące silnik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
inven Opublikowano 15 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2014 Cos jest skopane. Przy okazji......masz podwójne przepustnice czy wywaliłeś te pierwsze, mulące silnik?Nic nie ruszałem, ale wydaje mi się że jest tam jedna, motocykl mam prawie od nowości i nie wydaje mi się żeby wcześniej ktoś tam łapki wsadzał, jeszcze dzisiaj to sprawdzę,założony mam filtr k&n i całkowicie od pierwszego kolanka wydech przerobiony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.