kriszr6 Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Tak zrobilem wszystko według instrukcji, i kicha albo ten kabelek z allegro za 30 zł to syf albo u mnie w moturze cos bachnięte.Bo wychodzi na to ze podane w instrukcji sterownika FTDi nie chca sie wogole zainstalowac jedynie instaluje se USB 2.0 - serial driver nic wiecej i ten kabel tak widnieje u mnie na kompie jako port com3. Moze to jakis problem ze sterami do tego kabelka. A ty KSYLo z radomia jestes :D ja też. U ciebie to wszystko bęgla? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 11 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2012 U mnie działało i wgrałem sobie nową mapę zapłonu. Jak chcesz to jutro bedę w warsztacie i tam mam ten moj kabel. Podjedz z laptopem i sie zobaczy czy działa. Jakoś koło 12-tej sie wybieram bo musze hamulce odpowietrzyc. Napisz na priv to ci dam telefon i się umowimy. Moge tez wziąc mojego laptopa ale bede wracał motorem i moge go nie zmiescic do sakw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszr6 Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 U mnie działało i wgrałem sobie nową mapę zapłonu. Jak chcesz to jutro bedę w warsztacie i tam mam ten moj kabel. Podjedz z laptopem i sie zobaczy czy działa. Jakoś koło 12-tej sie wybieram bo musze hamulce odpowietrzyc. Napisz na priv to ci dam telefon i się umowimy. Moge tez wziąc mojego laptopa ale bede wracał motorem i moge go nie zmiescic do sakw. No niestety dzisaj mi sie nie udalo wyrwać, teraz bede dopiero za półtora miesiąc w raodmiu, wiec jak cos to sie pewnie odezwę do Ciebie, jeszcze mam takie pytanie : gdzie serwisujesz swojego triumpha ? czy robisz wszystko sam ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2012 Robie sam, raz mnie cholera podkusiło dać hamulce do zrobienia i skonczyło sie malowaniem kilku elementow. Barany hamulcow nie zrobily ale pochlapaly mi motor płynem i farba zeszla. Dzisiaj ogarnąłem hamulce i jest OK. Wymienilem bebechy w pompie i odpowietrzylem układ. Z mechanikami mam same złe doświadczenia, nie dość ze nie zrobia to jeszcze przy okazji popsuja kilka innych rzeczy............tragedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lehoo73 Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2012 Dzień Dobry! Kilka zdań o TuneECU. Zacząłem używać głównie do diagnostyki i jest OK. Map nie ruszałem. Raczej chodziło o sprawdzanie podzespołów i kasowanie błędów. Zauważyłem jedną kwestię. Czasem kabel nie chce się połączyć z komputerem. Wszystko, jak się okazuje, zależy od zastosowanego sterownika. W zależności od posiadanego systemu (WXP, W7_32 W7_64) trzeba instalować inne. Próbowałem na kilku różnych komputerach i ostatecznie na wszystkich się udało, ale ... na stronie TuneECU była informacja, żeby nie instalować oprogramowania dostarczanego na płycie z kablem, tylko dedykowane sterowniki ze strony i nie aktualizować ich później do najnowszej wersji. Jeśli zastosuje się te rady - wszystko działa elegancko. https://picasaweb.go...feat=directlink PozdrawiamLehoo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszr6 Opublikowano 18 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 Witam poszukuje kogos kto zna sie na serwisie triumphah albo informacji gdzie można by się udać na serwis. NIestety autoryzowany serwis na łopuszańskiej w Warszawie narobil wiecej szkód niż pożytku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 18 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2012 W pierwszym poście masz link do strony programu, tam znajdziesz wszystko. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 1 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2012 (edytowane) Witam poszukuje kogos kto zna sie na serwisie triumphah albo informacji gdzie można by się udać na serwis. NIestety autoryzowany serwis na łopuszańskiej w Warszawie narobil wiecej szkód niż pożytku. Zaprowadź do jakiegoś polecanego na forum mechanika, Triumph nie stosuje raczej żadnych udziwnień żeby te motocykle wymagały regulacji wykonywanych przez magika. Jeżeli chodzi o regulacje elektroniki (przepustnice, ICV) to warto zrobić samemu bo mechanicy niestety często "olewają" temat, a ustawienia te mają bezpośredni wpływ na moc i zużycie paliwa. Edytowane 1 Października 2012 przez soulreaver Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz Wojtczak Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Witam poszukuje kogos kto zna sie na serwisie triumphah albo informacji gdzie można by się udać na serwis. NIestety autoryzowany serwis na łopuszańskiej w Warszawie narobil wiecej szkód niż pożytku. A co potrzebujesz w tym tramplu zrobic ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 7 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 wiem ze to dział o triumpha'h ale program obsługuje tez KTMa. ma ktoś może wiedze gdzie mozna kupic kabel przejsciowy z OBD na diagnostyczny KTM? chciałem troche pogrzebac za pomoca właśnie tuneecu ale oczywiście nie mogli zorbić normalnego obd tylko jakies swoje Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soulreaver Opublikowano 7 Października 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2012 wiem ze to dział o triumpha'h ale program obsługuje tez KTMa. ma ktoś może wiedze gdzie mozna kupic kabel przejsciowy z OBD na diagnostyczny KTM? chciałem troche pogrzebac za pomoca właśnie tuneecu ale oczywiście nie mogli zorbić normalnego obd tylko jakies swoje To również jest na stronie programu: http://www.tomhamburg.net/TuneECU_En/KTM.html . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriszr6 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Jedyne co w Aso zrobili to skasowali błedy i zsynchronizowali Przepustnice, ale zje*ali obroty dziwnie to wyglada bo gdy motocykl stoi odpalony obroty utrzymuja sie na poziomie 1500 , w trakcie jazdy w przypadku wcisniecia sprzegla obroty maja okolo 3tys i bardzo powoli schodzą, motocykl jest tez bardzo nerwowy gdy jezdzi sie na nizszych obrotach np w korku. Myśle ze trzeba ustawić czujnik położenia przepustnicy i ogolnie sprawdzic go pod komputerem. Zakupiłem kabelek ale nie moge dojść żeby wszystko smigało z kompem. Dlatego poszukuje kogos kto by się tym zająl i ożywił troche mojego tripelka. W aso sprawdzili tez mapy niby wgrane sa pod sportowy komin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 W Rockecie z tymi obrotami też mają ludzie problemy i podobno za to odpowiada ten czujnik. Problem leży w tym, że musi on mieć odpowiednie napięcie zasilania. Nie za duże i nie za małe a tolerancja jest niewielka. MOżna to ustawić z poziomu TuneECU tylko trzeba znac te wartości z serwisówki ........ no i umieć to znaleźć. U mnie kilka razy się zdażyło, że miał za duże obroty na luzie i nawet jak jechałem to nie mogłem ich zdusić. Tak sie zdazyło może dwa razy a pózniej wróciło do normy. Niestety cały czas po dodaniu gazu chyba za wolno obroty opadają i na to już nie wiem co poradzić. Elektronika silnika to obecnie pięta Achillesowa prawie każdego pojazdu.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieciu7 Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 Ja kumplowi za pomoca tune ecu robilem taki manewr w st955. Jego objaw byl taki ze jak sie rozgrzal to gasl mial za niskie obroty i tak jakos dziwnie chodzil. Skasowalem wszystkie bledy i zrobielm reset tych czujnikow i jak reka odjal. Na zegarach swiecila mu sie kontrolka od bledow czy u ciebie tez sie świeci? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksylo Opublikowano 24 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2012 U mnie nic nie swieci. Jak pisałem, mi ze dwa razy wariował ale sie uspokoiło samo. Jedynie troche wolno opada z obrotów. Mam kabelek i program to się w zime pobawie w kasowanie błedów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.