Skocz do zawartości

TuneECU - Darmowe oprogramowanie dla twojego Triumpha


Rekomendowane odpowiedzi

Tak zrobilem wszystko według instrukcji, i kicha albo ten kabelek z allegro za 30 zł to syf albo u mnie w moturze cos bachnięte.Bo wychodzi na to ze podane w instrukcji sterownika FTDi nie chca sie wogole zainstalowac jedynie instaluje se USB 2.0 - serial driver nic wiecej i ten kabel tak widnieje u mnie na kompie jako port com3. Moze to jakis problem ze sterami do tego kabelka. A ty KSYLo z radomia jestes :D ja też. U ciebie to wszystko bęgla?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działało i wgrałem sobie nową mapę zapłonu. Jak chcesz to jutro bedę w warsztacie i tam mam ten moj kabel. Podjedz z laptopem i sie zobaczy czy działa. Jakoś koło 12-tej sie wybieram bo musze hamulce odpowietrzyc. Napisz na priv to ci dam telefon i się umowimy. Moge tez wziąc mojego laptopa ale bede wracał motorem i moge go nie zmiescic do sakw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie działało i wgrałem sobie nową mapę zapłonu. Jak chcesz to jutro bedę w warsztacie i tam mam ten moj kabel. Podjedz z laptopem i sie zobaczy czy działa. Jakoś koło 12-tej sie wybieram bo musze hamulce odpowietrzyc. Napisz na priv to ci dam telefon i się umowimy. Moge tez wziąc mojego laptopa ale bede wracał motorem i moge go nie zmiescic do sakw.

 

 

No niestety dzisaj mi sie nie udalo wyrwać, teraz bede dopiero za półtora miesiąc w raodmiu, wiec jak cos to sie pewnie odezwę do Ciebie, jeszcze mam takie pytanie : gdzie serwisujesz swojego triumpha ? czy robisz wszystko sam ? :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robie sam, raz mnie cholera podkusiło dać hamulce do zrobienia i skonczyło sie malowaniem kilku elementow. Barany hamulcow nie zrobily ale pochlapaly mi motor płynem i farba zeszla. Dzisiaj ogarnąłem hamulce i jest OK. Wymienilem bebechy w pompie i odpowietrzylem układ. Z mechanikami mam same złe doświadczenia, nie dość ze nie zrobia to jeszcze przy okazji popsuja kilka innych rzeczy............tragedia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dzień Dobry!

 

Kilka zdań o TuneECU. Zacząłem używać głównie do diagnostyki i jest OK. Map nie ruszałem. Raczej chodziło o sprawdzanie podzespołów i kasowanie błędów. Zauważyłem jedną kwestię. Czasem kabel nie chce się połączyć z komputerem. Wszystko, jak się okazuje, zależy od zastosowanego sterownika. W zależności od posiadanego systemu (WXP, W7_32 W7_64) trzeba instalować inne. Próbowałem na kilku różnych komputerach i ostatecznie na wszystkich się udało, ale ... na stronie TuneECU była informacja, żeby nie instalować oprogramowania dostarczanego na płycie z kablem, tylko dedykowane sterowniki ze strony i nie aktualizować ich później do najnowszej wersji. Jeśli zastosuje się te rady - wszystko działa elegancko.

 

 

https://picasaweb.go...feat=directlink

 

Pozdrawiam

Lehoo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Witam poszukuje kogos kto zna sie na serwisie triumphah albo informacji gdzie można by się udać na serwis. NIestety autoryzowany serwis na łopuszańskiej w Warszawie narobil wiecej szkód niż pożytku.

 

Zaprowadź do jakiegoś polecanego na forum mechanika, Triumph nie stosuje raczej żadnych udziwnień żeby te motocykle wymagały regulacji wykonywanych przez magika. Jeżeli chodzi o regulacje elektroniki (przepustnice, ICV) to warto zrobić samemu bo mechanicy niestety często "olewają" temat, a ustawienia te mają bezpośredni wpływ na moc i zużycie paliwa.

post-39461-0-40257800-1349123012_thumb.jpg

Edytowane przez soulreaver
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze to dział o triumpha'h ale program obsługuje tez KTMa. ma ktoś może wiedze gdzie mozna kupic kabel przejsciowy z OBD na diagnostyczny KTM? chciałem troche pogrzebac za pomoca właśnie tuneecu ale oczywiście nie mogli zorbić normalnego obd tylko jakies swoje

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem ze to dział o triumpha'h ale program obsługuje tez KTMa. ma ktoś może wiedze gdzie mozna kupic kabel przejsciowy z OBD na diagnostyczny KTM? chciałem troche pogrzebac za pomoca właśnie tuneecu ale oczywiście nie mogli zorbić normalnego obd tylko jakies swoje

 

To również jest na stronie programu: http://www.tomhamburg.net/TuneECU_En/KTM.html .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jedyne co w Aso zrobili to skasowali błedy i zsynchronizowali Przepustnice, ale zje*ali obroty dziwnie to wyglada bo gdy motocykl stoi odpalony obroty utrzymuja sie na poziomie 1500 , w trakcie jazdy w przypadku wcisniecia sprzegla obroty maja okolo 3tys i bardzo powoli schodzą, motocykl jest tez bardzo nerwowy gdy jezdzi sie na nizszych obrotach np w korku. Myśle ze trzeba ustawić czujnik położenia przepustnicy i ogolnie sprawdzic go pod komputerem. Zakupiłem kabelek ale nie moge dojść żeby wszystko smigało z kompem. Dlatego poszukuje kogos kto by się tym zająl i ożywił troche mojego tripelka. W aso sprawdzili tez mapy niby wgrane sa pod sportowy komin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Rockecie z tymi obrotami też mają ludzie problemy i podobno za to odpowiada ten czujnik. Problem leży w tym, że musi on mieć odpowiednie napięcie zasilania. Nie za duże i nie za małe a tolerancja jest niewielka. MOżna to ustawić z poziomu TuneECU tylko trzeba znac te wartości z serwisówki ........ no i umieć to znaleźć. U mnie kilka razy się zdażyło, że miał za duże obroty na luzie i nawet jak jechałem to nie mogłem ich zdusić. Tak sie zdazyło może dwa razy a pózniej wróciło do normy. Niestety cały czas po dodaniu gazu chyba za wolno obroty opadają i na to już nie wiem co poradzić. Elektronika silnika to obecnie pięta Achillesowa prawie każdego pojazdu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja kumplowi za pomoca tune ecu robilem taki manewr w st955. Jego objaw byl taki ze jak sie rozgrzal to gasl mial za niskie obroty i tak jakos dziwnie chodzil. Skasowalem wszystkie bledy i zrobielm reset tych czujnikow i jak reka odjal. Na zegarach swiecila mu sie kontrolka od bledow czy u ciebie tez sie świeci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...