Jerry :) Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Witam problem jest następujący aby odpalić trzeba dłużej pokręcić rozrusznikiem czasem słychać wystrzał w tłumik,jest tak niezależnie czy moto jest ciepłe czy zimne,ze ssaniem czy bez.Jeśli po zgaszeniu zaraz znowu go odpalam to łapie na dotyk,ale jesli postoii chwile dłużej to jest jak jest.Jak zapali to pracuje idealnie.Zaznacze, że kawe kupiłem w wakacje i do tej pory sprawowała się dobrze, więc nie robiłem w niej synchronizacji ani regulacji zaworów,świece też nie wymieniane.Może ktoś ma jakiś pomysł - z góry dzięki :notworthy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jimi11 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Zawory, swiece.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 ...a świece przede wszystkim... Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Nie w tym silniku przede wszystkim zawory :) - luzy zaworowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jerry :) Opublikowano 29 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dzięki panowie za rady pozdrawiam ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Problem rozwiązany?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 31 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2011 Ja mam prawie to samo w moim gsx-r, objawy takie same, swiece nowe nie pomogły,luzy na płytkach zaworowych sa takie jakie mają być czyli 0.10 ssanie 0.20 wydech i tez nie wiem co jest grane. Dużo ludzi mowi ,że w sradach,problem z odpaleniem najczęsciej tkwi w rozruszniku i podejrzewam właśnie rozrusznik, a także pompe paliwa bo daje małe ciśnienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
patrykt7 Opublikowano 1 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2011 Prawidłowe luzy to IN 0.10-0.20EX 0.20-0.30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.