kulka Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 (edytowane) dokladnie szukaj vw 1.9 SDI ,wcale nie taki muł, moj stary go eksploatuje od kilku lat [polo clasic] ostatnio wybral sie w trase ok. 280km w jedna strone . mial pol baku ropy , doltankowal do pelna i pojechal . po powrocie okazalo sie ze dotankowal benzyny. zaznacxzam ze nie popsuło sie nic w trasie tylko ze troche nierowno pracowal ;) po wymianiew dwóch wtrysków i spuszczeniu pozostalosci z baku auto smiga nadal. nigdy sie nie popsul , pali w trasie ponizej 4l srednio miesci sie w 5 . tyle ze maly jest ale za to bagaja to ma pakownego ;) ja jednak wole jeepa 4.0 ;) Edytowane 15 Września 2010 przez kulka Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 (edytowane) Yo! Jak krotkie trasy, to do glowy w zimie z dieslem dostaniesz, bo sie to to nagrzeje, jak juz bedziesz na miejscu :P. Ja walcze benzyniakiem z gazem i na razie jestem zadowolony. Chcialem auto bezawaryjne, wiec kupilem po analizie opinii Civica 1,4, zagazowalem i smigam. 36kkm zrobilem (z sumy 183kkm) i od silnika na razie zero problemow. Ja polecam na krokie trasy benzyne z gazem. Pzdr Edytowane 15 Września 2010 przez zbyhu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Kiki, wcale Ci się nie dziwę, że boisz się awarii diesla :) Kumplowi tydzień temu w A6 2005 poszła turbina... 2500 tys. się zamknęło na używanej. A w benzynie na dobrą sprawę nie ma co się zes*ać! Przy takich przebiegach brałbym benzynę. Jakieś konkretne modele? No chyba, że... Jak proponuje kulka SDI, prosty jak silnik STAR'a, uwielbia opał, w polu młotkiem naprawisz. Taką Ibizę np. od 03: http://otomoto.pl/seat-ibiza-1-9-sdi-klima-C13424234.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 2,5 mln za turbine, to już lepiej było veyrona kupić :P ponad 3 lata jeździłem dieslem po mieście, teraz mam benzynę 2.0 i wiem jedno nigdy więcej diesla w manualu do miasta według mnie szukaj dużej benzyny + sekwencja Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komandosek Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 no to chyba po prostu jezdzileś złym dieslem :wink: Octavią II 2.0 tdi to tez było męczące bo pomiędzy obrotami jałowymi a przyspieszaniem była duża dziura, to auto nie jest stworzone do miasta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 16 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 wiem że nie ta klasa cenowa i już nie taka wytrzymałość :) ale poczytajcie sobie na tej stronie co i jak- w szoku byłem i to wielkm. http://vwszrot.pl/ Co do auta to musi być kombi :) bo niedlugo trzeba bedzie zakładac rodzine i myśleć już o jakimś dzieciaczku wiec fura musi wózek zmieścić :icon_mrgreen: . Po namyśle biorę pod uwagę chyba 2 piece -1,9 (90KM), 2,0 (+ew lpg) oraz może (jak znajde taki egzemplarz i uda mi się nim przejechać) 1,9 sdi : ) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gru Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 (edytowane) nie wiem jak to wyglada w benzynie, ale diesle VAG maja beznadziejna skrzynie na miasto jedynka tak krotka, ze jeszcze dobrze nie ruszysz, a juz trzeba zapinac dwojke, szlag czlowieka trafia jak co chwile staje na swiatlach dwojka tez nie lepsza, szybsze zakrety 90st nie wiadomo jak jechac, na dwojce silnik juz wyje, na trojce jeszcze turbina nie dziala, beznadzieja za to w trasie poezja, przy 80 zapinasz piatke i plyniesz (ale tylko jak preferujesz jazde relaksacyjna, jesli lubisz polatac to tez odradzam diesla, przynajmniej te slabsze wersje, tu nie ma jak w benzynie ze przeladowujesz do trojki, podloga i idziesz!) wczesniej mialem 2.0lpg, teraz tdi. koszty podobne, w miescie 15l lpg vs 8l diesla, analogicznie w trasie gdybym teraz stal przed takim wyborem jak Ty, wzialbym benzyne 1.8T i oddal do porzadnego gazownika Edytowane 16 Września 2010 przez gru Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasyno Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Diesel co za tym idzie Oszczedny silnik to na bank ale jak cos sie zepsuje to wydatek o wiele wiekszy niz bys mial to samo naprawic w benzynie ja tam bym bral benzyniaka niz pozniej klnac jak cos sie zepsuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Mam zagazowaną Mazdę 626. Ogólnie nie mogę zarzekać. Samochód traktuję jako typowe wozidełko i nie oczekuję sportowych osiągów. Przy LPG należy pamiętać o częstszych wymianach świec, kabli zapłonowych, filtrów powietrza i gazu. To robi dodatkowe koszty. Czas eksploatacji tych rzeczy na gazie skraca się o ok. 50% Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Mam zagazowaną Mazdę 626. Ogólnie nie mogę zarzekać. Samochód traktuję jako typowe wozidełko i nie oczekuję sportowych osiągów. Przy LPG należy pamiętać o częstszych wymianach świec, kabli zapłonowych, filtrów powietrza i gazu. To robi dodatkowe koszty. Czas eksploatacji tych rzeczy na gazie skraca się o ok. 50% Masz sekwencję? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Nie. II generacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zbyhu Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Yo! Na sekwencji juz nic nie musisz dwa razy czesciej wymieniac. Dodatkowy koszt, to tylko 64zl wiecej do badania technicznego raz w roku :]. Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grizzli Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Podobno trzeba zalozyc, ze przebieg silnika benzynowego(bez gazu!!) z tego modelu bedzie odpowiadał 1/2 takiego samego przebiegu w silniku diesla na pompowtryskach. Akurat pompowtryski to jeden wielki niewypał w silnikach z grupy VAG. Jak się zacznie coś z tym psuć to nawet tego dobrze nie zdiagnozujesz, a jest to naprawdę awaryjne. Jak już to 90-konnego TDI, na pompie wtryskowej, aczkolwiek przy 15 tys. km rocznie diesel się w ogóle nie kalkuluje. do wymiany jest puszka od turbo Ta niefachowo nazwana przez Ciebie "puszka" to intercooler ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarenty Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 Yo! Na sekwencji juz nic nie musisz dwa razy czesciej wymieniac......... Pzdr No popatrz, to mnie zrobiono w balona. Kiedyś chciałem zamienić na sekwencje i pytałem się u gazownika jak jest z tymi wymianami właśnie w sekwencji. Odpowiedział, że warto dbać o świece itp elementy jak w zwykłej instalce LPG. Muszę popytać na forum Mazdy co i jak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 16 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2010 No popatrz, to mnie zrobiono w balona. Kiedyś chciałem zamienić na sekwencje i pytałem się u gazownika jak jest z tymi wymianami właśnie w sekwencji. Odpowiedział, że warto dbać o świece itp elementy jak w zwykłej instalce LPG. Muszę popytać na forum Mazdy co i jak. Ja założyłem jakieś 3 miesiące temu sekwencję i chodzi na oryginalnych , 14-to letnich kablach zapłonowych bez żadnych problemów :) Jedyny fakt ,to że muszę luz zaworowy dwa razy częsciej sprawdzać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.