Skocz do zawartości

Hayabusa 1300% Carbon


Gość Adam
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

@climat

z tego co piszesz widze ze jednak za duzo nie rozumiesz.To zgadza sie ze Moto GP waza +/-148kg,z ta tylko MALA ROZNICA,ze jest to waga na sucho bez zadnych plynow,ze wszystkimi plynami i z pelnym bakiem,przynajmniej te 20 litrow i juz nie taki diabel straszny jak go maluja.Cena ich,nie chodzi mi o ceny jakiegos wynajmu niewiele sie rozni od tego ile ja wpakowalem w moj motor.Moc ich troche ponad 20 koni wiecej od mojej Hayabusy,predkosc max.zalezy od przelozenia.Twoj cytat (bo jak pewnie wiesz nie można ich kupić) sam sie w zyciu przekonalem ze wszystko mozna kupic trzeba tylko na to miec pieniadze.Jeszcze raz jesli chodzi o te 7 sek,dla przykladu 25 okrazen razy7 to juz sa prawie 3 minuty.Przy predkosci 300 km/h pokonuje sie okolo 80 m/sek.Ja jestem ze swoich osiagniec zadowolony ,ale tak na prawde to jest to dosyc cienki wynik.Wez dla przykladu 125 pojemnosc,nie sa to przeciez niewiadomo jakie potwory o wielkiej mocy,rekord nalezy do Gino Borsoi (Aprilia) 1`58"969,albo 250 pojemnosc rekord nalezy do Shinya Nakano 1´54"462 mowa jest caly czas o torze w Mugello. Oj widze ze musze nad soba jeszcze duzo popracowac.Z takim motocyklem i takimi wynikami nie wiem kto by mnie chcial widziec w Moto GP.Twoj cytat" Będę wdzięczny gdyż bardzo chciałbym sobie udowodnić że nie mam racji i jest gdzieś jakiś Polak który naprawdę szybko jeździ" nie ma na to slow zeby Ci to na ta odleglosc udowodnic,ale jakbys sie kiedys wybieral do Wloch na urlop to zapraszam co oczy zobacza tego sie nie da opisac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz powiedzieć że masz Hayabusę nie wiele "tańszą" oraz niewiele słabszą od maszyny z MotoGP??

:lol: :) Już Cię lubie :)

QB Carbon drogowa replica (pełną gębą REPLIKA) 2003 desmosidic kosztuje raptem 80tyś GBP. Piszę raptem gdyż 1,5 MILIONA USD a nawet 100tyś GBP to OGROMNA różnica.

Pomijając cenę gdyż może jesteś na tyle bogaty żeby wysypać tyle pieniędzy to i tak nie uwierzę że jesteś w stanie wykręcić taki czas na TYM motocyklu. Myślę że orientujesz się w wymiarach i przełożeniu środka ciężkości Hayabusy i jak zapewne wiesz jej konstrukcja jest po prostu stworzona do czegoś innego.

Możesz zmieniać co chcesz ale i tak penych rzeczy nie zmienisz bo poprostu się nie da.

Poza tym (ale zapewne też to wiesz) prędkość max nie jest zupełnie istotna jeżeli chodzi o wyścigi motocyklowe.

Proszę posłuchaj sobie wywiadu z Capirossim który stwierdził że prędkośc maxymalna to tylko 30% sukcesu - reszta to poręczność motocykla i zawodnika (po tym jak pojechał ponad 350 w testach).

To tak jakby ktoś wsadził sobie 1000kucy np w skylina i powiedział że na torze jest słabszy o 10 sek od F1 Schumiego.

 

Dziwne że nie wiesz o tym że 125 której prędkość max jest 200km/h umożliwia pokonanie zakrętu o wiele szybciej niż na maszynie motogp ze względu na wagę i stąd tak niewielki różnice czasowe pomiędzy klasami.

 

Do tego patrząc na zdjęcie Twojej maszyny jakoś nie widzę jej w ponad 50 stopniowym przechyle. Owiewki i kierownica są troszkę duże jak na pokonywanie winkli na tyle szybko żeby zmieścić się w czasie który opisujesz.

 

Nie jestem specem od mechaniki ale dobry znajomy który był mechanikiem teamu PolANDPosition w 24 godzinnych wyścigach skwitował to co napisałeś tak: "..." *po czym się uśmiechnął*

 

Prośba. Możesz wystawić zdjęcia z tyłu motocykla i tak z siedzenia kierowcy na deskę i kierownicę.

Będę wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@climat

z tego co dalej piszesz widac ze nie masz jesli chodzi o motocykle zadnego doswiadczenia z dobrego scigacza jesli masz pieniadze mozesz zrobic co chcesz,ale jak widac wierzysz w to co wierzysz. :lol: Do czego jest Twoim zdaniem stworzona Hayabusa, do jazdy po polach? :mrgreen: Zgadza sie ze predkosc maksymalna to nie wszystko to sa tylko krotkie momenty.I jesli jeszcze mowa o F1 to rekord na tym torze nalezy do Rubens Barichello 1`18"704.Co do wypowiedzi jakiegos tam mechanika Team Poland Position to nie wiem czy on potrafi odroznic przednia opone od tylnej. :smile2:

Ten motocykl ktory widac u Ciebie na zdjeciu jesli jest on twoj i masz go dobrze opanowanego,lub jezeli kiedykolwiek go dobrze opanujesz,wybiez sie z nim gdzies na jakis tor to wtedy zobaczysz co mozna i na takim sprzecie wyczynac.Z tego co piszesz widac ze chyba nie widziales jeszcze Hayabusy w oryginale na niej nie mozna bylo sie za daleko polozyc na zakrecie jako pierwsze tarly owiewki i pokrywa z lewej strony o asfalt pozniej podnozki i stopka do stawiania a na koncu tlumiki, teraz nie ma co trzec predzej konczy sie przyczepnosc opony.Ponad 50 stopni przechyl i zoltodziob zobaczy ze przy tym motocyklu to zaden problem.Zdjecia o ktore prosisz wstawie tutaj.Przepraszam jeszcze jesli kogos obrazilem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok. Jasne.

Proponuję uważnie przeczytać to co napisałem.

- Jakoś nie porównuję motocykla do f1

- mechanik mówił o hayabusie i możesz mi wierzyć że wie więcej niż myślisz

 

Ale nie będę się więcej wypowiadał bo pewni masz rację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Climat

na zdjecia o ktore prosiles musisz pare dni poczekac w czwartek dostane inny bak z carbonu i jeszcze pare innych drobiazgow bedzie wtedy wygladac jeszcze ciekawiej.

Czy ja mam racje czy nie to kazdy moze to widziec na swoj sposob,jesli ktos sie mnie o cos pyta to dostanie szczera odpowiedz,ja nie naleze do tych ludzi ktorzy wypisuja jakies pierdoly i chwala sie niewiadomo czym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do wypowiedzi jakiegos tam mechanika Team Poland Position to nie wiem czy on potrafi odroznic przednia opone od tylnej.

 

Jak na wyścigach endurance może znaleźć się ktoś nie odróżniający od siebie opon? :) Myślisz Adam, że polski zespół byłby w stanie wtedy w ogóle jechać? PP nie wygrali może żadnego wyścigu, ale osiągnęli wiele. Ja im szczerze kibicuję i (sory) ale trochę obraża mnie taka kpina. Jakby nie było, jest to polski zespół. Widzę Adam, że już na dobre "jesteś w Europie".

 

A teraz trochę normalniej... Czytałem niegdyś o sławetnej Hayabusie. Po wyjściu tego motocykla na świat wszyscy oniemieli - pamiętacie jak to było. Moc, przyspiezenie... Na pomysł przerobienia Hayaby na maszynę torową wpadł pewien nie znający się na rzeczy mechanik z japonii- niejaki pan Yoshimura (notabene: nie potrafi odróżnić opony przedniej od tylnej). Przygotowana przez niego Hayabusa okazała się potwornie szybka, ale na torach z małą ilością zakrętów, lub o zakrętach o dużym promieniu. Na torach ciasnych i krętcyh Hayaba dostawała w pupę od mniejszych maszyn choćby ze względu na rozstaw osi. Wniosek był taki, że Hayabusa jest szybka, tak - nawet bardzo, ale do wyścigów na torze są inne motocykle. Co chcę przez to powiedzieć...Nie wystarczy że odchudzisz motocykl z boków. Musiałbyś radykalnie zmienić geometrię ramy, żeby sprzęt jeździł inaczej. Przecież Climat już o tym pisał. Są rzeczy których nie przeskoczysz. Hayaba konstrukcyjnie różni się od wielu sportów i nie chodzi tu tylko o podnóżki, owiewki czy ogólnie pojęty "boczny" prześwit.

 

Sory za tyle tekstu, ale zdenerwowałem się o tego mechanika :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to ja jeszcze dodam - adam pisal do czego jest haja ? do jady po polu? nie , ale i nie jest do jazdy po torze.

A poza tym wszystko mozna kupic - nawet prom kosmiczny ale Ciebie raczej nie bedzie na to stac - sprobuj kupic tego ktm co nim jezdza np Czachor i Dabrowski a dowiesz sie ze taki kit dostaje sie a nie kupuje.

i skad taka pewnosc ze climat nie widzial haji? ja ja widzialem nawet we wsi jaka jest Czestochowa wiec nie badz tak pewny siebie - hajka jest droga ale relatywnie popularna...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto ciekawa informacja (sorry że po Angielsku. Jak ktoś bardzo chce to przetłumaczę).

 

'Last year at the 03 launch of the gsxr1000 at phillips island, A local rider called krusty Adam Ferguson rode a stock gsxr1000 - mirrors, indicators, no suspension mods, road tyres etcetc to a 1 minute 39 second lap. Rossi's RCV the year before did it in 1 minute 32 or 33 - so 6 or 7 seconds.

 

he also did it on a busa at Philip Island race track, in 1:45 on a totally stock busa, with stock tyres.. rossi cuts a lap in around 1 min 30 secs.'

 

Jeżeli fabryczny kierowca suzuki wycina 15 sec (mowa o standardowej hayabie) powyżej czasu Rossiego to na zmodyfikowanej pewnie by te 7 sek wyrwał - choć mało to prawdopodobne gdyż każda sekunda w dół to przepaść ogromna.

 

To jest mozliwe... ale komentarz do tego tekstu jest taki...

 

'expect to see him riding wsb or motogp soon (mowa o Fergusonie)'...

 

Tak więc Adam nie pierdziel mi proszę. Gdybyś taki czas wykręcił na Hayabusie to już WSZĘDZIE była by o Tobie mowa.

 

A skoro nie znasz rodzimych teamów startujących w 24godzinnych wyścigach które osiągają nawet 2gie miejsca w klasie stocksport to tylko świadczy o tym jak "interesujesz" się wyścigami.

I nie obrażaj ludzi których wiedza Cię po prostu przerasta.

 

Ale fajnie takie bajki poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@embe

przyjzyj sie dobrze oryginalnej hayabusie,a bedziesz widzial co jest u mnie zmienione.Jak nie mozna wszystkiego zmienic,a jak myslisz po co jest mi potrzebna rama z carbonu. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Hayabusa Yoshimura????,a czym poza silnikiem sie ona wielce rozni od oryginalu???? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@przemas

do jazdy po polach nie,na torach nie,a moze po lesie ? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

prom kosmiczny ???,dzieki za pomysl :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@climat

:mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol: :mrgreen: :smile2: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czym poza silnikiem sie ona wielce rozni od oryginalu

 

Prawie wszystkim poza ramą. A wiesz (wiecie) co mi przemknęło przez myśl? Jeśli ktoś zmieni w motocyklu ramę, owiewki, koła, zawieszenie...wszystko z wyjątkiem silnika...i jeśli do tego oryginałem była Hayabusa...to jest posiadaczem niczego innego jak samoróbki z silnikiem Suzuki :D Tylko w papierach to wciąż będzie hayaba. No...może jeszcze w sercu twórcy... i ten silnik.

Gdy przełożę silnik Poloneza do Malucha, nie staje się on z tego powodu Polonezem - jest Maluchem z silnikiem Poloneza. Tak samo i z Hayabusą. Jeśli różni się wszystkim z wyjątkiem silnika, jest "czymś" z silnikeim Hayabusy. Wtedy dyskusja o torowych predyspozycjach Hayabusy nie ma sensu, bo to już nie jest ten motocykl! Hayabusa, to hamulce, określone zawieszenie na konkretnej ramie pracuące z tym silnikiem w określonych dla siebie warunkach. No...chyba że ktoś rozpoznaje motocykle po kształcie owiewki...wtedy kupuję owiewy od GSXRa i moja XJ zamienia sięw bestię :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@embe

zajzyj na poczatek tematu pisalem tam moc oryginalu 175 KM,obecnie 220KM (silnik zostal stuningowany przez firme LKM z Niemiec).Czyzbys nie umial czytac????? :mrgreen: :D :smile2:

 

 

@Yogi

co do siedzenia to masz racje zbyt wygodne ono nie jest,niedlugo bedzie wymienione ale o wiele wygodniejsze to raczej chyba i tak nie bedzie,a jesli chodzi o szlify to tak z raz na rok zdarzy sie,ostatni raz na Swieta Bozego Narodzenia na Sardyni wypad z zakretu mi nic nie bylo,ale koszta naprawy :eek2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie umiem czytać...to faktycznie da się zauważyć po moim piśmie? :D Zawsze miałem z tym kłopoty.

 

Myster Adamie - o silniku czytałem. Chciałem powiedzieć, że w motocyklu, w którym nic nie pozostaje z oryginału..nie ma już oryginału. To inny motocykl. Ty masz piękny, cudowny, karbonowy sprzęt, ale dla mnie to już nie Hayabusa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam,

spróbuj olać. Poczytaj inne tematy. Na tym forum takie reakcje, jak tu obserwujesz to norma. Po prostu nikt nie ma prawa pisać, że jest dobry, że ma szybki sprzęt, że coś umie, wie...

W Polsce przez koło 50 lat była zasada: nie wychylać się.

Tutaj zasada ta ciągle działa. Szkoda nerwów i klawiszy, żeby się kłócić. Po co? Nie lepiej pojeździć?

 

PZDR z Polski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam,

spróbuj olać. Poczytaj inne tematy. Na tym forum takie reakcje, jak tu obserwujesz to norma. Po prostu nikt nie ma prawa pisać, że jest dobry, że ma szybki sprzęt, że coś umie, wie...

W Polsce przez koło 50 lat była zasada: nie wychylać się.

Tutaj zasada ta ciągle działa. Szkoda nerwów i klawiszy, żeby się kłócić. Po co? Nie lepiej pojeździć?

 

PZDR z Polski

Taaaaa!!!

Popieram, po prostu trzeba mieć duży dystans do niektórych wypowiedzi. Niektórzy po prostu "nabijają" posty 8)

Pozdro

Dyzio

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...